וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12,000 דולר: לבת של קיילי ג'נר יש ילקוט יקר להחריד

1.10.2020 / 12:00

סטורמי וובסטר בת השנתיים, בתה של המיליונרית קיילי ג'נר, חגגה את היום הראשון ללימודים עם תיק גב של מותג היוקרה הרמס בשווי עשרות אלפי שקלים. אתם בזום, היא נהנית מהום סקולינג בגבוה

קיילי ג'נר/אינסטגרם

שנת הלימודים הקרובה מסתמנת כווירטואלית לחלוטין, התחלנו וחזרנו אחורה. אין צורך להעלות שוב את הסלידה מהזום, אבל ההיבט החיובי שבעניין הוא שאפשר לקום מהמיטה חמש דקות קודם, לסדר מעט את השיער - ולהתיישב מול מחשב. אין שום צורך להחליף בגדים וקצת חבל שהשקענו בילקוט וקלמר מנצנץ עם חד קרן שהילדה לא הפסיקה לשגע עליו. כל זה לא תקף כמובן אם השם של הילדה שלכן הוא סטורמי וובסטר. בתה בת השנתיים של הכמעט מיליארדרית קיילי ג'נר פתחה את שנת הלימודים, מהבית כמובן, עם תיק גב שעולה פי כמה ממשכורת ממוצעת במשק הישראלי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סטורמי וובסטר היום הראשון ללימודים תיק של הרמס קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
היום הראשון ללימודים מהבית. סטורמי והתיק של הרמס/צילום מסך, אינסטגרם

הג'נרית שיתפה תמונות של בתה סטורמי, ללא ספק אחת הילדות הכי עשירות באינסטגרם, לבושה ומתרגשת לקראת תחילת הלימודים. הום סקולינג לצד בת הדודה טרו, בתה של קלואי קרדשיאן, וממש לא התערבבות בבתי ספר או גנים. ואולם, המידע הזה לא עצר מאימא קיילי לפנק את הקטנטונת בילקוט ורוד וחמוד של הרמס שתג המחיר שלו מפלצתי - 12 אלף דולר. בתרגום מקומי - מדובר ביותר מ-40 אלף שקלים. את הלוק ליום הראשון ללימודים השלימה סטורמי עם שמלת מיני שחורה, סניקרס אייר ג'ורדן לבנות של נייקי ועגילי יהלומים עדינים וקטנים. אם זה לא מספיק, קיילי והאב טרוויס סקוט דאגו לתעד את הבת המאושרת והנרגשת קופצת לה בין רכבי היוקרה שבחנייה בעודה שרה לעצמה: "היום הראשון ללימודים".

עוד בוואלה! אופנה

"למה בת שנתיים צריכה בירקין?": תמונת המיני-מי המסעירה של קארדי בי

לכתבה המלאה

אבל אל תטעו, ממש לא מדובר בפריט המעצבים הראשון במלתחה של סטורמי בת השנתיים, שכבר הספיקה להצטייד במספר בגדים ופריטי יוקרה כמו שלרובנו כנראה לא יהיו כל החיים. תיקי לואי ויטון בגדלים שונים, תיק של דיור, תיק ורדרד של הרמס ואפילו תיק של שאנל בגודל מיני, התואם את מידותיה. איפה החיים שלנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully