וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה! אלזה הוסק בהיריון מתקדם

הדוגמנית השבדית אלזה הוסק, אחריה אנחנו עוקבות באדיקות, הפתיעה את הרשת עם תמונות היריון בעירום מלא. "שמרתי את המלאך הזה בבטן תקופה לא קצרה", האמת? לא ראינו את זה מגיע

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

היא הציגה את מלתחת הסתיו המושלמת בשמלה מתנפנפת וצילומי גב, החזיקה את תיק הבוטגה שלה בצורה פוטוגנית ומסתירה להפליא ואף ישבה על מדרכות ניו יורק כשרגליה המשגעות בהצלב עם ז'קט אוברסייז שמסתיר את כל מה שמתרחש. טעות שלנו, איך לא עלינו על זה - אלזה הוסק בהיריון ראשון.

הדוגמנית השבדית בת ה-31 הפתיעה הערב את אינסטגרם כשחשפה תמונות היריון עם בטן מרשימה והחליטה להתוודות על הסוד המרגש שהחזיקה בבטן. ליטרלי. "שמרתי את המלאך הזה בבטן שלי תקופה לא קצרה. אני נרגשת וברת מזל להיות בהיריון ולהתחיל את הפרק הבא בחיי עם גבר חלומותיי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אלזה הוסק. אינסטגרם, צילום מסך
תגידי, איפה הסתרת את כל זה?/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה בעצם קרה? בזמן שאנחנו גילינו את כישוריה המדהימים של הוסק בסיבוב הסגר הראשון, שם סיפקה תוכן מעולה באינסטגרם, שילובי מלתחה מצוינים ושיתופי פעולה עם המותגים החמים בעולם, היא כבר עבדה על היריון ראשון מבן זוגה טום דלי, איתו היא בזוגיות צמודה משנת 2015. את השבוע בו היא נמצאת היא לא חשפה, אך לפי הבאמפ ניתן לראות כי מדובר כבר בהיריון די מתקדם ואנחנו לגמרי מבינות את הצורך בשושו. הכל בסדר.

את הבשורות המרגשות חשפה הוסק בסשן צילומים בעירום מלא שצילם סנטה ד'ארוזיו האגדי, שזכה בעבר גם לצלם את סינדי קרופורד, פורטרט של אנג'לינה ג'ולי, קייט מוס, סופיה לורן, קרלי קלוס בעירום עם סומבררו ועוד. הוסק התעטפה במעיל פרווה לבן שהסתיר את חלקי גופה לצד ידיה שגם כן שמרו על החלקים המוצנעים וזכתה לתגובות מפרגנות מצד חברותיה הדוגמניות.

טיילור היל הגיבה - "או מיי גאד", אירינה שייק הסתפקה בברכות ואימוג'י של לב, גם שרה סמפיו הצטרפה לאיחולים, ג'ורדן דאן כתבה שהיא "לא יכולה לחכות לראות את השיק ההריוני" וכן, עוד 6 מיליון עוקבים נותרו המומים מהבשורה. עכשיו רק צריך לחכות להפקת אופנה היריונית ראשונה ולצפות לסטיילינג משגע לרך הנולד. ברכות.

אלזה הוסק. אינסטגרם, צילום מסך
אין כמו צילומי עירום להשקת הבייבי באמפ/צילום מסך, אינסטגרם
אלזה הוסק. אינסטגרם, צילום מסך
בשעה טובה מתוקה/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בוואלה!

אלזה הוסק בביקיני הכי אידיאולוגי שיש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully