וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפה על החיים: החופשה החלומית של בלה חדיד

12.10.2020 / 12:00

אלכוהול שנשפך כמו מים, עשרות סרטונים לטיקטוק ולסטורי והחלפת בגדי ים בקצב מסחרר. בלה חדיד לקחה את החברות במטוס פרטי לחופשה בחוף אקזוטי לרגל יום ההולדת שלה - ולנו נותר רק לקנא

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בשנה האחרונה נראה שכולנו ביטלנו את חגיגות יום ההולדת שלנו בשל מגיפת הקורונה. ואולם, עבור בלה חדיד המצב הוא הפוך. דוגמנית העל, שבסוף השבוע חגגה 24, החליטה דווקא עכשיו לחגוג יום הולדת בגדול. "אני בדרך כלל מבטלת כל סוג של חגיגות יום הולדת, אבל השנה אני רוצה לקחת את החברות היפות שלי להרפתקה", כתבה הדוגמנית בפוסט באינסטגרם, לצד תמונות שלה עם חברות ממטוס פרטי. משהו צנוע כמובן, שאנחנו יכולות רק לחלום עליו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אחרי החגיגות בניו יורק, בלה חדיד החליטה לחגוג בגדול ולקחה את הבסטיז לחופשה חלומית הרחק מדאגות הקורונה. החברות המריאו ללוקיישן אקזוטי עם וילה מדהימה, חופי ים לבנים והרבה שמש, שם אפשר להשתכר בלי הפסקה ולהחליף בגדי ים בקצב מסחרר. מצעד בגדי הים של בלה מתחיל בדגם וינטג' צבעוני של תכלת-ורוד-צהוב-חום של Eclectric Heartz שלא זמין לרכישה, במידה ורציתן. בהמשך, לבשה חדיד בגד-ים נוסף של Eclectric Heartz, הפעם בגזרת מכנסונים גבוהים וחולצת קרופ בצבע צהוב עם פרחים ורודים-סגולים. גם הוא דגם וינטג' שלא זמין לרכישה. אם תרצו, אותו פרינט זמין לרכישה בשתי גזרות שונות של בגד-ים שלם והמחיר שלו 90 דולרים.

עוד בוואלה! אופנה

הכנות ליום ההולדת: בלה חדיד במייקאובר חדש

לכתבה המלאה

אחרי יום רווי שמש ואלכוהול שהשאיר את חדיד שזופה למדי, הגיע הערב שבו התכנית לא לגמרי שונה: המון אלכוהול, סרטונים לסטורי, סרטונים לטיקטוק וצחוק מתמשך. ומה רע בעצם? לבילוי בערב לבשה חדיד חולצה מפוספסת ונוצצת של Kukhareva במחיר של 223 דולרים שאמורה לשבת בצורת איקס על בית החזה, אבל חדיד החליטה ללבוש את החולצה באופן קצת אחר, כך שיווצר מחשוף עמוק למדי. את הלוק אבזרה חדיד בתכשיטי זהב מוגזמים, פלוס שרשרת בטן - אחד האקססוריז האהובים עליה.

הבוקר הגיע וחבורת הבנות קמה לעוד יום של שמש ואלכוהול, עם שלל תמונות לא לגמרי ברורות שתועדו באמצע התקף צחוק, כנראה. חדיד לבשה עוד בגד ים של Eclectric Heartz הפעם בצבעים כתום-ורוד זרחני. גם הוא עולה 90 דולרים. רשימת בגדי הים לא נגמרת כאן. נראה שכל שעה עגולה חוזרות החברות לווילה השכורה ומחליפות לביקיני חדש. בגד הים הבא ברשימה שייך למעצבת מליסה סימון והוא ביקיני בגוונים של כחול. למעוניינות, הוא זמין לרכישה באתר המותג והמחיר שלו הוא 85 דולרים לכל חלק. החופשה של חדיד וחברותיה באי המשגע טרם הסתיימה ונראה שיש עוד לא מעט בגדי ים שטרם ראינו. בינתיים, כל עוד לנו אסור לבלות בחופים, נמשיך לפנטז על הים ולהתרפק על התמונות של בלה והחברות.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully