וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חשף מיהי בת המלוכה הכי יפה - לפי המדע (והתשובה תפתיע אתכם)

15.10.2020 / 0:01

רופא מנתח יישם את נוסחת "יחס הזהב" המודדת שלמות פיזית לפי הגדרת היופי של יוון העתיקה כדי לבדוק מיהי הנסיכה היפה ביותר בעולם. התוצאות שלו מפתיעות מאוד - במיוחד עבור מייגן מרקל וקייט מידלטון

קייט מידלטון עונדת את כתר הפנינים והיהלומים של הנסיכה דיאנה/מערכת וואלה! News

טכנולוגיית מחשב חדישה - המשתמשת במשוואת "יחסי הזהב של היופי" המודדת שלמות פיזית לפי הגדרת היופי של יוון העתיקה בדקה מיהי בת המלוכה היפה ביותר בעולם. "יחס הזהב" הומצא עוד ביוון העתיקה, כשבתקופה ההיא היתה מקובלת ההנחה שישנו יחס מחושב ליופי פיזי ושניתן לראותו בכל מקום בטבע, כולל בבני אדם.

את יחס הזהב גילה ככל הנראה אחד מתלמידיו של הפילוסוף היווני פִּיתָגוֹרַס לפני כ-2,500 שנה. הוא שם לב שבני האדם הכי אוהבים צורה של מלבן שהיחס בין צלעותיו הוא יחס חשבוני של 1 ל-1.618. היחס הזה שיוצר "מלבן הזהב", יחס שמתקבל מחלוקת האורך שלו ברוחבו, התגלה כיפה בעיני אנשים בכל העולם. זהו "יחס הזהב" או "חיתוך הזהב", שמופיע במקומות רבים ובלתי-צפויים.

במחקרים נוספים התברר שאם היו אנשים רבים ומגוונים מכל העולם והתקופות נשאלים איזה מרובע מבין מספר מרובעים שלפניהם הוא היפה והנעים ביותר לעין, רובם ככולם היו בוחרים במלבן הזהב. זה מראה שהיופי הוא אובייקטיבי, כלומר לא תלוי בתקופה, תרבות או אמונה.

יחס הזהב, שתואר לראשונה לפני כ-2,300 שנים בספר "יסודות" של אוקלידס, כונה אז "יחס קיצוני וממוצע". בתקופת הרנסאנס נכתבו מחקרים וספרים על "יחס הזהב" והוא קיבל את הכינוי "הפרופורציה האלוהית". בנו לפיו מבנים מפוארים, יצרו יצירות אמנות נשגבות, הלחינו מוסיקה ובמיוחד ראו אותו בטבע, כמעט בכל מקום. יש גם טענה שיחס הזהב הוא שמסביר את העובדה שכולנו מזהים את אותן פנים יפות ומבנה גוף יפה. על פי יחס הזהב ניתן לקבוע 'שלמות גופנית' על ידי השוואת המידות, היחסים והסימטריה של תווי הפנים.

המנתח הפלסטי ד"ר ג'וליאן דה סילבה, ערך ניתוח של "יחס הזהב" על כמה מנשות המלוכה הידועות ביותר, כדי למצוא מי הייתה האטרקטיבית ביותר, ואלה התוצאות של המחקר שלו.

אבל קודם - מי אתם אומרים שהיא היפה ביותר?

מי בת המלוכה היפה ביותר בעיניכם?

מייגן מרקל
דיאנה
גרייס קלי
ראניה
קייט מידלטון
13448 משתתפים

ואלה תוצאות המחקר שלו

עוד בוואלה!

זהו הגבר היפה ביותר בעולם - על פי המדע

לכתבה המלאה

במקום הראשון - הנסיכה דיאנה

דירוג יחס הזהב בפנים של הנסיכה דיאנה. Dr Julian De Silva, צילום מסך
המנצחת הגדולה של "יחס הזהב"/צילום מסך, Dr Julian De Silva

ד"ר דה סילבה, המנהל את המרכז המתקדם לכירורגיה קוסמטית ופלסטית לפנים בלונדון, הסביר: "דיאנה, מייגן וקייט הן נשים יפות מאוד. אך כאשר מודדים את יחס הזהב של השלמות הפיזית של היוונים, הנסיכה דיאנה היא המנצחת. דיאנה קיבלה ציון גבוה מאוד עבור צורת הפנים, רוחב האף, המצח והגבות שלה - שכולם קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר. הציונים הנמוכים ביותר היו לסנטרה ושפתיה. שפתיה מעט דקות ולא מוגדרות וסנטרה פחות קלאסי מכמה מהנשים האחרות".

מקום שני - המלכה ראניה מירדן

דירוג יחס הזהב בפנים של המלכה ראנייה. Dr Julian De Silva, צילום מסך
בת המלוכה החיה המושכת ביותר/צילום מסך, Dr Julian De Silva

ראניה מלכת ירדן השיגה ציון קרוב מאוד לדיאנה והגיעה למקום השני עם 88.9 אחוזים. היא למעשה בת המלוכה החיה הכי אטרקטיבית מבין אלה שעליהן השתמש ד"ר דה סילבה בטכנולוגיית מיפוי הפנים שלו. לדבריו, "המלכה ראניה היא בת המלוכה החיה הכי יפה ואישה מושכת להפליא. היו לה את הציונים הגבוהים מכולם עבור הסנטר המעוצב בסגנון קלאסי והיא גם קיבלה ציון גבוה לשפתיה. הציון ירד מעט בשל רוחב האף ואזור המצח".

מקום שלישי - גרייס קלי נסיכת מונקו

דירוג יחס הזהב בפנים של גרייס קלי. Dr Julian De Silva, צילום מסך
איבדה נקודות בשל הסנטר/צילום מסך, Dr Julian De Silva

השחקנית גרייס קלי, שלימים נודעה כנסיכה גרייס בעקבות חתונתה עם הנסיך רנייה ממונקו, השיגה 88.8 אחוזים והגיעה למקום השלישי. ד"ר ג'וליאן דה סילבה אמר: "לנסיכה גרייס יש יופי נצחי והיא קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר עבור מרווח העיניים וגם מיקומן כמעט מושלם, עם ציון של 99.8 אחוזים. גם שפתיה המהממות השיגו את הציון גבוה ביותר. היא איבדה נקודות בשל הסנטר שהוא קצת 'לא ברור'".

מקןם רביעי - מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס לשעבר

דירוג יחס הזהב בפנים של מייגן מרקל. Dr Julian De Silva, צילום מסך
סימטריית פנים משגעת/צילום מסך, Dr Julian De Silva

מייגן מרקל השיגה 87.7 אחוזים והגיעה למקום הרביעי. היא, לדברי ד"ר דה סילבה, הנסיכה החיה הכי מושכת כיום. מייגן מרקל בלטה בזכות "סימטריית הפנים היפה שלה", ציין הרופא. הוא הוסיף כי היא "התקרבה יותר מכל נסיכה אחרת למה שהיוונים ראו כפנים המושלמות".

מקום חמישי - קייט מילדטון הדוכסית מקיימברידג'

דירוג יחס הזהב בפנים של קייט מידלטון. Dr Julian De Silva, צילום מסך
פער מושלם בין האף לשפתיים/צילום מסך, Dr Julian De Silva

קייט מידלטון הייתה קרובה מאוד למייגן מרקל עם ציון של 86.82 אחוזים. ד"ר דה סילבה העיר שלמרות דירוגה ה"נמוך" היא עדיין אחת הנשים היפות בעולם. לדבריו, "קייט בולטת בכך שיש פער מושלם בין האף והשפתיים וריווח עיניים מדויק מאוד. היא איבדה נקודות בגלל שיש לה סנטר וקו לסת חלשים יותר מדיאנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully