וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה סגר בכלל? עדן פינס מרימה למותג מקומי בביקיני קטנטן

30.9.2020 / 13:00

הדוגמנית הלוהטת החליטה לוותר על סגר חגי תשרי והמריאה לחופשה ביוון, שם היא מוציאה לנו את העיניים בבגדי ים זעירים במיוחד. על הדרך היא עושה מעשה טוב - ומפרגנת באינסטגרם לתעשייה המקומית

עדן פינס - שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/אינסטגרם

בזמן שאנחנו ספונות בביתנו ונמנעות לצאת החוצה בהתאם להנחיות, יש לא מעט ישראלים וישראליות שהעדיפו לארוז מזוודה, ולפני שהסגר ייכנס לתוקף - לטוס לארץ רחוקה וליהנות שם מחופש מוחלט. אחת מבין מפורסמות ארצנו שהעדיפה להעביר את חגי תשרי מעבר לים ולעוף על החיים בחופשה חלומית היא עדן פינס. לא מזמן היא חזרה מחופשה במלדיביים, אבל זה ממש לא עצר בעדה לעלות שוב על מטוס, הפעם ליוון, שם היא מבלה עם בן הזוג.

אז נכון, היא לא מרבה לשתף את העוקבים שלה ברגעים מהחופשה, אבל כשהיא כן עושה זאת - היא מוודאת היטב שהיא לובשת ביקיני קטנטן ומסקרן. בתמונה האחרונה שהעלתה פינס, היא נראית בבגד-ים זעיר של מעצבת ישראלית די אנונימית, בר סיטון שעומדת מאחורי המותג ברברסי (Barbarsi) וברשימת הלקוחות הקבועות שלה אפשר למצוא עוד דוגמנית ישראלית שבדיוק חזרה מחופשה ביוון - עומר נודלמן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אך זו לא הפעם הראשונה שפינס לובשת בגד-ים של ברברסי. הפעם היא בחרה בדגם צבעוני שכולל תחתונים ברזילאים שאת הרצועות שלהן היא מיקמה מעל המותניים וטופ מפית מלבני עם כתפיות תואמות ובפעם הקודמת נרשם גם ביקיני כחול עם הדפס פרפרים. רק דמיינו מה יכולה לעשות חשיפה ל-720 אלף העוקבים ובעיקר העוקבות הנלהבות של פינס והיכולת האינסטגרמית להזניק את המותג המקומי.

פינס, חובבת פרינטים וססגוניות ידועה בחרה בטאי-דאי בגווני ירוק, ורוד, לבן וצהוב כשהתחתונים הקטנטנים נמצאים כרגע בסייל של 129 שקלים, החזייה - כבר לא במלאי. נראה כי הדוגמנית המקומית מעדיפה להעביר את זמנה לאחרונה בבגדי ים, שכן קיבלנו ממנה מנה הגונה של ביקיני בחודש האחרון. מלבד שני הדגמים של ברברסי, במזוודה שלה אפשר למצוא עוד שלל בגדי ים של מותגים מקומיים כמו alpha art ו-bell בגזרה דומה - תחתונים זעירים שממוקמים מעל המותניים וחזיות שמכסות רק את מה שצריך.

אם תגללו את פיד האינסטגרם גם תמצאו עירום מרומז, בלי התנצלויות ומגננות ובחודש שעבר אף הגדילה לעשות כשיצאה במסר חד משמעי בתמונה שהעלתה לסטורי: "מי שלא מתאים לו, מוזמן להסיר עוקב". אנחנו מעדיפות להישאר לעת עתה.

עוד בוואלה! אופנה

הסיפור הכואב מאחורי הצמות של עדן פינס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully