וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאונות או כישלון? קים קרדשיאן בשמלת חוטיני של ז'יבנשי

18.10.2020 / 12:20

בית האופנה הצרפתי השיק את הקולקציה הראשונה בעיצובו של מת'יו וויליאמס, הכוכב החדש של המותג, בעזרת המשפיעניות הגדולות בעולם. קים קרדשיאן לבשה שמלה עם חוטיני מבצבץ, קנדל וקיילי ג'נר בחרו באאוטפיט שקוף וקאיה גרבר חסכה במילים

רויטרס

בסוף השבוע האחרון יצא בית האופנה ז'יבנשי למסע יח"צ ברשתות החברתיות שמטרתו להציג את הקולקציה החדשה של המנהל הקריאייטיבי החדש, מת'יו וויליאמס. הדרך לגרום לכולם לדבר על הקולקציה ועל המעצב החדש, שנכנס לנעליים הגדולות של קלייר וויט קלר הפורשת, היא לגייס את כל המפורסמות הכי משפיעות בעולם האופנה ולתת להן ללבוש פיסים מהקולקציה החדשה. פוסט אחד באינסטגרם מטעם כל כוכבת, והנה לכם אפקט אולטימטיבי יותר מכל שלט חוצות, קמפיין במגזין או פרסומת בטלוויזיה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מי שהכי תפסה את תשומת ליבנו היא קים קרדשיאן, שרק בסוף השבוע האחרון דאגה להביא לעולם בשורה אופנתית משלה, על שובן של חליפות הקטיפה מתחילת המילניום בחסות המותג שלה סקימס. "וואו מת'יו וויליאמס. מזל טוב על הקולקציה הראשונה שלך לז'יבנשי", כתבה קים, "זו קולקציה כל כך יפה. אני לא יכולה לחכות ללבוש את כל הלוקים ששלחת לי". קים לבשה שמלה שחורה עם שרוולים ארוכים וגב חשוף שממנו מבצבץ חוטיני אדום, מה שהזכיר לנו במעט את השמלה הוורודה של אלכסנדר וונג שלבשה היילי ביבר למט גאלה ב-2019 שחשפה חוטיני מובנה. למראות הפרועים של המט גאלה ניחא, אבל כבשורה לקולקציה ראשונה? פחות.

עוד בוואלה! אופנה

סטריט וקוטור: הכירו את המעצב החדש של ז'יבנשי

לכתבה המלאה

כפי שהסברנו, קימי אינה היחידה שהשיקה את הקולקציה החדשה, גם אחותה קנדל ג'נר העלתה תמונה לאינסטגרם כשהיא בשמלה שקופה לחלוטין משובצת אבנים נוצצות עם כפפות ארוכות תואמות פרי יצירתו של וויליאמס. מתחת לבשה תחתונים בצבע ניוד, טופ שחור ומגפיים גבוהים בצבע שחור והתאבזרה בשרשרת שלשלאות כסופה וגדולה במיוחד ותיק קרוקודיל גדול בצבע חום. "מת'יו וויליאמס הלביש אותי", כתבה ג'נר. "בבית שלי עם הקולקציה החדשה של ז'יבנשי שעוצבה על ידי מת'יו וויליאמס. מזל טוב גאון, איזו קולקציה יפה". האחות הקטנה קיילי לבשה גם היא לבשה שמלה שקופה מאותו הבד של השמלה שלבשה קנדל, רק שהיא צירפה עליונית חומה עם כתפיים מחודדות, באותה שפה של התיק של קנדל, כשהיא אוחזת בתיק זהב ולצידה האקס טראוויס סקוט. קאמבק אופנתי? נדע בקרוב ככל הנראה.

קאיה גרבר חסכה במילים יפות למעצב החדש ורק העלתה תמונה שלה בשמלת מיני לבנה עם חיתוכים, כפכפים לבנים ותיק בצבע בז'. לנעמי קמפבל נשלח בלייזר לבן ושרשרת אוברסייז, ג'וליאן מור הצטלמה בסט אדום ונטליה וודיאנובה לבשה שמלת ערב שחורה וסנדלים. כוכבת "אופוריה" ברבי פריירה הלכה על שמלה אדומה וליב טיילר לבשה מכנסי סיגר בצבע שחור עם ז'קט ארוך וסנדלים בצבע סגול עם עקב מעוגל. מי שעוד מככבת בקמפיין היא גם הדוגמנית הישראלית צוף קפלי, בת 17 בלבד, שהצטלמה בפריז עבור בית האופנה ומככבת בחשבון האינסטגרם הרשמי של ז'יבנשי.

ביוני האחרון מונה וויליאמס בן ה-34 לתפקיד המעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי. וויליאמס הוא מייסד מותג הסטריט-וור 1017 ALYX 9SM ובג'וב החדש שלו בז'יבנשי הוא אחראי גם על קולקציית הנשים וגם על קולקציית הגברים. מאז מונה לתפקיד, בבית האופנה החליטו למחוק כמעט לחלוטין את ההיסטוריה שלהם ולהתחיל בדף חלק. למעט שתי תמונות, אחת של ריקרדו טישי והשנייה של קלייר וויט קלר, המעצבים הקודמים, מחקו בז'יבנשי את כל התמונות בחשבון האינסטגרם. התמונה השלישית היא כבר זו שמבשרת על ההתחלה החדשה עם המעצב הראשי החדש. האם מדובר בצעד נכון? האם אפשר למחוק את כל מה שהיה בז'יבנשי עד שהגיע וויליאמס לתפקיד? האם הקולקציות הקודמות כבר לא רלוונטיות? לז'יבנשי יש דעה ברורה, לא לגמרי בטוח מה חושבים על זה המעצבים הקודמים בתפקיד ואיך התעשייה תקבל את הקולקציה החדשה בעיצובו של וויליאמס. מה שכן - הוא בא לשבור את הכללים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully