וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף פעם לא יוצא מהאופנה: אלזה הוסק מסתתרת בטרנץ' האייקוני של ברברי

15.10.2020 / 12:45

הדוגמנית אלזה הוסק יצאה לשוטט ברחובות ניו יורק בלוקים הכי נכונים לבאמפ המתפתחת: טרנינג רחב ומנחם ברוח התקופה ומעיל טרנץ' שהוא אחד מפריטי החובה במלתחה. אם תהיתן איך מתלבשים בהיריון התשובה היא: בדיוק ככה

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

מציאת בגדי היריון שיקים ומחמיאים היא סוגיה מורכבת עבור לא מעט נשים. הגוף משתנה ולא פשוט ללמוד את הפרופורציות החדשות שלו. יש מי שקונות בגדים מותאמים להיריון, יש מי שקונות את אותם הבגדים שהן נהגו ללבוש אבל במידה יותר גדולה ויש מי שפשוט בוחרות בגזרות גדולות ורחבות. הדוגמנית ההריונית אלזה הוסק מוכיחה לנו איך אפשר לאמץ את רוח התקופה - בגדים נוחים, נעימים ורחבים - ועדיין להיראות מגה שיק.

הוסק, 31, יצאה לשיטוט ברחובות ניו יורק עם בן זוגה טום דאלי כשהיא לובשת סט טרנינג בצבע שמנת שנראה כמו הדבר הכי נעים וכיף לשהות בו בימים אלו. תוסיפו לזה את העובדה שמדובר באאוטפיט אולטימטיבי להיריון וקיבלתם פתרון אופנתי מושלם לבאמפ המתפתחת. בשביל אקסטרה שיק הוסיפה הוסק תיק של שאנל, סניקרס של Yeezy בסגול לילך וקפה קר בטייק אוואי, שהפך לאקססורי חובה עבורה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אלזה הוסק. splash
גם טרנדי, גם מושלם להיריון. אלזה הוסק בטרנינג בגוון שמנת, סניקרס של Yeezy ותיק של שאנל/splash

כמה ימים לאחר מכן היא גייסה את אחד הפריטים האייקונים, כזה שלא יוצא מהאופנה אף פעם, למלתחת ההיריון שלה. הבשורה הטובה היא שמדובר בפריט שמתאים לכל מצב, ואנחנו מדברות כמובן על מעיל הטרנץ', שכבר כמה שנים, חורף אחרי חורף, ממשיך להיות פריט חובה במלתחה של כל פאשניסטה. בתקופה שבה הטירוף סביב פריז בעלייה, ותודה ל"אמילי בפריז" ולסגירת השמיים שהפכה את החלום לקשה להשגה, מעיל הטרנץ' יגרום לכן להרגיש כאילו עשיתן גיחה לחו"ל ובאמת שאין יותר טוב מזה.

הוסק בחרה במעיל הקלאסי של ברברי, שנמכר כרגע בנט-אה-פורטה ב-1,450 פאונד, תלוי לאיזה דגם אתן נצמדות, והניחה אותו מעל טייטס תכלת צמוד וטופ אפרפר. עוד דרך להחביא את הבאמפ בצורה שיקית במיוחד. בגזרת האקססוריז נרשם אותו תיק ניוד של שאנל וסניקרס של ניו באלנס בתכלת. לוק אולטימטיבי לחילוץ עצמות וצעידה ברחובות, ואנחנו רק מחכות שהטרמפטורות קצת ירדו כדי שנוכל להוציא גם את הטרנץ' שלנו מהארון.

עוד בוואלה! אופנה

הפתעה! אלזה הוסק בהיריון מתקדם

לכתבה המלאה
אלזה הוסק. splash
לוק אולטימטיבי לחילוץ עצמות בעיר הגדולה. אלזה הוסק והטרנץ' האייקוני של ברברי/splash
  • עוד באותו נושא:
  • אלזה הוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully