וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תסיימו כמו ליזו: "הצילו, מדבקות הפטמות שלי לא יורדות"

11.10.2020 / 13:50

הזמרת שיתפה סרטון שלה בחשבון האינסטגרם שבו היא נראית מתמודדת עם בעיה: הסרת מדבקות מהפטמות. בין זעקות הכאב הלא נעימות לצפייה, מסתתרת גם סוגיה שחשוב לנו לציין בפניכן

הראפרית ליזו מנסה להסיר מדבקות לפטמה מגופה/אינסטגרם

את העובדה שהזמרת ליזו אוהבת להעביר את המסרים שלה באקסטרים אנחנו כבר יודעות, אבל הפעם גם אנחנו התכווצנו מעט בכיסא בשל החשיפה. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שיתפה ליזו בבעיה שנשים רבות מכירות: הסרת מדבקות מהפטמות. בעוד שעבור מרבית הנשים זה עובר באופן חלק על בסיס יומי, ליזו נתקלה בבעיה לא פשוטה: "הצילו. מדבקות הפטמות שלי לא יורדות, אני מפחדת", היא אומרת בסרטון שבו היא נראית מנסה להסיר אותן לקול צרחות, זעקות ואנקות כאב. "זה עליי כבר יומיים, אני לא יודעת מה לעשות".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ליזו. אינסטגרם, צילום מסך
מראות קשים: צרחות, אנקות וזעקות. ליזו מנסה להסיר את מדבקות הפטמות/צילום מסך, אינסטגרם

מדבקות הפטמות הן מוצר די מוכר בקטגוריית ההלבשה התחתונה של נשים. הן נועדו להסתיר את הזדקרות הפטמות בכל הזדמנות שבה אנחנו הולכות בלי חזייה - שמלות עם גב פתוח, חולצות שקופות או מחשופים בלתי אפשריים שאף חזייה לא יכולה להתאים להן. למעשה, הן יכולות לשמש גם במקרה של חולצות רגילות לחלוטין, כשנשים מוותרות על שימוש בחזייה. כאמור, לרוב הפעולה של ההדבקה וההסרה מתבצעת בקלות, אבל היו מקרים מעולם שהמדבקות לא הוסרו בקלות והדבר, כפי שאתן ודאי יכולות לדמיין, כרוך בלא מעט כאב. ממש כמו הסרת פלסטר. ליזו בסרטון הפרובוקטיבי מציגה את הכאב בצורה מיטבית, וזה בהחלט לא קל לצפייה - אז למי שיש לב חלש, אולי כדאי לחשוב פעמיים אם לצפות בסרטון המלא.

"אני חושבת שאני מורידה לעצמי את העור", היא אומרת שם בכאב בין זעקה לזעקה, וזו בדיוק הסכנה של המדבקות האלו. כל עוד לא הצטיידתן במדבקות איכותיות עם דבק שמותאם לשימוש על העור, אפשר להיתקל בקושי ממשי שעלול אף להוביל לכדי פציעה או כוויה בעור שדורשת טיפול רפואי. דבר נוסף שחשוב להסביר הוא החשיבות של ההסרה בתום השימוש, ושכדאי להימנע מלהשאיר את המדבקות הללו זמן רב מדי על העור. אם כך, למרות הסרטון החשוף של ליזו, מדובר פה בהעלאת מודעות של סוגיה חשובה, שאולי תלמד נשים וצעירות לבחור את המדבקות האיכותיות ולהיזהר משימוש במוצרים שאיכותם לא נבדקה היטב. כמו כן, נשים שיודעות שיש להן עור רגיש במיוחד אולי מלכתחילה צריכות לשקול פעמיים את השימוש במוצר.

עוד בוואלה! אופנה

בוהקת: ליזו מסובבת ראשים בשמלת ניאון ירוקה

לכתבה המלאה
ליזו. אינסטגרם, צילום מסך
רואה כוכבים? ליזו סובלת/צילום מסך, אינסטגרם

ואולם, פציעה בשל שימוש במדבקות הללו היא מקרה די נדיר. מה שנפוץ יותר אלו המחמאות של נשים ששמחות ללכת בלי חזייה ובלי חשש ממבטים מחפיצים או מפשיטים לכיוון הפטמות. מדובר בפתרון מציל חיים עבור כל הנשים באשר הן - בין חזה קטן לחזה גדול ולא בכדי הוא הפך פופולרי כל כך בקרב נשים. בסך הכל, מדובר במוצר נוח לשימוש שבהחלט פותר לא מעט אתגרי הלבשה.

מה שעוד מוסיף למדבקות נקודות זו העובדה שמחירן זול במיוחד. כך למשל, באסוס אפשר למצוא מגוון מדבקות מחומרים שונים - סאטן, סיליקון, בד ועוד, במחירים שנעים בין שלושה ל-12 פאונד. באתר הסיני הפופולרי Shein אפשר להשיג אותן גם בשקלים בודדים, מעשרה שקלים ועד 25 שקלים ובאתר הישראלי Boebody נמכרת חבילה של 4 מדבקות תמורת 36 שקלים. הבחירה בסוג החומר מהותית אך אינדיבידואלית. כל אחת תבחר כנראה את החומר שנוח ונעים לה, אך חשוב לציין שהבחירה בסיליקון עדינה יותר ומיועדת לאלו שחוששות מתסריט האימים שעברה ליזו.

ליזו. GettyImages
מוצר הלבשה תחתונה שימושי לחולצות עם מחשופים גדולים שלא מתאימה להן חזייה/GettyImages

המדבקות הללו מצטרפות אל רצועות ההדבקה, מוצר נוסף פופולרי בקטגוריית ההלבשה התחתונה, שנועד להרים את החזה ולהחליף את החזייה, פתרון שמזוהה בעיקר עם קים קרדשיאן, שחשפה אותו לעולם ולאחרונה גם מציעה שלל דגמים ממנו למכירה במותג שלה סקימס. אם אתן מעוניינות ברצועות הללו, בסקימס תשלמו עבורן 36 דולר, ב-Shein תצטרכו לשלם 30 שקלים וב-Boebody הישראלית 69 שקלים. ואולם, גם מתחת לאותן רצועות הדבקה נהוג להדביק מדבקות לפטמות, כדי למנוע פגיעה בפטמה עצמה. פתרון נוסף, כזה שאולי הסטייליסט של ליזו היה צריך להציע לה - שמני ההסרה. בחנויות שמשווקות את רצועות ההדבקה ומדבקות הפטמות נהוג גם להציע שמני הסרה שהופכים את הסרת המדבקות לקלה ונעימה יותר, בלי כאב או חלילה פציעות.

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית ליזו. GettyImages
להבא נסי שימוש בשמני הסרה/GettyImages
ליזו הופעה פלורידה. GettyImages
נשמח לראות אותך שמחה להבא, במקום צורחת מכאב. ליזו בהופעה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully