וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוגה מהחדשות המייאשות: ברייקינג ניוז עם חצאיות עור

7.10.2020 / 14:15

פופולריות אירופאית שמתאימה לאקלים הישראלי היא לא עניין של מה בכך והאיט גירלז מעבר לים הפגינו נוכחות מרשימה בחצאיות עור. למי שיוצאת כבר לעבודה חיונית ולמי שנערכת לסיום הסגר - חצאיות עור וטי-שירט קלילה יעבדו נהדר בעונה הקרה

צילום מסך

זה התחיל בחורף שעבר, פרטי לבוש מעור, אמיתי או אקולוגי, החלו לפלרטט עם פיד האינסטגרם בחסות האיט-גירלז הנכונות. הטריגר למגמה הגיע בעקבות תקופה בה ללבוש עור אמיתי באופן הפגנתי היה נתון לביקורת ואף לשיימינג ברשת, מה שהעלה את המודעות של ספקי האופנה לתור אחר חלופות ראויות מבלי לפגוע באוכלוסיית בעלי החיים.

בדומה למהפך שעבר שוק הפרוות הסינטטיות, ממוצר נחות של רשתות זולות לטובת חומר גלם לגיטימי גם בשוק היוקרה, גם טקסטיל הדמוי עור עבר תהליך של תנופה ופיתוח טכנולוגי שהביאו אותו למעמד אטרקטיבי לשימוש עבור מעצבים ובתי אופנה רבים. כך זכינו אשתקד ביציאה מהמסורתיות של ז'קטים ומכנסיים מעור לעבר פרץ של יצירתיות עם דגמים חדשים של מכנסי ברמודה או 3/4, חולצות כפתורים, טופים א-סימטריים, שמלות מקסי, מידי ומיני, פרטי קולור בלוק, שרוולים מוגזמים וחליפות.

זארה, חצאית עור. יח"צ,
חצאית עור חומה של זארה - 199 שקלים/יח"צ

תחילת הסתיו האירופאי מבשרת על המשכיות המגמה תוך התמקדות בקטגוריית החצאית, שזה די מושלם בשבילנו מבחינת מזג האוויר. בימים עדיין חם אבל הערב מסתמן כבעל פוטנציאל חזק למשבי בריזות אקראיות, ואפשר להתחיל לחשוב על טוטאל לוק של חלק עליון אוורירי מכותנה, פשתן או אפילו חולצת טי, וחלק תחתון על טהרת חצאית העור. וכשאנחנו משתמשות במושג עור הכוונה היא לכל הסוגים עם עדיפות לדמוי עור.

סבב שבועות האופנה שמגיע לקיצו בימים אלו בפריז היה אמנם דל באורחות, מתכונת קורונה-סטייל, אבל הצלחנו לאתר פופולריות בגזרה ובעיקר של כאלה באורכי מידי. פופולריות אירופאית הרלוונטית גם לאקלים הישראלי היא לא עניין של מה בכך.

נכון, אנחנו כרגע בסוג של סגר, חלקנו מסכמות את היציאות מהבית לסיבובי קניות חיוניים, חלקנו בעצמו חיוניות ולכן הולכות לעבודה, וחלקנו מוצאות את הפרצות בין ההנחיות ומצליחות לשמור על איזון שפוי שהשתיקה יפה לו. שלא לדבר על מסורת ההפגנות במוצאי שבת, שהפכו על הדרך למוקד הכרויות עבור רווקים ורווקות שסגרו להם את האופציות המקובלות. ובלי קשר, הסיפור של הסגר ייגמר בקרוב, ויתחיל שוב מתישהו, ויחזור חלילה עד שיימצא פתרון אמיתי לקורונה. ולבינתיים, אנחנו בעד להתעסק ב'איזו חצאית עור לרכוש' כהפוגה מהחדשות המייאשות.

עוד בוואלה!

חוכמת הווסט: פריט המפתח לארון הסתיו שלכן

לכתבה המלאה
גולף, חצאית עור. הילה שרייר,
גולף - 199.90 שקלים/הילה שרייר
באש, חצאית עור. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
bash לבוטיק 77 - 1,881 שקלים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
סבינה מוסייב, חצאית עור. שי יחזקאל,
סבינה מוסייב - 520 שקלים/שי יחזקאל
זארה, חצאית עור. יח"צ,
זארה - 199 שקלים/יח"צ
פולו ראלף לורן, חצאית עור. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
פולו ראלף לורן - 1,290 שקלים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
קסטרו, חצאית עור. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קסטרו - 127.40 שקלים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
פקטורי 54, חצאית עור. יח"צ חו"ל,
איזבל מארה לפקטורי 54 - 2,061 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully