וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הערפד בדרך לישראל: המותג האהוב על קייט מידלטון מגיע לארץ

5.10.2020 / 15:30

מותג "אשת הערפד" של סוזי קייב, אשתו של הזמר ניק קייב ודוגמנית לשעבר, נוחת סוף סוף בישראל - רק בוורסיה הרבה יותר נגישה. את השמלות הגותיות הנוצצות של המותג כבר לבשו כוכבות רבות בעולם - מקייט מידלטון ועד ג'ניפר אניסטון. בקרוב גם אתן תוכלו

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

יש לנו בשורות טובות ומשמחות שיאירו קצת את התקופה המאתגרת הזו. המותג הפופולרי The Vampire's Wife ("אשת הערפד") של המעצבת סוזי קייב, אשתו של הזמר ניק קייב ודוגמנית לשעבר, מגיע לישראל בוורסיה נגישה, במסגרת שיתוף פעולה עם H&M. למי שלא זוכרת, מדובר במותג שהביא לעולם את אחת השמלות המדוברות ב-2018, כזו שממשיכה עד היום להלהיב כוכבות רבות. בין אלו שכבר הכניסו אותה למלתחה אפשר למצוא את קייט מידלטון, ג'ניפר אניסטון, אליזבת מוס, אלכסה צ'אנג, הנסיכה ביאטריס ונוספות.

המותג הבריטי שהוקם ב-2014 ידוע בסגנון גותי ואפל, אבל כזה שנוטף גלאם. אחד הפיסים המפורסמים הוא כאמור "שמלת אשת הערפד", שמגיעה במגוון צבעים ובדים במחירים הנעים בין 1000-1,600 פאונד. סוד ההצלחה של הפיס טמון בגזרה די צנועה שמתאימה כמעט לכל הנשים וכוללת חיתוך מעודן במותניים, צווארון עגול פשוט ושרוולי 3/4 מעוטרים בסיומת פליסה מתרחבת שחוזרת שוב באמרת החצאית. מלבד הדגם הספציפי הזה, אפשר למצוא במותג עוד לא מעט שמלות שיקיות עם פרינטים מעניינים או בעלות צבעים נוצצים בשלל גזרות שמחמיאות לגוף הנשי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ב-H&M, שאוהבים מאוד ליצור שיתופי פעולה מסקרנים, החליטו לחבור לקייב ולהשיק במהלך החודש הקרוב קולקציה במהדורה מוגבלת של שמלות גותיות בסגנון המפורסם של The Vampire's Wife. השמלות שיושקו במסגרת שיתוף הפעולה מיוצרות כולן מחומרים ממוחזרים, מה שהופך את הקולקציה הזו לידידותית לסביבה ומעלה לה עוד כמה נקודות. מהמותג נמסר כי הקולקציה תהיה "נשית ונועזת" וניתן יהיה למצוא בה בעיקר שמלות גותיות עם קטיפה ותחרה. בעולם צפויה הקולקציה להגיע לחנויות ב-22 באוקטובר, ממש לפני ליל כל הקדושים שיתקיים ב-31 באוקטובר. H&M ישראל אישרו כי הקולקציה צפויה להגיע גם לארץ, אך כרגע היות והחנויות סגורות בשל סגר הקורונה תאריך ההשקה המדויק עדיין לא ברור.

עוד בוואלה! אופנה

נשות הערפד: השמלה שכל הכוכבות לבשו בשנת 2018

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון, שמלת אשת הערפד. אינסטגרם, צילום מסך
השקת הקולקציה בעולם סמוכה לליל כל הקדושים. ג'ניפר אניסטון בשמלה של אשת הערפד/צילום מסך, אינסטגרם

המעצבת סוזי קייב התייחסה לשת"פ החדש בריאיון שהעניקה לווג ואמרה: "זה כבוד גדול עבורי לעצב קולקציה עבור H&M. המותג החייה מחדש את עולמו החושני והאפל של אשת הערפד. אני מקווה שהקולקציה תספק אושר והנאה ללובשים, בדיוק כפי שהיא סיפקה לי כשיצרתי אותה". היא הוסיפה שהיא מוחמאת מהבחירה בה, במיוחד לאור העובדה שברזומה שיתופי הפעולה של H&M נמצאים מעצבים גדולים כמו ג'יאמבטיסטה ואלי וקרל לגרפלד.

רק במרץ האחרון, ממש לפני שמגיפה הקורונה השביתה את העולם, לבשה הדוכסית קייט מידלטון את "שמלת אשת הערפד" בביקור דיפלומטי באירלנד. ללוק צירפה מידלטון עקבי סטילטו בצבע ירוק שתאמו לשמלה של מנולו בלניק, עגילים זהובים של H&M ותיק זהב תואם של וילבר וגוסי. בקרוב אצלנו.

קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
גם קייט מידלטון רכשה לעצמה פיס של "אשת הערפד". הדוכסית והנסיך במרץ האחרון/GettyImages
אשת הערפד, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
אשת הערפד, הוורסיה הנגישה של אייץ' אנד אם/יח"צ חו"ל
אשת הערפד, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
טווח מחירים - 59.90-299 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully