וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מתלבשת בשבילו": השער הרותח של היילי וג'סטין ביבר

6.10.2020 / 10:46

שנתיים אחרי שנישאו בסתר בבניין העירייה בניו יורק ושנה אחרי האירוע הבלתי נשכח, מצטלמים בני הזוג היילי בולדווין וג'סטין ביבר לשער של ווג איטליה ולהפקת אופנה מגה-סקסית עם המון לטקס. "למרות שהרבה ראו בנו נערים נצחיים, הפכנו למבוגרים"

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

לפני שנתיים הם התחתנו בסתר בבניין העירייה בניו יורק. לפני שנה השלימו את החסר וחגגו בחתונת ענק עם שמלת כלה בלתי נשכחת וים של תמונות רומנטיות. היום הם חוגגים את הנישואים שלהם בשער כפול והפקת אופנה מגה סקסית בווג איטליה. אם הגעתם עד כאן וטרם ניחשתם במי מדובר, אנחנו מדברות כמובן על ג'סטין ביבר, 26, והיילי בולדווין ביבר, 23, שמרגע שהחליפו טבעות הפכו לפאוור קאפל הבינלאומי הכי רותח שיש.

הזוגיות שלהם עדיין מצליחה לסקרן את העולם - היא הייתה דוגמנית לא מאוד בולטת בנוף שהפכה למלכת הסטריט סטייל והוא זמר מופרע שהסתבך עם החוק, שהנישואים הצליחו להרגיע את הפרא שבו. איכשהו, החיבור ביניהם הוליד דבר נפלא. בתמונות עוד אין בייבי באמפ, על אף שיש רמז מעט מחשיד, אבל לדעתנו ממש לא רחוק היום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

על שער המגזין נראים היילי וג'סטין שוכבים על מיטה, מביטים זה בזו. היא בשמלת עור של סן לורן ונעלי עקב, הוא בלי חולצה ובשער השני רומנטיקה במיטבה, אקסטרים קלוז-אפ חושני כשהם מתנשקים. בריאיון שמצטרף לכתבה מודה היילי: "הרבה זמן לא יכולתי לנשק את ג'סטין בפומבי. לא אהבתי את הרעיון שאנשים צופים בנו ברגעים מסוימים. אבל הבנתי שהמלחמה הזו, בטווח הארוך, תתיש אותי במקום להגן עליי. בשורה התחתונה, אנחנו שני אנשים שאוהבים אחד את השני ואין לנו מה להסתיר".

בהמשך, מדברת היילי על מערכת היחסים הבריאה, להגדרתה, שיש בינה לבין בעלה ג'סטין וכן על הצילומים עם הניחוח האירוטי למגזין. "הפכנו מבוגרים. למרות שהרבה רואים בנו נערים נצחיים, בעיקר בג'סטין, אנחנו היום גבר ואישה נשואים, מחויבים ובטוחים במיניות שלהם. אנחנו יחידים - וכתוצאה מכך אנחנו ביחד. הכימיה בנינו נולדת מההבנה הזו".

עוד בוואלה! אופנה

ארזה לבד: כל הלוקים מהחופשה הפוטוגנית של היילי וג'סטין

לכתבה המלאה

מלבד תמונות השער, כאמור, השניים הצטלמו להפקה סקסית במיוחד על טהרת הלטקס. בתמונה אחת נראית היילי במכנסי לטקס סגולים ומגפי עקב גבוהים, בתמונה אחרת היא בשמלת לטקס אדומה כשכל הפריטים שייכים לבית האופנה סן לורן. "כשאני לובשת לטקס אני מרגישה סקסית ונועזת. ג'סטין אוהב אותי טבעית, בלי איפור, כשרק קמתי מהמיטה. אני לא מתלבשת בשבילו, והוא לא מתלבש בשבילי. זו דרך טהורה לבטא את עצמך". הכתבה על השניים נסגרת בשאלה שמסקרנת את העולם - מה עם ילדים? "תמיד רציתי להביא ילדים מוקדם, אבל עכשיו כשאני נשואה פחות דחוף לי", מודה היילי. "אני שאפתנית ויש לי הרבה פרויקטים. זה יקרה, אבל לא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully