וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה לך בעיניים: הדברים שלמדנו משבועות האופנה בעולם

9.10.2020 / 13:53

שבועות האופנה הגיעו לסיומם וזה היה הרגע שבו רצינו לראות מה מצפה לנו בגזרת הביוטי לקיץ הבא. מפנים נקיות, דרך עיניים מודגשות ועד הקפאתו של השימוש בשפתון. בשתי מילים: השפעות הקורונה

צילום מסך

בשלב שבו אנחנו נמצאות, עשרה חודשים אחרי שפרץ לראשונה בעולם נגיף הקורונה, אין אחד מאוכלוסיית כדור הארץ שלא יסכים אתנו שהמגיפה היא הדבר המהותי ביותר שקרה לנו השנה. 2020 היא לנצח שנת הקורונה. בין שלל האירועים, חשובים יותר ופחות, המגיפה עיצבה את השנה והשפיעה על כלל תחומי החיים, ובהם גם על האופנה והטיפוח. חודש של שבועות אופנה - ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז, מגיע לסיומו, ואם צריך לשים את האצבע על המגמות המובילות בתחום, הרי שהן כמובן מושפעות מהשלכות הנגיף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ביוטי שבוע האופנה ולנטינו. splash
זוהי שנת הקורונה. אייליינר עוצמתי במסלול של ולנטינו/splash

אם נניח לרגע את הטרנדים בלבוש, החלטנו להתמקד בטרנדים המסקרנים שמצפים לנו בעולם הביוטי. צריך להבין שני דברים לפני שאתן צוללות למה שראינו על המסלולים: הראשון הוא שבשנה האחרונה למדה אוכלוסיית העולם כולו את מה שהמזרח הרחוק יודע כבר שנים - מסיכות פנים הן אקססורי חובה. על אף שלא ראינו נוכחות רבה מהן על המסלולים, הן כבר חלק בלתי נפרד מחיינו וכנראה שרחוק היום שבו תגיע הפרידה.

כך קרה מצב שהשפתונים בדעיכה ויש חשש ממשי לחייהם. ייתכן וברגע שהמגיפה תסתיים נחזור להשוויץ בצבעים עזים על השפתיים, אבל עד אז - שפתונים מחוץ לתחום. לא משנה כמה עמידים הם ולא נדבקים למסיכה, פשוט אין בהם צורך. בהקשר הזה חובה לציין שתור הזהב של העיניים הגיע. אם הן האיבר היחיד שעוד אפשר לראות מבעד למסיכה, טבעי שנרצה להבליט אותן כמה שיותר.

עוד בוואלה! אופנה

תיאטרון בובות, שת"פ מסקרן ואשלי גרהאם: סיכום שבוע האופנה במילאנו

לכתבה המלאה
ביוטי שבוע האופנה Etam. GettyImages
מבליטים את העיניים. צלליות נצצים של Etam/GettyImages

הדבר השני שיש לתת עליו את הדעת הוא שלאף אחת אין כוח להתאפר, וגם אין כל כך לאן. העולם כולו נכנס אל תוך ארבעה קירות של בידוד חברתי. גם אם אוכלוסיית העולם ניצלה מהגל השני, כולם חוו על בשרם את הגל הראשון ואת תחושת הסגר. החוויה הקשה הזו של הבידוד החברתי הובילה להבנה שאין בהכרח צורך להתאפר כרגע, בטח לא בכבדות - ומכאן שאחת המגמות הבולטות שהביאה איתה הקורונה אל עולמות הטיפוח הוא את האיפור הנקי. שימו לב, לא מדובר במראה נטול איפור לחלוטין אלא במראה מאופר בסגנון טבעי לחלוטין. שפתיים עירומות בצבע ניוד, סומק טבעי וסירוק גבות קל. לא תמצאו שם מסקרה עם נוכחות ואפילו לא קונסילר מטשטש שעות שינה חסרות. כמה שיותר טבעי - יותר טוב, אבל עדיין מעט מאופר.

ביוטי שבוע האופנה פנדי אשלי גרהאם. GettyImages
הפנים העירומות של אשלי גרהאם על המסלול של פנדי/GettyImages

אז מה היה לנו על המסלולים? בקטגוריית העיניים המודגשות אפשר למצוא את ג'יאמבטיסטה ואלי שדאג שכל הדוגמניות שלו יהיו עם צלליות שחורות ועוצמתיות סביב העיניים. גם שאנל, דיור וקלואה הלכו באותו הקו של צלליות שחורות, אבל פחות מודגשות ויותר מעושנות. ולנטינו הגישו כמה גרסאות - שחור מעושן, איילינרים מוגזמים ואף כמה מראות נקיים. המותג כרומט העדיף דווקא צלליות צבעוניות ואפשר לראות נוכחות של צבע בשני קצוות העין - ליד גשר האף ובקצה החיצוני. המותג Etam הגדיל לעשות ובחר בצלליות נוצצות.

בקטגוריית הטבעיים אפשר למצוא את פראדה שהלכו על לוק נקי לגמרי של הדוגמניות, כמו גם מיו מיו, פנדי, לואי ויטון וארדם. ג'ייסון וו שמר על מראה כמעט טבעי לחלוטין למעט נמשים מלאכותיים. עוד בקטגוריה: אלברטה פראטי ואטרו. כמו שזה נראה כרגע, עתיד הטיפוח דוגל בכמה שפחות, וגם אם שמים - לא להגזים עם הצבעוניות.

ביוטי שבוע האופנה ג'יאמבטיסטה וואלי. splash
עיניים מודגשות בהגזמה. המסלול של ג'יאמבטיסטה ואלי/splash
ביוטי שבוע האופנה שאנל. GettyImages
צלליות מעושונות על המסלול של שאנל/GettyImages
ביוטי שבוע האופנה כרומט. GettyImages
הלכו על האקסטרים עם צבעוניות בשני קצוות העפעפיים. המסלול של כרומט/GettyImages
ביוטי שבוע האופנה דיור. GettyImages
גם דיור בחרו בעיניים שחורות ומודגשות/GettyImages
ביוטי שבוע האופנה ג'ייסון וו. GettyImages
ג'ייסון וו התחבר למראה העירום, למעט נמשים מצוירים/GettyImages
ביוטי שבוע האופנה אטרו טיילור היל. GettyImages
מראה טבעי על טיילור היל במסלול של אטרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully