וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספגטי, פנדי וישבן מפואר: התמונה השערורייתית של אשלי גרהאם

אשלי גרהאם הגיעה לצעוד בשבוע האופנה במילאנו, אבל מה שהתרחש מאחורי הקלעים היה מעניין בהרבה. "נראה שהספגטי שאכלתי הלך ישירות לישבן", כתבה דוגמנית הפלאס סייז בצילומים סקסיים ומשעשעים

אתר רשמי

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם, אשלי גרהאם, 32, הייתה בין הכוכבות הבודדות שפקדו את שבוע האופנה במילאנו. בתי אופנה רבים הציגו קולקציות חדשות, הדוגמניות התייצבו על המסלולים, חלקם במתכונת דיגיטילית, וגרהאם, אחרי חודשים של חופשת לידה, חזרה בגדול בשואו של פנדי.

גם בתצוגת האופנה של Etro נראתה גרהאם בשיאה בשמלת טאפט שחורה, מחשוף נדיב, חגורת מותן עוצמתית וסקין חלומי שהיא טיפחה היטב במהלך הסגר הראשון. אבל הפאן האמיתי התרחש מאחורי הקלעים (כמו תמיד), כשגרהאם הצטלמה למיני הפקת אופנה בחוטיני וחזייה וניצלה את המומנטום גם להעביר מסר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

במלון פאלאזו במילאנו, בתחתוני חוטיני שחורים של Parade, סריג לבן של אלכסנדר וונג ומגפונים צהובים של פנדי רכנה גרהאם ליד ארון הבגדים וכתבה את הקפשיין המושלם בעולם: "נראה שהספגטי שאכלתי הלך ישירות לישבן". מרימה לאיטליה, נהנית מקוטור, מגחכת על המצב. סשן הצילומים החמוד המשיך גם לאמבטיה בתוספת תיק צהוב של פנדי, עוד הצצה למרפסת ולקינוח - צלחת הפסטה שהתרוקנה.

אחרי כל הכיף, וכשכבר השיגה את תשומת ליבם של העוקבים, ניצלה גרהאם את המעמד להניע את המצביעים - "תשתמשו בקול שלכם ותצביעו, יש לנו בדיוק עוד חודש חברים". גם כאן השוויצה גרהאם במכנסי עור של פרנקי, כפכפים שחורים של PORTE & PAIRE, חזייה שחורה ותיק בצבע בז' של שאנל שהונח על השידה.

אשלי גרהאם. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
"נראה שהפסטה הלכה ישירות לישבן"/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

סוגיית הבחירות בארצות הברית בוערת בחודשים האחרונים וכוכבים רבים מנצלים כל הזדמנות בכדי להשתמש בכוח שיש להם ברשתות החברתיות לגרום לתושבים להצביע. טראמפ אומנם חלה בקורונה, והרבה מפורסמים לא משתפים בדעתם הפוליטית, על אף שהרוב המוחץ ידוע כדמוקרטי, אבל כן פועלים לנער את האדישות ולהביא את המצביעים ברגליים. או בחזייה. כל אחד ומה שעובד לו, המטרה מקדשת את האמצעים.

עוד בוואלה!

גלאם בתקופת הפיג'מות: הכוכבות שמשתוללות עם האיפור בימי הקורונה

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מי שמביט בי מאחור. אשלי גרהאם/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully