וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמי ראזה: הפאשניסטה המופלאה מ"אמילי בפריז"

הסדרה החדשה של נטפליקס "אמילי בפריז" הפתיעה בכוכבת לא צפויה. היינו בטוחות שלילי קולינס, הסטארית הראשית, תרגש אותנו קשות ואז הגיעה קמיל במשולש אהבה לוהט וסטייל צרפתי משובח

טריילר הסדרה "אמלי בפריז"/נטפליקס

דארן סטאר, התסריטאי והמפיק האמריקני שעומד מאחורי הסדרות האייקוניות "סקס והעיר הגדולה" ו"בוורלי הילס 90210" הצליח לספק את כל מה שחסר לנו בחודשים האחרונים תודות ל"אמילי בפריז" - סדרה קלילה, די רדודה יש לומר, עם מנה גדושה של בגדים יפים וקריז של צרפתים שמתכתב נהדר עם רמת הסובלנות שלנו בימים אלו.

הציפייה הראשונית, לאור ה'בילד אפ' ברשתות החברתיות, הייתה כי לילי קולינס, הכוכבת הראשית של הסדרה, אמילי, תהיה הפייבוריטית שלנו ונתאבסס קשות על מה היא לובשת, מאיזה קולקציה נלקח תיק השאנל הקטנטן שלה ואיזה מותג עומד מאחורי הבארט האדום שהשתלב עם חליפת המשבצות. אבל אז, בסצינה ציורית ליד דוכן הפרחים המשגע (סורי על הספוילר) התגלתה בפנינו קמיל.

קמי ראזה. GettyImages
קמי ראזה מתארחת בתצוגת הקרוז של שאנל בשנה שעברה/GettyImages

בתיק פרנזים של Maje בעור הפוך, בלייזר שחור בכפתור כפול, ג'ינס בויפרנד ומגפונים אדומים, קמי ראזה הגיעה לשגע אותנו בשיק הצרפתי שלה. הליהוק המדויק למשולש האוהבים שנרקם בסדרה, קמי במציאות, הלוא היא קמיל בסדרה, צרפתייה פר אקסלנס, שמנסה להתחבב על קולינס ולהראות לה את נפלאות העיר תוך כדי שהיא מציגה סטייל מסחרר.

ראזה בת ה-24, עדיין די אנונימית בקנה מידה בינלאומי. דוגמנית ושחקנית צרפתייה שנולדה בטולוז, שיחקה עד כה בכמה סדרות צרפתיות, מיוצגת בסוכנות הדוגמנות הידועה פרימיום ובעבר גם דיגמנה למותגי על כמו קרטייה ולואי ויטון. בשנים האחרונות היא כבר מוזמנת לשבת בפרונט רואו של התצוגות הנחשבות בשבוע האופנה בפריז, משאנל ועד סלין, ואף חיממה מנועים לקראת התצוגה האחרונה של בלמיין בעיר האורות בצילומים משגעים באינסטה בשמלה סקסית בירוק מנטה.

אמילי בפריז. נטפליקס,
הייתן מצפות שנתעלף על לילי קולינס, אבל לא/נטפליקס

לצד קאסט השחקנים, גייס דארן סטאר את הפרסונה החשובה מכל לסדרה שכזו - מעצבת התלבושות האגדית, פטרישיה פילד, אותה סטייליסטית גאונה שהרכיבה את המלתחה של קארי בראדשו. "בסקס והעיר הגדולה, קארי טסה לפריז ותמיד הייתה לי פנטזיה על העיר הזו", מספרת פילד בריאיון למגזין paper על הסדרה. "אני מהזמנים של אודרי הפבורן, אני מתה על הרעיון של שיק פריזאי".

עם ראזה נראה כי העבודה הייתה קלה במיוחד. האינסטה של הבלונדינית היפהפייה (75 אלף עוקבים שמטפסים מידי יום) מעיד על חיבה עזה לאופנה, סגנון קלאסי ותשוקה אמיתית לכובעים. בעוד הסטיילינג לקולינס היה צעקני יותר הן בפלטת הצבעים והן בגזרות ובדגמים עם ראזה נשארה פילד נאמנה למקור. אחרי הז'קט והתיק של maje הגיע סרפן משבצות של סי ביי קלואה וחולצת טול שקופה מנוקדת של זארה. גם ז'קט עור שחור של אקנה סטודיוס נרשם באותו הלוק ואחרי הגיע גם אאוטפיט מחויט לארוחת ערב עם בלייזר קטן, חצאית עיפרון וליפסטיק אדום, ובכדי שנשאיר אתכן עם טעם של עוד ולא נחרב לגמרי את הצפייה, אנחנו פשוט נעצור כאן ונקווה שהלהבנו מספיק. ראזה - שמנו עלייך עין.

קמי ראזה. GettyImages
כל כך מדויקת שזה כואב/GettyImages

אמילי בפריז. נטפליקס,
הלוק השני בסדרה - סרפן משבצות וחולצת טול מנוקדת עם שרוולים תפוחים/נטפליקס
קמי ראזה. GettyImages
פרונט רואינג - אורחת כבוד של בלמיין בתצוגת האופנה בפריז/GettyImages

עוד בוואלה!

קיסרית בלנז'רי: ריהאנה שוב הוכיחה שהיא כל יכולה בתצוגה משגעת

לכתבה המלאה
קמי ראזה. GettyImages
משגעת בסלין - מכופתרת לבנה, הבלייזר הנכון, שיער משוח לאחור/GettyImages
קמי ראזה. GettyImages
בסטי של אוליבייה רוסטאן. קמי ראזה בחליפה של בלמיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully