וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו-חורף 2020 למרות הכול: המעצבים המקומיים משיקים קולקציות חדשות

18.10.2020 / 0:05

אריאל טולדנו בקולקציית רדי-טו-וור ראשונה, תוספת של ווייב רוקנרולי לפרחים של סבינה מוסייב, רקמות ייחודיות אצל מירית רודריג ותכשיטי מפתח מ-Born from Rock. הצצה לקולקציות חדשות של מעצבים מקומיים

כולנו יודעים שתעשיית האופנה המקומית נפגעה קשות מהקורונה. גם בימים ללא מגיפות וסגרים, רוב המעצבים המקומיים מצליחים בעמל רב להחזיק את הראש מעל המים, כשהתשוקה ליצור ולהלביש את הקהל הישראלי מתעלים על הקשיים שבדרך. ארבע הקולקציות החדשות שהושקו לאחרונה מוכיחות לנו שוב כמה כשרון מסתובב פה בארץ וכמה חשוב לתמוך ולרכוש תוצרת מקומית. מהאוסף הקולניאליסטי של אריאל טולדנו ושמלות הסבנטיז בעיצוב סבינה מוסייב, דרך תכשיטי מפתחות וסמלי קלפים מבית בורן פרום רוק, ועד לרקמות והרומנטיקה המשכרת בעיצוביה של מירית רודריג.

מירית רודריג

בשאיפה להתנתק מכל תכתיב ולהיות חופשיה מכל כלל, המעצבת מירית רודריג החלה לעצב את קולקציית סתיו-חורף 2020 בתמונה של איש עם תרמיל צועד על שביל, אותה רקמה במשך לילה שלם אחד. מי שמכירה את עיצוביה של רודריג בוודאי התוודעה לחיבתה לעבודה עם רקמות. מלבד אוסף הרקמות שברשותה ולצד העובדה שהיא מיומנת במלאכה, גם העונה תהליך הייצור של מירית נתמך בעבודתן של צוות הרוקמות מהגליל שמלוות אותה שנים. הפעם ניתן לאתר רקמות ייחודיות המשולבות בין היתר על חולצות טול מהודרות, חולצות כותנה בהירות ועל טופים מג'ינס.

פיסים נוספים באוסף הם מעיל טרנץ' בגוון צהוב פסטלי הנלבש כחליפה עם מכנסיים נינוחים ותואמים, שמלת משבצות בצבעוניות נועזת של כתום/אדום/כחול הנלבשת כאפודה מעל חולצת כפתורים ורודה בעלת אלמנטים של קשירות בצווארון ושרוולים נפוכים. אלו המכורות לשמלות כותנה לבנות ימצאו אחת מדויקת וייחודית בעלת טופ שעליו רקמה מחוררת בגזרת אפודת סינר. חלקו הקדמי של הסינר, המעוצב בשייפ של משולש הפוך, מתחבר לחצאית מקסי שאמרתה כוללת את אותו מוטיב הרקמה, כשהחלק האחורי חושף חלק מהגב.

טווח מחירים: 190-1,690 שקלים
להשיג ברוטשילד 1, תל אביב או באתר

מירית רודריג. מיכל חלבין,
מירית רודריג בקולקציית סתיו-חורף/מיכל חלבין
מירית רודריג. מיכל חלבין,
בשאיפה להתנתק מכל תכתיב וכלל/מיכל חלבין
מירית רודריג. מיכל חלבין,
צמד רוקמות מהגליל שמלוות אותה שנים/מיכל חלבין
מירית רודריג. מיכל חלבין,
ייחודית ומסקרנת. מירית רודריג/מיכל חלבין

Born from Rock

הקולקציה השמינית של לייבל התכשיטים התל-אביבי 'בורן פרום רוק' נולדה בעקבות מפתח שבור בעל פתח בצורת תלתן שמצאו נירה וגילי, בעלות המותג, ברחוב. המפתח האבוד הוביל את השתיים להתמקד במוטיבים כמו מפתחות ומחזיקי מפתחות, סמלים של קלפי משחק, פתחים ודלתות.

האוסף החדש מייצג הלחמה בין עולם משחקי הקלפים הפנטסטי לבין אלמנטים טכניים מהיומיום מהמפתח עצמו. העיצובים עצמם משלבים בין צורות כסף סטרלינג מעורפלות לבין פנינים, צדפים ואבני חן טבעיות, המגלמים יחד אסתטיקה נשית מצד אחד, ומחוספסת מצד שני, נועזת ומעודנת, מודרנית ואלגנטית.

טווח מחירים: 260-990 שקלים
להשיג ב-moxietlv.com

בורן פרום רוק. מיכל חלבין,
בעקבות המפתח השבור - בורן פרום רוק/מיכל חלבין
בורן פרום רוק. מיכל חלבין,
מפתחות, מחזיקי מפתחות, פתחים ודלתות/מיכל חלבין
בורן פרום רוק. איליה מלניקוב,
כסף סטרלינג ואבני חן טבעיות. בורן פרום רוק/איליה מלניקוב

אריאל טולדנו

אחרי ביטול שבוע האופנה המקומי ועצירת עונת האירועים בחסות מגיפת הקורונה, החליט המעצב אריאל טולדנו, שמתמחה בבגדי ערב בהזמנה, להשיק קולקציה מוכנה ללבישה. בחיפוש אחר נקודת מוצא להשראה, התביית טולדנו על תקופת קום המדינה והמתח שבין הסגנון שהגיע עם הגבר המזרחי לבין מאפייני הלבוש של הגבר הארץ ישראלי. התוצאה: דיאלוג נשי וסקסי הנשען על שמלות גלביה, אמרות פרנזים וג'ינסים, לצד פריטים מבריקים בגזרות מחויטות לעיתים וקרובות לגוף בעלות אלמנטים של מעטפת ו-אסימטריה. האוסף מציג מראה קולוניאליסטי עם הדיסוננס המוכר שנולד מערבוב החליפה המערבית יחד עם סממנים אוריינטליים.

טווח מחירים: 360-2,370 שקלים (לפני 15% הנחה), לרגל ההשקה 15% הנחה על פריטי הקולקציה .
להשיג בעמוד האינסטגרם או בוואטסאפ 058-5507838

אריאל טולדנו. רועי פרי,
קולקציית רדי-טו-וור. אריאל טולדנו/רועי פרי

עוד בוואלה!

גרביונאז': יש תקווה לאקססורי הכי סקסי בחורף

לכתבה המלאה
אריאל טולדנו. רועי פרי,
לכלה שעדיין מחכה - לוק אולטימטיבי/רועי פרי
אריאל טולדנו. רועי פרי,
שמלות גלביה, הרבה פרנזים. אריאל טולדנו בקולקציה חדשה/רועי פרי

סבינה מוסייב

מילון הפרחים הראשון שנכתב בפריז ב-1819 ושפת הפרחים הסודית - Floriography - שנוסחה בעקבותיו מהווים השראה מרכזית באוסף הסתיו-חורף החדש של סבינה מוסייב. לרעיון של הפרחים ככלי להעברת מסרים אסורים באופן פומבי ציוותה מוסייב גם השפעות מילדי הפרחים של הסבנטיז לצד הסטייל האנדרוגני של הרכבי הגלאם רוק באותה התקופה. כך שלמראה הרומנטי המזוהה עם כתב ידה של סבינה מתווסף העונה וייב רוקנרולי קשוח.

הקולקציה החדשה עשירה בטקסטילים וטקסטורות של קטיפה, שיפון, פליסה, זמש ועור (טבעוניים), רקמות ופסי לורקס, הבאים לידי ביטוי בדפוסי פרחים רומנטיים וצבעוניות רטרואית של חומים, ורודים, בז', חמרה, ירוק ושחור.

טווח מחירים: 390-1,890 שקלים
להשיג באתר

סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
פליסה במיטבו. סבינה מוסייב משיקה קולקציה חדשה/שי יחזקאל
סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
הדפס הפרחים המוכר עם נגיעות רוקנרול/שי יחזקאל
סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
שמלת ערב שחורה עם מפתח עמוק בחזה ופסי לורקס/שי יחזקאל
סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
סתיו-חורף 2020-2021. סבינה מוסייב/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully