וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיסרית בלנז'רי: ריהאנה שוב הוכיחה שהיא כל יכולה בתצוגה משגעת

4.10.2020 / 12:30

הזמרת ואשת העסקים ריהאנה הרימה תצוגת ענק, מפוארת ומגה סקסית למותג שלה סוואג' פנטי. לטובת האירוע היא גייסה את השמות הכי גדולים בתעשייה שיצעדו בתחתונים: מבלה חדיד, דרך קארה דלווין, ליזו, אירינה שייק, פריס הילטון ואפילו דמי מור

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

בשנים האחרונות מגמת המינימליזם תופסת תאוצה, אבל ריהאנה היא לא אחת שמקשיבה לטרנדים. כך קרה שהזמרת, 32, שהיום היא כבר הרבה יותר אשת עסקים, החליטה ללכת עד הסוף - ולהרים תצוגת ענק למותג ההלבשה התחתונה שלה, סוואג' פנטי (Savage x Fenty). כי לפי הגישה של רירי, אם כבר עושים משהו - צריך לעשות אותו בענק. לתצוגה היא גייסה טופ מודלס עסוקות, זמרות, שחקניות - כולן כוכבות ענק, מלכות דראג ושלל זמרים ורקדנים. התוצאה, כמצופה, היסטרית במיוחד. התצוגה, שנחשפה במהלך סוף השבוע בשידור של אמזון פריים, התקיימה בלי קהל - בהתאם לרוח התקופה כמובן, מה שסייע לריהאנה להתמודד עם הקושי הגדול של דליפת מידע מהתצוגה טרם מועד השידור, הבעיה איתה התמודדו המתחרים הגדולים לשעבר - ויקטוריה'ס סיקרט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
נולדת מחדש מתוך פרח. ריהאנה בעצמה על המסלול של סוואג' פנטי/GettyImages

אז מי בדיוק צעדה על המסלול המטורף של רירי? היכונו לרשימה ארוכה ומפוארת במיוחד. בלה חדיד בלנז'רי שחור פלוס גרביוני ירך ותכשיט בטן, ליזו שנענעה את הישבן בסט כחול זוהר, קארה דלווין עם איפור מוזר ופאה בתסרוקת מוגבהת ואירינה שייק בשני סטים - האחד בשחור והשני בוורוד. דמי מור הציבה רף חדש של כוכבות כשהצטרפה לשואו, פריס הילטון רקדה על שולחנות, רוזליה, ווילו סמית' (הבת של), הזמרת נורמני קורדיי, פרשס לי - שרק לאחרונה אמרנו לכן לפקוח עליה עין ואפילו הבן של פי דידי, כריסטיאן קומבס, נתן נאמבר כי רירי לא מתכוונת לשיר בסיבוב הזה של החיים.

הבשורה המרגשת היא שסוף סוף נמצאה תצוגה שהמילה "גיוון" מאפיינת אותה בצורה מדויקת. גיוון בצבע עור, גיוון במידות הגוף, גיוון בגילים ואפילו גיוון ברצף המגדרי, שכן על המסלול של פנטי צעדו גם נשים, גם גברים וכאמור גם שלל מלכות דראג. ה"אני מאמין" של רירי הוצג במלוא הדרו, וניכר כי היא עובדת חזק כדי לשמר את התדמית הוורסטילית עוד מהתצוגה הראשונה של פנטי בספטמבר 2018 בניו יורק. מה שהתעשייה לומדת רק עכשיו להפנים וליישם, כמו שילוב של נשים פלאס סייז ונשים שחורות ברקע מחאת "Black Lives Matter", ריהאנה כבר יודעת מזמן.

עוד בוואלה! אופנה

מחליפה נורות ומפנה את הזבל: ריהאנה היא כמו כולנו, רק בגבוה

לכתבה המלאה
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
גיוון במלוא מובן המילה/GettyImages

ועכשיו לשאלה חשובה לא פחות - מה מחכה לנו בקולקציית הלנז'רי של סוואג' פנטי? אז על אף שהתצוגה הייתה מגה סקסית, ברמות של לרייר אם יורשה לנו לצאת רגע משליטה, אם נתעמק בכל בגד בפני עצמו לא מצפה לנו בשורה מרגשת. צבעוניות ניאון חזקה, תחרות, נצנצים, בדי רשת, פרינטים מחוספסים ובעיקר הרבה עיצובים סקסיים ואפלוליים. אם תשאלו את ריהאנה, הרומנטיקה מתה. המגמה שהיא מובילה מבחינת איפור יחד עם המאפרת פרסיליה אונו, קודרת גם היא ומתחברת לווייבים של הקולקציה. ריסים מודגשים, צלליות שחורות, אייליינרים - גם על הפנים - ונגיעות של נצנצים.

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
בלוק של אלכסנדר ווטייר. הקיסרית רירי/GettyImages

הקיסרית החדשה של תעשיית הלנז'רי, ריהאנה, לבשה לפתיחת התצוגה אאוטפיט של אלכסנדר ווטייר מקולקציית הוט קוטור סתיו-חורף 2020 - חולצת ראפלס שקופה בשחור, שאליה ציוותה מכנסוני עור שחורים. לשטיח האדום וקבלת הפנים של התצוגה לבשה ז'קט עור שחור של vetements מקולקציית הגברים לסתיו 2020, אליו צירפה חגורת מותן, כפפות, חזייה סקסית וגרביוני רשת.

אם עוד הייתה לכם טיפת ספק, אז עכשיו היא איננה. כבר מזמן טענו שאימפריית ויקטוריה'ס סיקרט קורסת ומי שמחליפה אותה היא סוואג' פנטי של רירי. היכולת שלה לשנות את אידיאל היופי עם שילוב קסום של כל סוגי האנשים ובמקביל לגייס את כל אנשי ונשות התעשייה הכי עסוקים ולאגד אותם על במה אחת. זמרים, שחקנים, דוגמנים - כולם נרתמו למיזם של ריהאנה, כי זה כבוד עבורם לא פחות משזה עבורה. דווקא בתקופת קורונה, שדוגמניות רבות מוותרות על צעידה בשבועות האופנה, שזמרים לא ממלאים אולמות ושסרטים של שחקנים לא יוצאים בקולנוע - ריהאנה מצליחה להרים שואו מטורף. זו בסך הכול השנה השלישית של המותג הזה, ואנחנו כבר לא יודעות לאן עוד אפשר לעלות מכאן.

סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה אירינה שייק. GettyImages
לוהטת בוורוד זוהר. אירינה שייק/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה קארה דלווין. GettyImages
מה פשר הפאה והאיפור? קארה דלווין/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה בלה חדיד. GettyImages
בלנז'רי שחור וסקסי. בלה חדיד/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה דמי מור. GettyImages
כן, זו דמי מור. כן, גם לנו נהיה חם/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה פריס הילטון ויילו סמית'. GettyImages
תפקחו עליהן עיניים. וויילו סמית' ופריס הילטון/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
על השטיח האדום של קבלת הפנים. כלת השמחה ריהאנה/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
רק לנו זה מזכיר קצת את ויקטוריה'ס סיקרט פתאום?/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה בלה חדיד דמי מור. GettyImages
דמי מור ובלה חדיד בלוקים אפלוליים/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה רוזליה. GettyImages
גם רוזליה הייתה שם/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה פריס הילטון. GettyImages
פריס הילטון רוקדת על שולחנות/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה אירינה שייק. GettyImages
לוק נאמבר 2 של אירינה שייק/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה נורמני קורדיי. GettyImages
הכלה נורמני קורדיי/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה. GettyImages
הכל מהכול. אצל ריהאנה יופי מגיע בכל הצורות, הצבעים, הגדלים, המגדרים והגילים/GettyImages
סוואג' פנטי תצוגת אופנה ריהאנה לורה הרייר. GettyImages
פרחונית. לורה הרייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully