וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליטה לשיער ושמנים טבעיים: מצאנו מותגי טיפוח מקומיים מסקרנים

שירלי אכסלרוד

5.10.2020 / 7:50

לרגל המצב, שמנו בצד את האסקפיזם הקבוע ואת הדמיון המודרך שלוקח אותנו לדיוטי, ובאנו להרים למותגים מקומיים קטנים שמגיע להם. מוצרי קוסמטיקה, ביוטי וטיפוח, מייד אין יזראל, עם דגש על תהליכים טבעיים וייצור במסות קטנות. ככה שומרים על הגלובוס

הגלוס של דיור, הקונסילר של נארס, הסרום של אסתי לאודר- מותגי טיפוח וביוטי מובילים שחזקים בכל העולם עם מוצרי דגל שהפכו לשם דבר בתעשייה. זה עניין ידוע שרובנו נשענות על החברות הגדולות שכולן מכירות, אך הפעם, החלטנו לבחון מה יש לשוק המקומי להציע בגזרת הקוסמטיקה, שנשען כולו על ייצור כחול-לבן, לא סובל מעודף יחסי ציבור ומתמקד בתהליכים טבעיים כמה שאפשר. ערכת ספא ביתית כי אנחנו בתקופת DIY, שמנים נעימים לגוף במארז משובח, חליטת תה מסקרנת לשיער וסרום אנטי אייג'ינג שבאמת נותן עבודה.

יאלי הוד - ספא ביתי

יאלי הוד, מוצרי טיפוח ישראליים. יח"צ, צילום מסך
ערכה להכנת מוצרי ספא? תרפיה בכיור/צילום מסך, יח"צ

תקראו לזה ערכה להכנת מוצרי ספא, אנחנו נקרא לזה תרפיה בכיור. אם מיציתם את אפיית לחמי המחמצת, מדוע בעצם לא לרקוח לבד פילינג או קרם גוף? גם מרגיע וגם נטול גלוטן. יאלי הוד, שעוסקת בתחום הקוסמטיקה והרוקחות הטבעית ומפעילה מרכז הדרכה בתחום, תארגן לכן משלוח ערכת חומרים וכלים, כולל צנצנות ובקבוקים, תמציות בושם ואפילו מקלות ערבוב. להכנת חמישה מוצרים - שמן גוף, בושם על בסיס שמן, קרם גוף, פילינג ומבשם לארון הבגדים פלוס סרטוני הדרכה קצרים ולא מטרחנים.
הריחות, יש לומר, בסיסיים ולא מאוד מתוחכמים - וניל של פעם ואחיו לז'אנר. אבל ההתעסקות כולה חביבה ומרגיעה, לא מטנפת יותר מדי, והמוצרים המוגמרים לא רעים כשלעצמם.

יאלי הוד, ערכה להכנת מוצרי ספא והדרכה און ליין - 390 שקלים
yalihod.co.il
ותנו גם קפיצה לאינסטה

Born - חליטה לשיער

בורן, מוצרי טיפוח ישראליים. יח"צ, צילום מסך
זה לא תה!/צילום מסך, יח"צ

קים סודאי בת ה-31, האישה מאחורי חליטות השיער המסקרנות האלו סבלה שנים רבות מנשירה מוגברת ופיתחה פורמולת צמחים שמטרתה לחזק את סיב השערה והקרקפת ולשקם את המרקם. הנסיינית, שהתלהבה באופן לא רגיל מרעיון החליטה, ההתעסקות במארז היפה ומעבר על ספר ההוראות בקפדנות יתרה חזרה עם מספר מסקנות. על המקוריות - שאפו, בגזרת הנשירה - לאחר שימוש של שבוע, עדיין לא נראו תוצאות ממשיות, אך במארז ישנן עשרות שקיות ונראה כי כדאי להתמיד לתקופה ארוכה יותר בכדי לחוש בשיפור. במדד הנעימות - מרקם השיער עבר שדרוג קל והוא בהחלט נעים יותר לסירוק, לרגישות לענייני ריחות - קחו בחשבון שאתן שופכות תה על השיער. נענע וסוכר בצד בבקשה.

295 שקלים לערכת המארז, 205 שקלים לערכת המילוי.
born-beauty.co.il
ותנו גם קפיצה לאינסטה

yarde - מוצרי טיפוח לפנים

yarde, מוצרי טיפוח ישראליים. יח"צ, צילום מסך
בראש רשימת היפים והנכונים/צילום מסך, יח"צ

עם חשבון אינסטגרם מנחם יותר מפחמימות, המוצרים של YARDÈ עומדים בראש רשימת היפים והנכונים לסגר הזה. לוק אנד פיל: מינימליזם סקנדינבי, בקבוקי זכוכית שקופים ותוויות מרובעות. האג'נדה: פיס אנד לאב. אבל למה להסתפק באחת, כשיש כל כך הרבה: המותג מיוצר בארץ ומעודד גם תעסוקה של בעלי נכויות, המוצרים טבעוניים, ומי שמחזיר בקבוקים ריקים מקבל הנחה לקנייה הבאה. חיסכון אנרגטי נוסף נרשם בזמן ההתלבטות מול רשימת המוצרים, על שום היותה קצרה מאוד: סרום עם חומצה היאלורונית שעשה נעימי לוודג' שנמאס לו מהכל, קרם לחות עם ויטמין E שנמצא אוורירי גם בלחות של 80% מתחת למסיכה, ג'ל ניקוי שנדגם גם הוא והפגין יעילות מקסימלית וריח נעים, טונר ובאלם לשפתיים.

YARDÈ skin care, סרום - 180 שקלים, קרם לחות - 165 שקלים
www.yardeskincare.shop
ותנו גם קפיצה לאינסטה

קטרינה - טיפוח אורגני

קטרינה, מוצרי טיפוח ישראליים. יח"צ, צילום מסך
מותג בוטיק אורגני מקומי/צילום מסך, יח"צ

המוצרים של קטרינה, מותג בוטיק אורגני מקומי, מגיעים באריזות עתירות לבן וזהב, ונהנים מאיזה אפיל רפואי וינטג'י סובייטי ומתו התקן האירופאי המוביל למוצרי קוסמטיקה אורגניים. הנסיינית בדקה סרום אנטי אייג'ינג בריח ספא מעלף ובמרקם כבד שלקח את הזמן בנחת עד שנספג ולכן נמסר אחר כבוד לאמא שלה. עוד נדגמה אבן גוואשה, גאדג'ט טיפוח שמזכיר את הרולר קוורץ רק בלי הקטע של הרולר, ונועד להגביר את זרימת הדם ולהוסיף זוהר וגמישות לעור. האבן, שמגיעה עם דוגמית זערורית של סרום שרצוי למרוח לפני השימוש, היא עוד דרך ממכרת מאוד ל-DIY בזמן שהקוסמטיקאית שלך בבידוד. כמו הרולר, גם היא מיועדת לעיסוי נעים של הצוואר, הפנים ואפילו העורף וגם אותה אפשר לשדרג בלילה במקרר לאפקט מוריד נפיחות.
קטרינה טיפוח אורגני - אבן גוואשה - 99 שקלים, סרום אנטי אייג'ינג - 199 שקלים ל-30 מ"ל katerina.co.il
ותנו גם קפיצה לאינסטה

עוד בוואלה!

טיהור לכיפור: 4 קוסמטיקאיות ממליצות - כך תנקו את העור ביסודיות

לכתבה המלאה

לבנדר - קוסמטיקה טבעית

לבנדר, טיפוח ישראלי. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
הריח - קשוח, הטיהור - עוצמתי/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

הנסיינית שהשתמשה במוצרים הטבעיים של לבנדר עברה חוויה לא קלה והמסקנה הסופית די חלוקה. נתחיל בטוב - הטיהור בפילינג הוא עמוק ביותר, מרגיש כמו גרגרי חול שמשייפים את הפנים, בקטע טוב. סבון הפנים - מנקה בייסודיות, מסיר שכבת לכלוך מורגשת ובהחלט נותן עבודה. אבל הריח? אבוי, הריח! בעוד שיש ציפייה ממוצרי טיפוח לפנים להשרות תחושה נעימה, המוצרים של לבנדר עשו בדיוק ההפך. ריח חריף, בהחלט מן הטבע, ולא בטוח שנרצה להתחבר לאימא אדמה אחרי הניסוי הזה.

לבנדר - סבון פנים משמן זית - 57 שקלים, פילינג צמחי מרפא - 57 שקלים
www.lavender.co.il
ותנו קפיצה לאינסטה

לילך גוריון - מאופרות ב-7 דקות

טוטאלוק, מוצרי טיפוח ישראליים. יח"צ, צילום מסך
מרקם נעים, עמידות גבוהה/צילום מסך, יח"צ

לילך גוריון היא מאפרת ותיקה ומוסד של סדנאות איפור, גם כאלה דיגיטליות. מי כמונו יכולה להתחבר לרעיון הבסיסי של השיטה שלה - כיצד תתארגני על פרצוף חיובי במינימום זמן, מעט מוצרים ושתי ידיים עקומות יחסית. רק שבעידן של טריליון סרטוני חינם עשויים היטב בטיקטוק, אינסטוש ויוטיוב, מפתיע לגלות שיש מקום גם להדרכות באווירת חדר מורים בתיכון, ממישהי שנראית כמו אישה אמיתית שעברה את גיל 45, בקיצור - מתנה מושלמת לבומריות. למי שרוצה לתת מתנה שאפשר גם למשש, מוצר משלים לסדנאות הוא שלישיית שפתונים בגוונים בסיסיים מוצלחים שאמורים להיות מולטי מתאימים לכל אחת - ניוד, דובדבן ואדום, במרקם נעים ובעמידות גבוהה, שמפצה במשהו על המארז הפושטי המבאס.

לילך גוריון, מאופרות ב-7 דקות - סדנת איפור refresh ב-264 שקלים (במקום 330, עד ה-10.10), מארז 3 שפתונים ב-256 שקלים
www.meuparotbe7dakot.com
ותנו גם קפיצה לאינסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully