וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשות הערפד: השמלה שכל הכוכבות לבשו בשנת 2018

23.12.2018 / 6:33

השמלה המדויקת שהצליחה להיכנס השנה לכל מקום אפשרי וכל כוכבת שמבינה דבר או שניים באופנה לא הסכימה לפסוח עליה. 'אשת הערפד' באדיבות סוזי קייב היא השמלה הלוהטת לשנת 2018

סיכומי 2018 בעיצומם וזה בדיוק הזמן לשים ספוטלייט על השמלה שהצליחה להשתחל השנה לכל מקום. מהשטיחים האדומים, דרך הפידים הלוהטים ביותר באינסטגרם ועד לאורחות החתונה המלכותית ולמלתחות של לא מעט מפורסמות. היא מכונה שמלת 'אשת הערפד' באדיבות סוזי קייב, אשתו של ניק ודוגמנית לשעבר, שייסדה את אתר האונליין The Vam­pire's Wife, שם נמכרות מגוון אופציות של הגזרה הפופולרית במחירים הנעים בין 1000-1,600 פאונד.

לעוד חדשות אופנתיות:
איוונקה טראמפ באאוטפיט של 900 פאונד - אבל חכו שתשמעו כמה עולות החופשות שלה
מה המטרה? אין לנו מושג: דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם מתפשטת
קטלוג שמלות ערב

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המשחק בטקסטילים ובאורכי החצאית המשתנים הופכים אותה לוורסטילית במיוחד כך שניתן להתאים אותה כמעט לכל אירוע בכל מזג אוויר. גרסת הקטיפה למשל, כמו שלבשה שרה פרקר בולס (כלתה של קמילה) לחתונה של הארי ומייגן לא ממש הפריעה לשחקנית שרלוט ריילי שהגיעה לאותו האיוונט בדיוק באותו הדגם רק בדפוס פרחוני על רקע שחור.

בין המפורסמות שאימצו את השמלה הערפדית ניתן לראות את סיאנה מילר בגווני ניוד עם עקבי מיולז בצהוב שלקחו את הסיפור לסטייל היפסטרי יותר, אליזבת' מוס ואלקסה צ'אנג שהלכו על לוק גותי בירוק מנצנץ, פלורנס וולש שלבשה אותה בשלוש גרסאות שונות - קטיפה קורלית, משי אפרסק וברוקארד שחור עם עיטורי פרחים זהובים ואפילו סלמה הייק בדפוס של מפה כתומה מהפיפטיז.

עוד באותו נושא

שניה לפני שקברו אותו לגמרי: הסקיני ג'ינס חוזר פלוס שידרוגים

לכתבה המלאה

סוד ההצלחה טמון בגזרה די צנועה שמתאימה כמעט לכל הנשים וכוללת חיתוך מעודן במותניים, צווארון עגול פשוט ושרוולי 3/4 מעוטרים בסיומת פליסה מתרחבת שחוזרת שוב באמרת החצאית.

מועדון המעריצות המהולל של אשת הערפד כולל גם את ליאנדרה מדין, בעלת בלוג האופנה המצליח Manrepeller, השחקנית קלואי מורץ ואת האיי-ליסטרית ג'ניפר אניסטון שלבשה אותה בשחור מנצנץ לראיון אצל ג'ימי קימל בתחילת החודש.

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully