וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית - היא פאשניסטה: הסטייל ההריוני ההורס של אמה רוברטס

11.10.2020 / 7:30

מתקפת הבייבי-בום של הכוכבות הבינלאומיות אולי בשיאה, אבל אנחנו שמנו עין על מישהי אחת: אמה רוברטס. השחקנית הפתיעה אותנו עם שלל לוקים מדויקים שכוללים בעיקר שמלות קלילות וכיפיות. לראות ולשאוב השראה

הטריילר לסרט "אישה יפה"/סרטי טאצ'סטון

מאז חשפה באוגוסט האחרון את העובדה שהיא בהיריון, אמה רוברטס, 29, מסתמנת כאחת המתלבשות הטובות שיש. אין ספק שמתקפת ה"בייבי בום" של הכוכבות הבינלאומיות בשיאה, ורבות מודיעות זו אחר זו שהן בהיריון. אחרי הלידה המתוקשרת של ג'יג'י חדיד, אנחנו מצפות גם לבייבי מאלזה הוסק, קיארה פראני, הבלוגריות ההיסטריות ז'אן דמאס וויקטוריה ראדר ועוד ועוד. ואולם, לאחרונה שמנו לב שמישהי שדווקא לא נוטה לככב במדורי האופנה, צדה את עינינו עם לוקים היריוניים נוטפי שיק.

כבר בתמונת חשיפת ההריון התחלנו לזהות שיש שם משהו אופנתי יוצא מגדר הרגיל. אפילו שיש לנו ציפיות גדולות מהאחיינית של האישה היפה בעולם, הלוא היא ג'וליה רוברטס, לרוב, בימי שגרה, אמה רוברטס לא ידועה בבחירות האופנתיות שלה. בתמונה מסוף אוגוסט שבה כאמור בישרה לעולם שהיא מצפה, לבשה רוברטס שמלת אוף שולדרס עם שרוולים תפוחים שכל אישה חולמת שתהיה לה במלתחה, ולא משנה אם יש לה או אין לה בייבי בבטן. השמלה החלומית שייכת למותג Sleeper ועולה 320 דולרים. רובנו נמשיך לחלום כמובן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחרי ההודעה, כשסוף סוף אפשר להפסיק להחביא ולהסתיר, הגיע מטר מכובד של לוקים מוצלחים. המשותף לכולם: שמלות! רוברטס, באופן טבעי כמובן, ויתרה כמעט לחלוטין על מכנסיים והעדיפה כמה שיותר רחב ואוורירי. כך קרה שהיא דבקה בשני סגנונות בולטים של שמלות: או מיני קצרצרה וסקסית או שמלות מקסי רחבות ומתנפנפות, העיקר שיהיה כמה שיותר בוהמייני וקליל. מבחינת צבעוניות, אין כללים ונראה שרוברטס פתוחה לכל צבע שרק יבוא - ובלבד שמדובר בגזרה הנכונה לה. ברשימת הלוקים המוצלחים - שמלת נקודות ורדרדה של המותג Batsheva ששייך למעצבת היהודייה בת שבע היי, שמלת מיני פרחונית עם שרוולים ארוכים של ורסצ'ה, שמלת נקודות רחבה של H&M ושמלה פרחונית של זארה.

עוד בוואלה! אופנה

הפתעה! אלזה הוסק בהיריון מתקדם

לכתבה המלאה

מתקפת השמלות הנהדרת לא הסתיימה שם ולאחרונה לבשה עוד שמלה בוהמיינית מוצלחת, הפעם של טורי ברץ', ובהזדמנות אחרת שמלה מתקתקה עם צווארון טרנדי וגדול במיוחד של המותג storets. מותג שהתברר כחביב במיוחד על רוברטס הוא Faithfull the Brand שמציע מגוון ממש רחב של שמלות כיפיות בול לעונה. הקיץ אמנם נגמר והסתיו כבר מראה סימנים ראשונים, אבל אם בכל זאת אתן מחפשות שמלה קלילה וכיפית, שמעליה תניחו בלייזר כמובן, רוברטס לגמרי יכולה לספק לכן השראה.

שמלת נקודות של H&M

שמלה של זארה

שמלה של טורי ברץ'

שמלת צווארון של storets

שמלה של Faithfull the Brand

שמלה של DOEN

שמלה של Faithfull the Brand

שמלה של Rachel Pally

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully