וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרביונאז': יש תקווה לאקססורי הכי סקסי בחורף

13.10.2020 / 7:50

בתצוגת האופנה של שאנל נראתה התקהלות מסקרנת של גרביונים שקופים בגווני שחור או לבן. המגמה הלוהטת עדיין מראה קושי להתרומם, אבל שווה רגע להיזכר כמה האקססורי הזה יכול לשדרג את הלוק. ולא, אתן לא חייבות לרכוש שאנל

צילום מסך

כשמסתכלים על התמונות של קהל המוזמנות והמוזמנים שנכח בתצוגה של שאנל שנערכה בפריז לפני כשבוע נדמה שאין קורונה בעולם. למשך כמה רגעים בהינו בחלל הגראנד פאלה שהיה גדוש וצפוף באושיות ברות המזל, אלה שהוזמנו לשואו הכי מבוקש של שבוע האופנה, ושכחנו שזה אמור להיראות אחרת ממה שאנחנו רגילות.

אפילו בדיחות נוסח 'COVID-19 left the group', לא עברו לנו במחשבה, כאילו אין ולא היה אותו. ברגע שהתעוררנו למציאות ולחקירת האירוע גילינו ממצא מעניין למדיי: התקהלות של גרביונים שקופים בגווני שחור או לבן, גם בקרב הפאשניסטות הנוכחות וגם על רגלי הדוגמניות שצעדו על המסלול. רקמות הלוגו העדינות במתכונת של טון על טון עיטרו את הגרביונים בקונספט של נקודות פולקה קטנות, והעידו שמדובר באקססורי רותח וממותג מבית שאנל.

קלואה הרושה, שאנל, תצוגה, אביב-קיץ 2021. GettyImages
קלואה הרושה בפריז בדרכה לתצוגה של שאנל/GettyImages

הכרזות חגיגיות על קאמבק בגזרת הגרביונים השקופים, ובעיקר אלו עם דוגמה כלשהי, הן משהו שקורה כבר כמה עונות. אבל בפועל המגמה הלוהטת הראתה קושי להתרומם באופן מאסיבי. אומנם בסתיו שעבר הייתה פופולריות מסוימת לנושא עם נוכחות יפה על שער ווג ספרד בכיכובה של אירינה שייק, לצד דגם מבית גוצ'י שבלט בחשבונות אינסטגרם על רגלי איט-גירלז לפרק זמן מסוים.

מדובר בטרנד שמצד אחד הוא אביזר סטיילינג עדכני ומודרני, כמו גם סופר-סקסי, שיכול להשתלב עם שמלות ועקבים, מתחת לג'ינסים עם קרעים או כשכבה תחתונה למכנסיים באורך שבין ברמודה לקרופ. עניין נוסף שאפשר לייצר בעזרתו נמצא בגזרת הנעליים, אם יוצאים מהקלאסיקה של נעלי ערב או מגפיים לעבר כיוונים של סניקרס וסנדלים.

קלואה הרושה, שאנל, תצוגה, אביב-קיץ 2021. GettyImages
פוקוס על הגרביונאז'/GettyImages

ניתן לסכם שכל שימוש לא קונבנציונלי הוא בגדר שידרוג הופעה ואין שום סיבה להתמהמה אלא לחבק אותו בחום ומייד. רק נזכיר שהדגם הספציפי של שאנל (360 יורו שיכולים להיקרע בשניה) הוא רק טיפה יקרה מאוד בים, ואפשר לאתר בקלות גרביונים בסגנון האמור במחיר הגיוני.

שאנל, תצוגה, אביב-קיץ 2021. GettyImages
משובחת. קמיל שרייה בגרביונים אלגנטיים של שאנל/GettyImages

זוהרה, גרביונים. יח"צ,
זוהרה - 100 שקלים/יח"צ
ג'ק קובה, גרביונים. יח"צ,
ג'ק קובה - 149 שקלים/יח"צ

עוד בוואלה!

הפוגה מהחדשות המייאשות: ברייקינג ניוז עם חצאיות עור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully