וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכרת אחרונה ממשפחת המלוכה: מייגן מרקל בחרה בתכשיט מדויק של הנסיכה דיאנה

18.10.2020 / 13:00

הנסיך הארי ומייגן מרקל פרסמו תמונה רשמית ראשונה שלהם מאז עזבו את משפחת המלוכה. מאחורי כל פריט לבוש בתמונה יש מחשבה מרובה, החל מהחליפה ועד התכשיטים, שמסתירים בתוכם מחווה מרגשת לנסיכה דיאנה המנוחה

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כבר הרבה מאוד זמן לא זכינו לתמונה רשמית של מייגן מרקל והנסיך הארי. אחרי שהודיעו על עזיבת הארמון לטובת מגורים בארצות הברית, במשך תקופה ארוכה הם נמנעו מלהגיע לאירועים מתוקשרים וכל מה שקיבלנו מהם היו תמונות פפראצי במראות קז'ואלים למדי. לאחר מכן, כבר התפשטה מגיפת הקורונה ומאז נאלצנו להסתפק בעיקר בסרטונים או מסרים מצולמים. אז מה הפלא שהתגעגענו לאיזו תמונה אחת איכותית עם ניחוח רויאלטי נחוץ?

מייגן והארי הצטלמו יחד למגזין טיים וזו כאמור התמונה הרשמית הראשונה שלהם יחד מאז הודיעו על פרישה מבית המלוכה. מייגן מרקל, חמושה בחיוך רחב, לבשה לתמונה הרשמית חליפה של אלכסנדר מקווין ונראתה מדהים. לא בכדי היא בחרה ללבוש חליפה. מדובר בפריט לבוש שמזוהה עם עוצמה וכוח, וזה המסר שהיא ניסתה להעביר מהרגע שבו התארסה לנסיך הארי ועד עצם היום הזה. את החליפה הזו היא כבר לבשה בעבר, ב-2018, כאשר הצטרפה לטקס רשמי לצד הארי. הארי לבש חליפה והחליט לוותר על עניבה או פפיון, סגנון שמאוד מזוהה עמו, וכך זכינו לפורטרט שחור-לבן מבטיח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ואולם, למרות החיוך הרחב של מייגן, המגע בין בני הזוג או החליפה הממוחזרת - את הצופים בתמונה עניין משהו אחר. מחווה קטנה ומרגשת לנסיכה דיאנה, אמו המנוחה של הארי. מייגן ענדה שעון קרטייה זהב שהיה שייך בעבר לנסיכה דיאנה, שווי השעון, קחו אוויר, 77 אלף שקלים. את השעון קיבלה הנסיכה המנוחה מאביה מתנה ליום הולדתה ה-21 והיא ענדה אותו בכמה הזדמנויות בשנות ה-90. לאור ההיסטוריה הזו, אפשר רק לשער שערך השעון הספציפי הזה גבוה בהרבה מהסכום המקורי.

למייגן יש חיבה לשעוני קרטייה. בריאיון בעבר סיפרה שכאשר הסדרה שבה כיכבה, "SUITS", חודשה לעונה שלישית, היא קנתה לעצמה מתנה שעון קרטייה וחרטה עליו: "מ-מ.מ ל-מ.מ" (ראשי התיבות של שמה), וסיפרה שבכוונתה לתת אותו לבתה בעתיד. בתמונה החדשה של מייגן והארי, לצד השעון המיוחס, ענדה מרקל גם צמיד של קרטייה שעולה 22 אלף שקלים, צמיד ה"אהבה" הידוע שניתן לה במתנה מהארי אחרי האירוסים.

עוד בוואלה! אופנה

מורדת - אבל נכשלת: הגופייה המוזרה של מייגן מרקל

לכתבה המלאה
הנסיכה דיאנה לונדון 1997. GettyImages
הנסיכה דיאנה עונדת את השעון של קרטייה בפגישה בלונדון ב-1997/GettyImages

בעבר נרשמו לא מעט מחוות מצדה של מרקל לנסיכה דיאנה. הבחירה במחווה שכזו בתמונה הרשמית הראשונה מאז פרשו בני הזוג מבית המלוכה מעידה על הכבוד הרב שרוחשת מייגן למשפחת המלוכה, חרף הבחירה לעזוב את המוסד שהעיב עליה. נוסף על כך, הבחירה לענוד אקססורי של דיאנה מעידה אולי על תחושה של הזדהות עם סיפורה של הנסיכה המנוחה, שהרי גם דיאנה לא תמיד הרגישה בנוח בתוך משפחת המלוכה, במילים עדינות כמובן. התמונה הזו, בשילוב התכשיט הנכון מעבירה מסר למשפחה של הארי שנשארה שם בלונדון ולעולם כולו - מייגן בחרה לעזוב, אבל היא חזקה מתמיד. היא לא תשכח את החוויה המנותקת של החיים בארמון, אבל יש דברים ששווה לקחת איתך לדרך. תכשיטים למשל.

מייגן מרקל לובשת חליפה של אלכסנדר מקווין באירוע עם הנסיך הארי. GettyImages
מייגן מרקל לובשת את החליפה של אלכנסדר מקווין בפברואר 2018/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully