וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה משלה: גל גדות מככבת על שער מגזין "ואניטי פייר"

אחרי ההודעה המרגשת כי גל גדות תפיק ותגלם את קליאופטרה בסרט חדש, נחשף שער של הכוכבת למגזין ואניטי פייר שצולם בישראל עם צוות מקומי. לצד ההפקה המשגעת, ניצלה גדות את הבמה להעביר מסר חשוב ולהציף את מקרה האונס המזעזע באילת. וונדר וומן אמיתית

רגע אחרי החדשות כי הכוכבת הכי גדולה שלנו מעבר לים, גל גדות, 35, תפיק ותביים סרט חדש על קליאופטרה, מה שהוביל לסערה קלה כי ייתכן והיא לא תואמת את התפקיד בשל צבע עורה, נרשם עוד הישג מרשים לגדות - שער חדש למגזין "ואניטי פייר".

זה לא שגדות לא עיטרה בעברה כבר שערים נחשבים, מווג האמריקני באפריל האחרון, גלאמור הבריטי ורולינג סטון רק החודש, אבל השער המיוחד הזה לגיליון נובמבר של ואניטי פייר הוא כולו כחול-לבן. לתפארת מדינת ישראל, וונדר וומן וגלאם טים משובח ומקומי.

ההפקה, בה נראית גדות במספר לוקים, כולם של מותגים בינלאומיים מובילים, צולמה בחופי יפו, קיסריה וחוף חבצלת השרון תחת הטייטל "גל גדות - בליגה משלה". "אני שגיא משיכון המזרח והיום עשיתי שער לוואניטי פייר", כתב שגיא דהרי מעצב השיער, "תודה גל שאת חושפת אותנו לבמות המטורפות שלך".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מעבר לדהרי, שמלווה את גדות בכל הפרויקטים השונים בישראל, נאור אפל היה אמון על האיפור הקלאסי, נועה רנט על הסטיילינג המנצח והצלם הוותיק דודי חסון מאחורי העדשה. בתמונת השער המשגעת בה נראית גדות רטובה בחופי ישראל נרשמה שמלת לטקס אדומה של סן לורן בעלת צווארון הלטר, עוד תמונה סקסית בשמלה אדומה מתנפנפת של ברנדון מקסוול עם עגילים של טיפאני וגם צחוק מתגלגל ופוטוגני בטופ סריג של אוף וויט, מכנסיים בגזרה גבוהה של קלואה וסקראנצ'י בצבע חום לשיער.

אחד הפריימים המוצלחים ביותר הם כשגדות אוחזת בכלבים לבושה בשמלת סריג א-סימטרית של פרנזואה שולר בגוון שמנתי, אבל השיא הוא כמובן על החסקה כשמסביבה שישה גברים חסונים והיא בבגד גוף עם שרוול ארוך בכחול נייבי של מיו מיו. מלחים, להתפקד.

בריאיון המלווה להפקת השער, שם מעלה גדות מספר נושאים חשובים ונפיצים נלקח גם ציטוט מהקולגה לסרט וונדר וומן, כריס פיין. "ההבנה שלי בוונדר וומן שהיא האהבה בהתגלמותה: עזה, חזקה, בעלת חמלה ובלתי מתפשרת. כזו היא גל".

ואכן גדות, בלתי מתפשרת ועוצמתית, יודעת לנצל פלטפורמות ובכך העלתה נושא בוער שכיכב בכותרות בחודשים האחרונים - מקרה האונס המזעזע באילת. "נערה בת 16 נאנסה על ידי מספר רב של גברים. איך היו כמה גברים בחדר, ואף אחד לא חשב לעצמו 'היי חבר'ה, זה לא בסדר, עצרו', למה אף אחד לא התקשר למשטרה? אנחנו צריכים לדמות את עצמנו לילדינו ועלינו לחנך אותם לשוויון. הדרך עוד ארוכה כי כרגע אין באמת שוויון אמיתי".

עוד בוואלה!

בקרוב 'סולד אאוט'? גילינו מאיפה האוברול הנהדר של גל גדות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully