וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חוגגת 40: המומחים קובעים - הנה כל מה שהיא שיפצה בפנים ובגוף

21.10.2020 / 7:40

מלכת הטראש חוגגת 40 וזה הזמן לבחון איזה שדרוגים, שיפורים ושיפוצים היא עברה בפניה ובגופה שהביאו אותה עד הלום. "נשים מתעניינות מה צריך לעשות כדי להיראות ככה. אבל לא כל אחת יכולה להיראות כמו קים קרדשיאן"

קים קרדשיאן/אינסטגרם

מלכת הטראש האלמותית, הלוא היא קים קרדשיאן, הגיעה לגיל 40 וחשבנו מה אנחנו יכולות לעשות כדי לחגוג את המאורע המטורף. את מסיבות ענק עם התקציבים האדירים והפרסום האינטנסיבי של העסקים שלה אנחנו משאירות לה. גם שלל תמונות, סטוריז ולוקים מופרכים בטוח יהיו כאן. אז מה בכל זאת אפשר לעשות שטרם נעשה? איפה אפשר לחדש? איך אפשר לחגוג ולציין? אחרי עשרות מצעדים, שערוריות ורגעי שיא - קים הגיעה לגיל שמזוהה עם משבר. משבר גיל ה-40, זה שבמסגרתו עושים קעקוע, קונים אופנוע, מחליפים מלתחה או משדרגים את האף. ואולם, כשזה מגיע לניתוחים פלסטיים, הזרקות, שדרוגים ושפצורים - קים קרדשיאן כבר התנסתה עוד בטרם החליפה קידומת. אז אולי הגיע הזמן לשים סוף סוף על השולחן את השינויים שעברה? לא הניתוחים. שוב, זה בשבילה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן 2017. GettyImages
מה יביא איתו גיל 40? קים קרדשיאן/GettyImages

"כשמסתכלים בתמונות של קים קרדשיאן לאורך השנים רואים בבירור את השינוי שהיא עשתה", טוענת ד"ר אלה אגוזי, מומחית ברפואת עור וטיפולים אסתטיים רפואיים ויועצת לג'ובידרם. "מפנים עגלגלות היא עברה למראה של פנים מאורכות, שפתיים מלאות ועצמות לחיים גבוהות. מראה הפנים שלה מאוד מזוהה איתה ונשים רבות בעולם שואפות להיראות כמוה". גם ד"ר פנינה שמש-רוזנשפיר, רופאת עור וטיפולי אסתטיקה, מסכימה שמבנה הפנים החדש של קים הפכו לאייקון של ממש. "קים קרדשיאן מהווה כבר כמה שנים מודל של יופי חדש, נחשק וסקסי. לא פעם נכנסות אליי נשים לקליניקה ומתעניינות איך קים נראית כפי שהיא, מה היא בעצם עשתה ומה אפשר לעשות על מנת להשיג את המראה שלה. המראה שלה עוזר לי לתווך ולהנגיש ללקוחות את יתרונות ההזרקות, אבל בהתסייגות. לא לכל אחת זה מתאים ולא כל אחת יכולה להיראות כמו קים קרדשיאן".

עוד בוואלה! אופנה

כשקים קרדשיאן תהפוך לגברת הראשונה: הלוקים שצריך לשרוף ולשמור

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
מצא את ההבדלים. מימין - קים בשנות העשרים, משמאל - קים החדשה/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

אז מה בדיוק היא עשתה? "את השיפורים של קים קרדשיאן בפנים אפשר לחלק לשלושה שלבים", מסביר ד"ר נמרוד פרבר, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל כירורגיה פלסטית בבית החולים אסותא אשדוד ויועץ לג'ובידרם, "השלב הראשון הוא פיסול הפנים. יצירת מראה מאורך, משולשי, שמזוהה איתה מאוד. היא השיגה אותו באמצעות הזרקות, אולי גם ניתוח. השלב השני הוא טיפול בבעיות כמו איבוד נפח, צניחת החלק התחתון של הפנים ועוד. השלב האחרון הוא תחזוקה. אחרי שקים השיגה את המראה שרצתה החלה לשמור על שגרת הזרקות כל כמה חודשים".

לפי ד"ר אגוזי, קים בעיקר טופלה בהזרקות של חומצה היאלרונית ובוטוקס. "טיפולי הזרקות ממלאים כמה תפקידים חשובים בעיצוב הפנים. מילויי נפחים, שינוי פרופורציות, הדגשת קווי מתאר ויצירת מראה עור זוהר ורענן", היא אומרת. לדבריה, קים יצרה לעצמה את מראה הפנים המשולש על ידי הדגשה של עצמות הלחיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית ועיצוב הסנטר לצורה חדה. כמו כן, היא הדגישה את זווית הלסת למראה פנים צר. בהמשך, עיצבה את השפתיים ויצרה להם פרופורציה אידיאלית שבהן השפה העליונה בולטת והתחתונה בשרנית. זוויות הפה הוטו כלפי מעלה.

קים קרדשיאן. gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
הדגשה של עצמות הלחיים, עיצוב הסנטר והבלטת השפתיים הם רק חלק מהשינויים/מערכת וואלה! NEWS, gettyimages

וזה לא הכול. לדבריה של ד"ר אגוזי, קים גם מילאה את שקעי העיניים למראה פחות עייף והזריקה בוטוקס בשרירים שבין הגבות ובצדי העיניים כדי לייצר מראה פנים מורם. ד"ר שמש-רוזנשפיר סבורה כי " ייתכן שהיא עשתה ניתוח להצרת נחיריים כך שמראה האף שלה נראה צר ועדין יותר". ד"ר אגוזי מוסיפה כי "קים לא משתמשת רק בהזרקות. היא גם מטפלת במרקם העור שלה וניכר שהיא משקיעה הרבה בנושא. היא עוברת טיפולים במכשור מתקדם לעידוד ייצור קולגן ואלסטין, יחד עם מריחה של חומרים פעילים נוספים".

על אף שקים עצמה לא מדברת על ניתוחים פלסטיים שעברה, מומחים ברחבי העולם סבורים שאת מראה הפנים שלה היא לא השיגה רק באמצעות הזרקות של חומצות או בוטוקס אלא גם בעזרת סכין מנתחים. על אף שיש מי שמתנגד לכך, מומחים רבים סבורים שקים קרדשיאן עשתה ניתוח. כאמור, הדעות לגבי זה חלוקות. בעוד שיש רופאים בעולם שטוענים שהאף שלה שינה את צורתו בשל הזרקות למיניהם, יש מי שמתעקש שמדובר בניתוח פלסטי. "האף שלה נראה דק יותר, עדין יותר וצר יותר מבעבר", אמר לאחרונה ד"ר אנתוני יון ממישיגן בהתייחס לעניין. ב-2016 התעקשה קים בריאיון: "לא עשיתי ניתוח אף, אפילו שרבים טוענים שכן". באותו ריאיון אמרה שאם האף נראה צר יותר - זה בגלל הצללות באיפור.

קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
היה או לא היה ניתוח אף?/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

מלבד שינויים בפנים, קים עברה גם שינויים בגוף. לאורך השנים עלו לא מעט סימני שאלה על גוף שעון החול של קים, שהפך להיות סימן ההיכר שלה והביא איתה בשורה של שינוי באידיאל היופי העולמי. אחד הסיפורים המפורסמים בהקשר של שינויים שעברה או לא עברה בגופה קים קרדשיאן אירע ב-2011 אז עברה צילומי רנטגן במסגרת תכנית הריאליטי של משפחתה, כדי להוכיח שלא השתילה דבר בישבן. למרות התוצאות, שהראו כי אין לה שתלי סיליקון בישבן, המומחים בעולם לא התרצו וטענו שזה לא אומר שהיא לא עברה ניתוחים פלסטיים כלשהם אחרים בחלק זה של גופה, שיצרו את המראה המפורסם. השיח על השינויים הגופניים שעברה קים הגיעו לשיאו אחרי המט גאלה ב-2019, אז נטען שהיא הסירה צלעות כדי להיכנס למחוך צר במיוחד. גם אז היא כמובן הכחישה והראתה עד כמה צמוד היה המחוך - מבלי שיידרש ממנה לעבור פרוצדורה רפואית.

כאמור, קים מכחישה באובסיסיביות כל מעבר תחת יד מנתחים, אך בעולם טוענים שנעשו לא מעט פרוצדורות רפואיות שסיפקו לקים את הגוף שיש לה היום. מלבד שיפוץ הישבן, יש גם מי שטוען שהיא עברה ניתוח חזה שכולל הרמה והגדלה טבעית, שרק הוסיפה לקים, בצורה פרופורציונלית, וזאת כדי לשמר את נראות הגוף אחרי שעבר היריון. בהקשר הזה, מומחים מעלים את האפשרות שבתקופה אחרי הלידה של נורת', עברה קים שאיבת שומן. הכל ספלקולציות כמובן.

קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
האם הישבן שלה השתנה? 2006 מול 2018/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

חשוב לציין כי מלבד ניתוחים פוטנציאליים, מלכת הטראש מקפידה היטב על תחזוקת הגוף שכוללת תזונה בריאה ושגרת ספורט. אלא שכדי להיראות כמוה, תחזוקת גוף שגרתית ורגילה פשוט לא מספיקה. "קים קרדשיאן מאז ומתמיד דואגת להראות במיטבה - ולא רק בפנים, אלא גם בגוף. לאורך השנים היא עברה טיפולי גוף שונים שעוזרים לחיטוב, עיצוב, מיצוק והעלמת צלוליטיס, שכל כך קשה להיפטר ממנו", מסביר ד"ר צחי וידר, הבעלים של המרפאת VIV, שמבקש לנתח את הטיפולים שעברה - מבלי להתייחס כאמור לניתוחים האפשריים שהיו או לא היו.

"הטיפולים שעוברת קים כוללים בין היתר טיפול במכשיר EMSCULPT, שבאמצעותו ניתן להשיג ישבן ברזילאי ובטן חטובה במיוחד. זהו מכשיר ששורף שומן ובונה שריר בעזרת טכנולוגיה אלקטרומגנטית. בחצי שעת טיפולים הגוף עובר 20 אלף כיווצי שריר בבטן ובישבן", הוא מסביר. כלומר, לדבריו, המטופלת שוכבת באפס מעש והגוף שלה עובד. המכשיר מביא את שרירי הגוף לשיא הפוטנציאל שלו לצורך שריפת שומן מקומית ובניית שריר. השריר מגיע ל-100% ניצול הפעילות שלו, בניגוד לעד 30% ניצול בפעילות עצמאית של השריר.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
הסירה צלע או לא הסירה צלע? קים קרדשיאן במט גאלה 2019/GettyImages

"קים עושה כמה סדרות של טיפולים ברצף ומשיגה בטן עם ריבועים וישבן מורם ומוצק", טוען ד"ר וידר. אבל אם חשבתם שזה בא במקום אימונים ותזונה מאוזנת, אז לא. "היא עוברת את הטיפול בנוסף לאימוני ספורט עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ואכילת ארוחות בריאות ומזינות לפי תפריט של תזונאים ידועים". כדי להיראות כמו קים קרדשיאן צריך לא מעט מזומנים, הרבה זמן פנוי ומחויבות אמיתית לתהליך על כל המשתמע ממנו.

בסופו של דבר, צריך להודות על האמת, ניתוחים או לא - קים קרדשיאן הצליחה לשנות את אידיאל היופי. היא הצליחה לטשטש את אידיאל היופי הישן, שלפיו יש מקום בתעשיית הבידור רק לנשים שדופות וגבוהות, ונתנה מקום גם לנשים בעלות ישבן מפואר וחזה גדול. ואולם, הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות, ומה שנוצר הוא אידיאל יופי חדש ובלתי מושג, כזה שנשים עוברות עשרות טיפולים וניתוחים כדי להשיגו. לשפר ולשדרג את הקיים זה מקובל, הרי כל אישה צריכה להרגיש טוב עם עצמה, אבל לשנות לגמרי את מה שיש רק בכדי לענות על אידיאל יופי מסוים - זה משהו שאלגמרי אפשר להכחיד מהעולם, מיד אחרי הקורונה. קים, לטיפולך.

קים קרדשיאן מפוצלת. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
מייק אובר רציני. קים קרדשיאן ב-2006 וב-2019/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully