וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת מעטה סודיות: רוזי הנטינגטון וויטלי הגיעה לצפות בקולקציה החדשה של בוטגה ונטה

בדיסקרטיות מוחלטת, כששבועות האופנה בעולם כבר הגיעו לסיומם - בוטגה ונטה השיקו את הקולקציה החדשה שלהם. השגרירה המצלחת, רוזי הנטינגטון וויטלי נחתה בלונדון לצורך המאורע, קניה ווסט הגיע עם הבת, אבל אף לא טיפה מהקולקציה דלפה לרשת. מה דניאל לי מתכנן לנו?

אתר רשמי

היינו מצפות שאת הקולקציה החדשה של בוטגה ונטה יציגו בקול תרועה. בכל זאת, אחד מבתי האופנה, אם לא הכי עדכני ומצליח בשנתיים האחרונות. בחודש יוני 2018 אייש דניאל לי את משבצת המנהל הקריאייטיבי של המותג האיטלקי וכבר בדצמבר באותה השנה, עת הוצגה קולקציית קדם-סתיו 2019, העולם הבין כי לי הגיע להצעיד את המותג אל עבר עתיד חדש.

הכוכבות והפאשניסטות התמכרו במהרה למחלקת התיקים והנעליים שמתהדרת בתג מחיר לא נורמלי ועיצובים חזקים, כשהשגרירה הכי נכונה שכל מותג רק יכול לייחל לה - רוזי הנטינגטון וויטלי נראתה בשלל דגמים מובילים מתיקי ה-Pouch ועד סנדלי הסטרץ' בעלי החרטום הריבועי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בוטגה ונטה, רוזי הנטינגטון וויטלי. splash
טוטאל לוק בוטגה ונטה. רוזי הנטינגטון וויטלי נוחתת בלונדון/splash

השבוע, לאחר שהסתיימו שבועות האופנה בעולם (ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז), נחתה רוזי הנטינגטון וויטלי בלונדון לאירוע סגור של בוטגה ונטה לטובת הצגת הקולקציה החדשה. להפתעתנו הרבה, אף תמונה לא דלפה מתוך האירוע, שום פריט חדש לא סוקר והוכתר ל'איט בג' החדש במגזינים הגדולים בעולם וגם דף האינסטגרם היפה של המותג newbottega@ לא בישר למה אנחנו עומדות לצפות בקיץ הבא. מחשיד? לגמרי. מסקרן? עוד יותר!

בוטגה ונטה, רוזי הנטינגטון וויטלי. splash
מעיל צמר ב--5,060 דולר ותיק הקלאץ' עם הגורמט הידוע/splash

הנטינגטון וויטלי, אורחת הכבוד, הגיעה בטוטאל לוק בוטגה מכף רגל ועד ראש - מעיל קאמל עשוי צמר ב-5,060 דולר, מכנסיים שחורים עם שליץ קטן בסיומת, סנדלי בוטגה בחום מנוחש, גולף שחור, שרשרת גורמט מאסיבית בזהב צהוב ותיק השרשרת הידוע בשחור בעלות של 3,600 דולר, שנמכר גם בישראל בפקטורי 54, כעת ב-11,601 שקלים במקום 12,890.

גם סלמה הייק, שנשואה לפרנוסאה הנרי פינו המחזיק בתאגיד קרינג, תחתיו גם המותג בוטגה ונטה, פקדה את התצוגה בלונדון במעיל טרנץ' משגע מעור בחום שוקולד ומסיכת פנים שחורה. מי שהפתיע בנוכחותו היה דווקא הראפר קניה ווסט, שמנסה לאחרונה לשדר לעולם כי הוא חזר לעצמו, והגיע עם נורת'י לצפות בתצוגה.

עוד בוואלה!

אין לה מתחרות: גם בסופר רוזי הנטינגטון וויטלי נראית מושלם

לכתבה המלאה

ווסט, שעל פי העדכונים במדורי הרכילות הפר בידוד כשנחת מארצות הברית בבריטניה, לבש מכנסי עור חומים עם כיווצים בברכיים, טי-שירט קשיחה ומוצלחת בצבע כחול, כשנורת'י הסתפקה בקפוצ'ון שחור עליו כתוב - 'הצביעו קניה' ושילבה עם מכנסיים מנצנצים ומסיכת פנים לבנה. לא חושבות שאפילו קימי תצביע קניה נוכח השערוריות האחרונות, אבל לפחות הוא מחייך וזו כבר התקדמות. הראפר סקפטה גם כן הגיע עם הילדה ועוד מספר כוכבים דאגו שהפלאס-וואן שלהם יהיו הזאטוטים. ייתכן כי לי מנסה לבשר לנו על ליין ילדים חדש ורוזי בכלל הגיעה לסמן פיסים נבחרים לבנה? נמשיך לעקוב.

בוטגה ונטה, קניה ווסט. splash
קניה נראה טוב, נורת'י רוצה שתצביעו/splash
בוטגה ונטה, קניה ווסט. splash
רגע, אתה הפרת את הבידוד? קניה עושה את לונדון/splash
בוטגה ונטה. splash
הזמר סקפטה והילדה. מרמזים לנו פה על קולקציית ילדים אולי?/splash
בוטגה ונטה, רוזי הנטינגטון וויטלי. splash
ביי מותק, ספרי איך היה. רוזי הנטינגטון וויטלי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully