וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלות מיני ושייק בריאות: החברות הדביקה של קורטני קרדשיאן וכוכבת הטיקטוק

12.10.2020 / 7:50

קורטני קרדשיאן בת ה-41 והחברה החדשה שלה אדיסון ריי ממשיכות להיות צמודות. השתיים טסו יחד לניו יורק לחגוג יום הולדת 20 לאדיסון, ונצפו בשני לוקים תואמים. בסטיז בעיר הגדולה

הלוק של קים קרדשיאן לתצוגת הגברים של דיור/אינסטגרם רשמי קים קרדשיאן

אם חשבתן שהחברות בין קורטני קרדשיאן לכוכבת הטיקטוק אדיסון ריי היא כמו סטוץ חולף - כדאי שתחשבו שוב. מתברר שהקשר הביזארי הזה כאן כדי להישאר, על כל המשתמע מכך. השתיים ממשיכות לבלות יחד וממשיכות להתאים לוקים באופן הכי דביק שיש. בסוף השבוע האחרון, קורטני בת ה-41 טסה יחד עם הבסטי החדשה והצעירה לניו יורק, כדי לחגוג לה את יום ההולדת ה-20 שלה בטיול בנות בתפוח הגדול. שם, הן נראו בשני לוקים תואמים כאילו היו פאוור קאפל חדש בביצה הבינלאומית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קורטני קרדשיאן אדיסון ריי ניו יורק. splash
בלייזרים של Eppram שהפכו לשמלות מיני ושייק בריאות. קורטני קרדשיאן ואדיסון ריי בניו יורק/splash

הלוק הראשון התואם שבו נראו שתי החברות הוא בלייזר רחב שהפך להיות שמלת מיני בסגנון מעטפת עם חגורה באזור המותניים. שתיהן צירפו לבלייזר של Eppram, שנמצא על תקן שמלה, מגפיים כבדים בצבע שחור. קורטני לבשה בלייזר בגווני תכלת-לבן בסגנון שמזכיר טאי דאי לצד מגפיים של פראדה, תיק קטנטן בצבע שחור של הרמס ומסיכת פנים של סקימס, המותג של אחותה קים ואדיסון הלכה על בלייזר ניוד עם מגפי ד"ר מרטינס. בגזרת האקססוריז נרשמו משקפי שמש של DMY BY DMY, וגם היא עטתה מסיכת פנים של סקימס.

עוד בוואלה! אופנה

שרשרת החיול מתחילה במלתחה: זו הבסטי החדשה של קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן אדיסון ריי ניו יורק. splash
עושות שופינג בעיר הגדולה עם מסיכות פנים של סקימס/splash

בערב הגיע זמן החגיגות והשתיים החליפו את הלוק התואם הראשון ללוק תואם אחר, ויצאו לבלות במסעדה. קורטני לבשה שמלת מיני מקושקשת בסגנון שיש בגזרת גולף, מגפי ירך מזמש בצבע חום ומעיל דמוי עור חום ארוך, השלישי שלה לפחות בארון. בידה אחזה כמובן, איך לא, בירקין של הרמס - ולא את אותו הדגם שלקחה איתה בצהריים, רק שיהיה לכן אומדן למבחר תיקי הבירקין שיש לה במלתחה. הפעם היא בחרה בדגם בצבע חום, תואם לגווני הטוטאל לוק, עם מרקם קרוקודיל.

נסיכת יום ההולדת, אדיסון, לבשה מכנסי דמוי עור בצבע חום עם טופ מחוך קטנטן של דולצ'ה וגבאנה בצבע ירוק עם עיטור צבאי. ללוק היא הוסיפה אקססוריז בצבע שחור: תיק כתף טרנדי של פראדה, מסיכת פנים בצבע שחור ומגפיים שחורים של פראדה, שנראו בדיוק כמו אלו שנעלה קורטני קודם לכן. אם הגעתן לנקודה ביחסים בה אתן כבר מחליפות נעליים - החברות באמת עלתה שלב.

קורטני קרדשיאן אדיסון ריי ניו יורק. splash
מתאימות את סגנון העור החום. אדיסון וקורטני יוצאות לבלות בלוק תואם נוסף/splash
קורטני קרדשיאן אדיסון ריי ניו יורק. splash
כמה תיקי בירקין ומעילי עור חומים יש לקורטני?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully