וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צאו להצביע": היילי ביבר תומכת בג'ו ביידן עם חולצת טי של מעצב ישראלי

13.10.2020 / 8:00

הדוגמנית היילי ביבר שיתפה תמונה שלה עם חולצת טי שחושפת כי היא תומכת במועמד הדמוקרטי, ג'ו ביידן, לנשיאות ארצות הברית. "יש לי תקווה, אנחנו צריכים לצאת ולהצביע", כתבה. אנחנו ניצלנו את ההזדמנות לקצת גאווה לאומית, כשגילינו שמאחורי החולצה עומד מעצב ישראלי

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

אחד האירועים שהכי משפיעים על האופנה בארצות הברית בימים אלו, זה הבחירות לנשיאות שצפויות להתקיים בחודש הבא. בעיצומו של נגיף הקורונה, נדרשת האומה הגדולה לצאת, להצביע ולבחור נשיא - האם דונלד טראמפ הרפובליקני ימשיך לכהונה נוספת, או שהמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן ייכנס לנעליים של מנהיג העולם החופשי? השאלה הזו משפיעה על מעצבים אמריקניים רבים שמייצרים פריטי אופנה עם סיסמאות בחירות כלליות כמו "VOTE" שרק קוראות לממש את זכות הבחירה או סיסמאות ספציפיות שמעידות על תמיכה במועמד מסוים. מי שלאחרונה החליטה להפגין בפומבי תמיכה היא הדוגמנית היילי ביבר, שלא רק לבשה חולצת טי המעידה על תמיכה במועמד הדמוקרטי ביידן, אלא גם בחרה בדגם שמאחוריו עומד מעצב ישראלי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ביבר ניצלה את יום בריאות הנפש העולמי כדי לדחוק בעוקבים שלה לצאת ולהצביע. היא אמנם לא כתבה בפוסט באינסטגרם למי להצביע או במי היא תומכת, אבל החולצה שלה מספרת את הסיפור במלואו. "זה יום בריאות הנפש העולמי ומה שהשפיע על בריאות הנפש שלי זה המצב של המדינה שלנו והעתיד של המדינה שלנו", היא כתבה. "יש לי תקווה, אבל אנחנו צריכים באופן קולקטיבי לעשות את השינוי שאנחנו רוצים עבור העתיד שלנו, וזה אומר לצאת ולהצביע".

בתמונה שצירפה ביבר לפוסט האקטיביסטי הנדיר מצדה, היא נראית לובשת חולצת טי כחולה בסגנון טאי-דאי שעליה כתוב מקדימה: "ביידן". את חולצת היוניסקס שעשויה מ-100% כותנה אפשר לקנות באתר הרשמי של המועמד הדמוקרטי לנשיאות וגם באתר של הסטודיו שעומד מאחורי החולצה. עלות החולצה 45 דולרים והיא מגיעה במגוון גדלים, מאקסטרה סמול ועד טריפל אקסטרה לארג'.

עוד בוואלה! אופנה

"אני לא מתלבשת בשבילו": השער הרותח של היילי וג'סטין ביבר

לכתבה המלאה

מי שאחראי לחולצה המדוברת הוא הסטודיו לעיצוב של ג'ו פרז, שממוקם ברוד איילנד שבארצות הברית, ומחזיק ברשימת לקוחות מפוארת של ביונסה, נייקי, לואי ויטון ועוד. בחשבון האינסטגרם שלו סיפר פרז כי יועציו של ביידן פנו אליו בבקשה לעצב את החולצה והוא שמח לעשות כן בשל התמיכה האמיתית שלו במועמד ובסגניתו, קמלה האריס. בפוסט הוא משתף כי מי שעיצב דרכו את החולצה הוא עדי נחום, מעצב גרפי ישראלי בן 26 מתל אביב.

נחום הוא בוגר המסלול לתקשורת חזותית בשנקר וכבר במהלך הלימודים החל לעבור כמעצב פרילנס עבור לקוחות בארץ. עם סיום הלימודים עבר להתגורר בניו יורק ופתח את עצמו לשוק הבינלאומי. בימים אלו, בצל מגיפת הקורונה, הוא שוהה בארץ. העובדה שביבר לבשה חולצה בעיצובו אולי ריגשה אותנו, אבל אותו קצת פחות מסתבר. "זו כבר פעם שלישית שהיילי ביבר לובשת את הבגדים שאני מעצב", הוא מספר לנו. "יש לה המון עוקבים אז זה כיף לראות שהרבה נחשפים למשהו שעיצבתי וקונים את זה לעצמם. מקווה שיהיו עוד".

לנחום, שעובד בעיקר בתחום האופנה והמוזיקה, יש רשימת לקוחות נוצצת למדי. כך למשל, הוא זה שעיצב את הלוגו והמרצ'נדייס לסינגל "Holy" של ג'סטין ביבר שיצא לאחרונה. את החולצה שעיצב לביבר, שאפשר למצוא באתר הרשמי של הזמר, ביבר כבר לבש בעצמו וכך גם אשתו היילי. נחום גם עבד עם הראפר דרייק וטרם העיצוב לביבר, עיצב את עטיפת האלבום, הסינגלים והמרצ'נדייס לזמרת ג'סטין סקיי, בשיתוף המפיק המוזיקלי טימבלנד ואותה חולצה שעיצב לסקיי הייתה הפריט הראשון בעיצובו שלבשה היילי.

"הרעיון לחולצת התמיכה בביידן נולד בשיתוף עם ג'ו פרז. רציתי לעצב חולצה בסגנון סיבוב הופעות של מוזיקאים, רק שבמקום רשימת הערים או המדינות הכלולות בסיבוב, כתבתי את הערכים ממצע הקמפיין של ביידן. את העיצוב הזה בחרתי להדפיס על חולצת טאי דאי כחולה, כדי להיות טרנדי, ולהפוך משהו משעמם כמו קמפיין בחירות לאופנת רחוב עכשווית ולבישה", הוא מספר. החולצה של נחום צברה תאוצה ותומכים רבים כבר רכשו ולבשו אותה, אבל ביבר היא ללא ספק התומכת המפורסמת ביותר ברשימה.

בעוד שבישראל כוכבים רבים נמנעים מלחשוף את עמדתם הפוליטית, בארצות הברית יותר ויותר כוכבים עושים זאת בלי היסוס. כך למשל, גם טיילור סוויפט העלתה תמונה שלה שבה היא מגלה כי היא תומכת בג'ו ביידן לנשיאות ובה היא נראית עם עוגיות שאפתה ועליהן שמו של ביידן. גם השחקנית ג'וליה לואי דרייפוס חשפה את תמיכתה במועמד הדמוקרטי עם פוסט שלה צועדת בהרים והכיתוב: "אני אוהבת הליכות, אבל את ג'ו ביידן והמפלגה הדמוקרטית יותר". הזמרת שר פרסמה פוסט תמיכה בטוויטר ובילי אייליש שהופיעה בכנס הדמוקרטי דיברה בבירור על הסלידה שלה מטראמפ. ניכר כי הפוליטיקה מעסיקה רבים בארצות הברית, על אף גילם הצעיר, והם אינם חוששים להביע את דעותיהם ולא פוחדים שמא הדבר ישפיע על עבודות עתידיות בתעשייה. נקודה למחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully