וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'מה ועקבים: הלוק הבלתי אפשרי של אירינה שייק

7.10.2020 / 7:30

הדוגמנית חזרה משבוע האופנה במילאנו היישר אל רחובות ניו יורק, שם היא נצפתה בלוק מאתגר במיוחד: פיג'מת שלושה חלקים עם מגפי עקב גבוהים. איך זה מסתדר? רק אירינה שייק יכולה לצאת ככה מהבית ועדיין להיראות בשיאה

ז'אן פול גוטייה, פרסומת עם אירינה שייק/יח"צ

זה כבר זמן מה שאנחנו טוענות שאירינה שייק כבשה את רחובות ניו יורק והפכה להיות אחת מהנשים שאנחנו הכי מצפות לפפראצי שלהן בעיר הגדולה. כן, היא אולי חולקת את הזירה עם עוד כמה פאשניסטות מקומיות מהתפוח הגדול כמו קייטי הולמס או אמילי רטאייקאוסקי, אבל לאירינה שייק יש נישה משלה. אחרי ששבה ממילאנו, שם צעדה על המסלולים במסגרת שבוע האופנה, היא חוזרת לעיר כדי להפוך את רחובות ניו יורק למסלול הפרטי שלה ועושה זאת עם לוק מאתגר במיוחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שייק, 34, יצאה לסיבוב בעיר כשהיא דוחפת עגלה, שבה נמצאת בתה הקטנה ליה, כשהיא בטוטאל לוק של סקימס, מותג ההלבשה התחתונה והמחטבים של קים קרדשיאן. פיג'מת שלושה חלקים מבד פרוותי בצבע כחול נייבי - מכנסיים קצרים, שמחירם 58 דולר באתר של המותג, טופ תואם בעלות 52 דולר, וקרדיגן ארוך שעולה 128 דולר. עכשיו, מילא סט הפיג'מה הלא כל כך ברור, מה שבאמת גרם לנו לתהות איך כל זה מסתדר יחד, היו דווקא הנעליים שבחרה שייק לצוות ללוק - מגפיים גבוהים, כמעט עד הברך, של המותג By Far. העלות: 726 דולרים. להשלמת הלוק הוסיפה שייק גם תיק בפרינט זברה, גם הוא של By Far ומשקפיים שחורים בשייפ מלבני. קרקס רציני, אבל מה נגיד - שייק יודעת להחזיק אאוטפיט. גם את הגרוע ביותר.

עוד בוואלה! אופנה

המלכה החדשה של ניו יורק: אירינה שייק במפגן סטייל מסחרר

לכתבה המלאה

אז מה בדיוק הסיפור מאחורי הלוק הזה? אנחנו מדמיינות סיטואציה שכזו: באמצע ההימעכות על הספה לפתע בער בשייק החשק לצאת לסיבוב לנשום קצת אוויר. היא לא טרחה להחליף בגדים ובדרך החוצה בחרה בחטף את המגפיים הכי גבוהים שהיו זרוקים ליד הדלת. היא נעלה אותם לצד הפיג'מה, חטפה תיק זברה קטנטן - ויצאה לטרוף את העיר. על זה שלא שמת אפילו טיפת מייק-אפ והסקין היה נראה חלומי - אנחנו סולחות, אבל לצאת מהבית בלוק שכזה ועדיין להיראות טוב? זו כבר חוצפה של ממש!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully