וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליה: לקמלה האריס יש אהבה מטורפת לאולסטאר

19.10.2020 / 9:45

המועמדת הדמוקרטית לסגנית הנשיא מבינה שאופנה היא כלי חשוב להעברת מסרים ובזמן שהיא מכתתת רגליים היא שובה את לב הקהל. זו הנעל שקמלה האריס לא מוותרת עליה וזה השיעור שנשות הציבור בישראל צריכות לעבור

בווידאו: קמלה האריס מונתה רשמית לסגניתו של ביידן/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

קמלה האריס בת ה-55, פוליטיקאית אמריקנית מהמפלגה הדמוקרטית, יד ימינו של ג'ו ביידן, היא המועמדת הרשמית לסגנית הנשיא בארצות הברית. האריס נולדה באוקלנד קליפורניה כשאמה עלתה מהודו לארה"ב ואביה מג'מייקה ומשנת 2017 כיהנה כסנאטורית מטעם קליפורניה. בכירים בקונגרס האמריקני טענו כי שילוב בין ביידן להאריס יביא פייט חזק לטראמפ ומייק פנס וכך יצאה האריס לכבוש את לב העם בתקווה לנצח את הבחירות בנובמבר הקרוב.

אופנה כבר שנים משמשת כלי לתקשורת פוליטית בחו"ל, משהו שרוב הנשים במשרות הציבוריות בישראל עדיין לא השכילו להבין, ויש לה את הכוח לפתוח דלת לקהלים שונים ואף לחדד מסרים שתואמים את האג'נדה ההנהגתית. האריס, שנמצאת בעין הציבור שנים רבות, מנהלת רומן סוער עם נעלי האולסטאר הידועות והטייטל החדש לא גרם לה להזניח אותם בארון הנעליים. נהפוכו - היא בחרה לשלוף את הארסנל המפואר שלה ולשלב את הצ'אק אולסטאר בכל הזדמנות.

קמלה האריס. GettyImages
קמלה האריס, המועמדת הרשמית לסגנית נשיא ארה"ב/GettyImages

צ'אק טיילור אולסטאר, או קונברס אולסטאר הן נעלי בד המיוצרות על ידי החברה האמריקנית קונברס. הנעליים יוצרו לראשונה בשנת 1917 כנעלי כדורסל כשלא היו ממש פופולריות עד תחילת שנות העשרים ומקורן בשמו של שחקן הכדורסל צ'ארלס ("צ'אק") טיילור שאימץ אותן כנעליים האהובות עליו כבר ב-1921. כיום קונברס היא בבעלותה של הענקית נייקי כשהיא נחשבת לנעל הנמכרת ביותר בהיסטוריה, ועומדת על תג מחיר נגיש של כ-50$, מלבד שיתופי פעולה יקרים יותר כמו קום דה גרסון ואחרים.

"אני פשוט מתה עליהם", סיפרה האריס בריאיון ל'טוק שואו', "זה או אולסטאר או עקבים, מאז ומתמיד". התמונות אכן מעידות כי האריס מחזיקה בכמות לא רגילה של נעלי אולסטאר. בריאיון ל"the cut" סיפרה כי היא מחזיקה בזוג מעור, כאלו בלי שרוכים, עם שרוכים, עם פלטפורמה מוגבהת וגם עם בטנה מפנקת לימים קרירים.

קמלה האריס. GettyImages
לוק אט דה שוז! קמלה האריס - מלכת האולסטאר/GettyImages

הסנטורית ידועה כאחת שמתערבבת עם העם, היא לא יושבת במגדל השן וכשהיא מגיעה להעביר מסרים לציבור בנאומים חוצבי להבות היא דואגת לשמור על סטייל יומיומי קז'ואלי, כזה שאפשר להתחבר אליו. במצעד הגאווה של 2019 שנערך בסן פרנסיסקו, הגיעה האריס לתמוך בקהילה וכשעלתה לשלהב את הקהל נעלה אולסטאר לבנות, ג'ינס סקיני לבן וז'קט ג'ינס אוברסייז מעוטר בפאייטים בכל צבעי הקשת.

בתחילת החודש בביקורה בלאס וגאס, נבדה, הגיעה בבלייזר אפור מחויט עם משבצות, ג'ינס סקיני שחור, ואולסטאר מעור באפור עכבר, דווקא לא מהצבעים הפופולריים של הדגם הידוע. את הזוג השחור שלה היא נעלה במספר הזדמנויות בביקור עובדי חשמל במילווקי עם ג'ינס כהה, טי-שירט שחורה ובלייזר כחול ובעוד נאום על רקע אירוע ברביקיו המוני באיווה. היא מחזיקה גם בזוג בגוון שמנתי, אבל נראה כי החיבה הגדולה באמת היא לצבע הלבן, בחירה לא מובנת מאליה כשמדובר בנעל מבד עדין עם סוליה דקה. מה שאומר - היא לא מפחדת להתלכלך. אהבנו.

קמלה האריס. GettyImages
זו לא אסטרטגיה פוליטית מונפצת. האריס בשנת 2011, נועלת קונברס/GettyImages

לורן רותמן, סטייליסטית פוליטית סיפרה למגזין Elle, כי "לוק עם 'חותמת', שהופך למראה מזוהה עם מועמדת משדר ביטחון לציבור וגורם לו להפוך מעורב". עוד היא מוסיפה כי "האהבה של האריס למותג האמריקני הזה גורמת לקהל הבוחרים לאהוב אותה יותר, במיוחד בזמנים מאתגרים כמו הקורונה".

אז מה למדנו מהאריס? אפשר להכניס ניחוח צעיר וקולי שמצליח בו בזמן להיות תואם את המעמד, לא מתאמץ וגם נגיש במחיר. מותר לזנוח את העקבים באירועים מתוקשרים וטי-שירט חלקה כשמעליה בלייזר מעניקה מראה סופיסטי ומגניב - לא משנה באיזה עבודה את עובדת. והכי חשוב - אהבה אמיתית לנעליים נמדדת ברגעים מכוננים, כמו בחירות לארצות הברית ואפילו משבר עולמי של קורונה.

קמלה האריס. GettyImages
שיעור חשוב לטראמפיות. לא יורדים לעם עם סטילטו של כריסטיאן לובוטין/GettyImages

עוד בוואלה!

מנותקות, גרסת הבית הלבן

לכתבה המלאה
קמלה האריס. GettyImages
הכלל החשוב מכל - אולסטאר מצוחצחות למשעי/GettyImages
קמלה האריס. GettyImages
משלהבת את הקהל בלוק קז'ואלי ואולסטאר בגוון שמנתי/GettyImages
קמלה האריס. GettyImages
עושה גם מצעדי גאווה. סן פרנסיסקו, 2019/GettyImages
קמלה האריס. GettyImages
מאוד מסוקרנות לדעת כמה זוגות כאלו יש לך במגירת הנעליים/GettyImages
קמלה האריס. GettyImages
ככה כובשים את לב העם. קמלה האריס/GettyImages
קמלה האריס. GettyImages
יש לה מה להגיד, ולא רק בענייני פוליטיקה. קמלה האריס בקמפיין הבחירות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully