וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לו מול קים קיי - מי לבשה את החליפה של בלמיין טוב יותר?

13.10.2020 / 12:45

מודות שראש בראש כזה לא צפינו שיקרה אי פעם. בצד אחד של הזירה - הכוכבת הלוהטת ג'ניפר לופז. בצד השני - מלכת הטראש - קים קרדשיאן. מי תנצח בקרב המוגזם על בלמיין?

ג'ניפר לופז בקמפיין אביב-קיץ 2020, ורסצ'ה/במאי: מרט אלאס, ורסצ'ה

ג'ניפר לופז וקים קרדשיאן הן שתי נשים שאוהבות להגזים עם לוקים גדולים מהחיים. גם בגזרת הגלאם הן הולכות על הטופ, כשקימי לא חוסכת בתוספות וג'יי לו נותנת יד חופשית למעצב השיער הצמוד, כריס אפלטון, במקרה, או שלא, גם הספר של קימי. השבוע שתיהן נתפסו עם לוק דומה בפרק זמן צפוף, טוטאל לוק של בלמיין מהקולקציה החדשה, עם הכתפיים המחודדות והמונוגרמה בשחור-לבן. במצב כזה, אין מנוס מלשאול את השאלה הקשה מכל - מי לבשה את זה טוב יותר?

בצד אחד של הזירה נמצאת ג'ניפר לופז. ג'יי לו, אחת הנשים הרותחות בעולם ללא צל של ספק, הגיעה באופן וירטואלי לתצוגה של בית האופנה הצרפתי בלמיין בשבוע האופנה בפריז. כמו כל יתר האורחים בתצוגה, היא התחברה מהבית שלה לצפייה, כאשר מצידי המסלול הפיזי בפריז נראו עשרות מסכים שמדמים את הקהל. ג'יי לו אפילו זכתה לשבת, באופן מדומה, בשורה הראשונה. יותר משבוע אחרי התצוגה, החליטה לופז להעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונות באאוטפיט של בית האופנה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יי לו לבשה פיס מהקולקציה החדשה בעיצובו של אוליבייה רוסטאן לאביב 2021, שהוא מעין אוברול קצר עם חלק עליון בצורת מחוך צמוד במיוחד עם מחשוף לב. במרכז הוסיפה חגורת מותן עבה עם סוגר שהוא גורמט זהב ומעל הכול הניחה בלייזר מחויט עם כתפיים מחודדות ואחזה בתיק קלאץ' תואם, הכול במונוגרמה החדשה של בלמיין בצבעים שחור-לבן, שאולי עשויה להזכיר לכן מעט את המונוגרמה של פנדי. ג'יי לו אספה את שיערה המוחלק לקוקו גבוה, אבזרה את עצמה באקססוריז זהובים כמו עגילים גדולים, טבעות מאסיביות וצמיד ונעלה סטילטו בצבע שחור. השוס: לופז גם הקפידה על מניקור תואם למונוגרמה.

עוד בוואלה! אופנה

פורטרט משפחתי: ג'יי לו והארוס מפנטזים על חתונה

לכתבה המלאה

בצד השני של הזירה נמצאת קים קרדשיאן. שלושה שבועות קודם לכן, שיתפה קים חמש תמונות שלה בטוטאל לוק של בלמיין לצד הקאפשן: "ברבי בלמיין". קים לבשה אף היא בגדים מהקולקציה החדשה של רוסטאן עם אותה מונוגרמה בשחור-לבן, כשהיא בחרה במכנסים בסגנון טייטס רכיבה עד הברך, קרופ טופ עם כתפיים מחודדות, כפפות, מסיכת פנים ותיק תואם. גם קים קיי הלכה על קוקו גבוה ומוחלק, אך ויתרה על תכשיטים ובחרה בכפכפים.

המונוגרמה שלובשות השתיים, שמאפיינת את הקולקציה החדשה, היא למעשה שחזור של המונוגרמה המקורית שעיצב פייר בלמיין, מייסד בית האופנה, בשנת 1970. את המונוגרמה הזו ייצר בלמיין בהשראת עיצוב נוף פופולרי בצרפת מתקופת המלוכה, אז היה מקובל לעצב את הגנים בצורת מבוכים. בחשבון האינסטגרם שלו כתב המעצב: "אני רוצה להחזיר את הסיפור הזה כדי לוודא שדורות חדשים יכירו את ההיסטוריה של המותג ולא רק את העשור שלי כמעצב של בלמיין". אכן, אין דרך טובה יותר להעביר מסר לדור של היום מג'יי לו וקימי.

מי לבשה בלמיין טוב יותר?

ג'ניפר לופז
קים קרדשיאן
1402 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully