וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורדת - אבל נכשלת: הגופייה המוזרה של מייגן מרקל

14.10.2020 / 12:45

לאחרונה התרגלנו לראות את מייגן מרקל אך ורק דרך מסך מרובע. בעוד שברוב הפעמים היא שמרה על נראות ממלכתית, הפעם לכנס בו השתתפה החליטה לצאת מהתבנית המרובעת ולחשוף כתפיים בגופייה סקסית. ברשת כמובן לא נשארו אדישים

מייגן מרקל מקריאה לבנה ארצ'י סיפור/אינסטגרם

לאחרונה אנחנו רואות את מייגן מרקל בעיקר דרך המסכים. היא משתתפת בוועידות, כנסים, תכניות ומצלמת מסרים לאומה - וכך מאפשרת לנו לקבל עוד קצת מהסטייל שלה - אבל רק מתוך מה שנכנס לריבוע הפריים. בעוד שבכל ההופעות האחרונות שלה היא שמרה על ממלכתיות משולבת בקז'ואליות נינוחה, אתמול הופתענו לראות צד פרוע וחשוף בה, כזה שלא ראינו מאז שהתארסה לנסיך הארי.

אמש (שלישי) השתתפה מרקל בוועידה וירטואלית של "הנשים החזקות ביותר של Fortune" ודיברה על הנעשה ברשתות חברתיות. כזכור, לה עצמה היה חשבון אינסטגרם פרטי שנסגר ברגע שבו נכנסה באופן רשמי למשפחת המלוכה ולארמון. כבר בתחילת התשובה לשאלה בעניין, היא הודתה שעקב כך קשה לה לענות על מה שקורה ברשתות החברתיות משום שהיא אינה מעודכנת. עם זאת, היא כן הזהירה מפני אובססיביות והתמכרות לרשתות החברתיות, ואף השוותה זאת לשימוש בסמים. הנושאים החברתיים שבוערים במרקל שאליהם התייחסה בריאיון אכן תפסו את קהל המאזינים, שהגיבו ברשתות לא מעט לתוכן הדברים שלה. ואולם, בין הצופים היו גם לא מעט, כולל אנחנו, שלא הצליחו להוריד את המבט מהלוק המפתיע שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לוועידה הווירטואלית לבשה מרקל גופייה דקיקה, מה שהיינו מכנות בעבר "ספגטי", שחשפה הרבה מאוד עור. דבר שבטח לא היו עובר חלק בגרון של המלכה אליזבת, לו מרקל עדיין הייתה מתגוררת בארמון. מה שעוד ניתן היה לראות מבעד לפריים זה את עגילי הזהב שענדה השייכים למותג Cuyana ונמכרים תמורת 195 דולרים. מרקל שמרה את שיערה אסוף בקוקו נמוך והתאפרה קלות עם הדגשה של צבע שחור בעיניים.

מלבד העובדה שהדוכסית לשעבר לבשה גופייה חשופה שלא אופיינית לה, ברשת לגלגו על ההדפס הביזארי, שיצר מראה מביך. מדובר בפרינט קווים שיוצר עיגולים באזור החזה, מה שגורם להדגשה לא מכוונות ולא מחמיאה של האזור. "תסתכלו על הדפס החולצה של מייגן מרקל", כתבה אחת הגולשות, "המעגלים שמקיפים את החזה יוצרים מראה של פטמות. נראה כמו תחפושת זולה מהמחזמר 'קברט'". אז על אף התעוזה ללבוש בגד שלא היה מתקבל באהדה בארמון, אין ספק שהפעם מדובר בבחירה פחות מוצלחת. לא למרדנות הזו התגעגענו.

עוד בוואלה! אופנה

מתרגלת חזרה ללימודים: מייגן מרקל בלוק משיעור של"ח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully