וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזה: אנה קליבנד, הדוגמנית שסובבה ראשים במילאנו

20.10.2020 / 7:44

הדוגמנית אנה קליבלנד התחילה את הקריירה בגיל שנתיים. מאז היא הספיקה להפוך למוזה של לא מעט מעצבים ולתחזק סטייל מעודן, אלגנטי ונוטף שיק, כזה שאי אפשר לפספס. אז מה הפלא שלא הצלחנו להסיר ממנה את העיניים?

רויטרס

חודש האופנה בעולם, שבמסגרתו התקיימו תצוגות בארבע בירות האופנה, בישר יותר מהכל על חזרה איטית ואופטימית לשגרה אחרי סגר הקורונה. בעוד שרבות מהתצוגות היו וירטואליות והתקיימו בלי קהל, ומשפיעניות רבות ויתרו על התענוג של להמריא לארץ זרה, הצלחנו להתביית על אורחת אחת בשבוע האופנה במילאנו שהייתה בהחלט כמו משב רוח רענן. חדי עין אולי הצליחו לזהות, אבל מי שלא מכיר או מכירה לעומק כנראה סתם חשב לעצמו שמדובר במתלבשת ממש משובחת. אנחנו מדברות על אנה קליבלנד, הדוגמנית ההולנדית ובתה של הדוגמנית פט קליבלנד, שפיזרה סטייל בכמויות במילאנו והזכירה לנו שמדובר באישה עם הבנה עמוקה באופנה ומראה ייחודי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אנה קליבלנד מילאנו. GettyImages
מפזרת שיק במילאנו. אנה קליבלנד/GettyImages

אנה בת ה-31 נולדה אל תעשיית האופנה והבידור וברזומה שלה אפשר למצוא שלל שערים, הפקות, קמפיינים ומסלולים. היא עבדה עם לא מעט מעצבים מוכרים כמו ז'אן פול גוטייה, זאק פוזן, מארק ג'ייקובס, מוגלר ונוספים. כאשר רבים מהם יצרו איתה קשרים אישיים ואף הפכו אותה למוזה שלהם. היא תמיד הוזמנה כאורחת כבוד לתצוגות של בתי אופנה מובילים, גאלות וטקסים והתחככה באנשים בולטים ומשפיעים. ובכל זאת, ככה זה כשנולדים למשפחה הנכונה.

למי שלא סגור נזכיר כי אמה, פט קליבלנד, היא דוגמנית עבר ששיא תהילתה היה בשנות ה-60 וה-70. היא נחשבה לאחת מהדוגמניות האפרו-אמריקניות הראשונות שפרצו את המחסומים והצליחו בענק בתעשייה ובלטו על המסלולים. ב-1982 התחתנה עם הצלם ההולנדי פול ואן רבנשטיין, והם הביאו לעולם את אנה. הצילומים הראשונים של אנה היו בגיל שנתיים, בגיל חמש כבר צעדה על המסלול של מוסקינו ובגיל 13 על זה של קרל לגרפלד, לצד אמה. "הייתי מבלה באירועים מגיל צעיר, הייתי לגמרי בתוך העולם הזה. זה נהדר להיות שקוע באופנה, אבל גם חשוב למצוא את המרחב האישי שלך", סיפרה בעבר. בראיונות קודמים היא התייחסה לא מעט לקשר המשפחתי, שנראה כי סלל לה את הדרך, ואמרה כי להיות הבת של פט קליבלנד זה מעורר השראה, אך גם עשוי להיות מעמסה כבדה. "לפעמים תהיתי אם דוגמנות זה הקטע שלי או שלה. התקשיתי להבדיל את עצמי מאמי".

עוד בוואלה! אופנה

תיאטרון בובות, שת"פ מסקרן ואשלי גרהאם: סיכום שבוע האופנה במילאנו

לכתבה המלאה
פט קליבלנד אנה קליבלנד. GettyImages
"לפעמים תהיתי אם דוגמנות זה הקטע שלי או שלה". פט ואנה קליבלנד/GettyImages

אבל אלו לא רק הקשרים המשפחתיים כמו גם הגנים המשובחים. את אנה קליבלנד בהחלט קשה לפספס. 1.78 מטרים יחד עם גזרתה הדקיקה ומבנה פנים מוארך היוצרים יחדיו מראה גבעולי מלכותי ומתחברים באופן מושלם עם סגנון הלבוש שלה שנע בין נסיכותי עדין לאלגנטי ומוגזם. יש לה חיבה לשילוב אלמנטים תקופתיים בסטייל ולעיתים נראה שהיא שואבת השראות מהעשורים הראשונים של המאה הקודמת. בראיונות בעבר סיפרה שהיא חובבת סרטים אילמים ומופעי ג'אז, כך שלגמרי אפשר להבין איזו אמנות מדברת אליה ואיך זה מתכתב עם הבחירות האופנתיות שלה.

אנה קליבלנד בולגרי. GettyImages
קלאסיקה. בשמלה של ויויאן ווסטווד בתצוגה של בולגרי/GettyImages

אז מה בדיוק היא לבשה? לתצוגה של בולגרי היא הלכה על שמלת ערב חגיגית של ויויאן ווסטווד בצבע כחול רויאל בגזרת אוף שולדרס עם ענק יהלומים בולט ועקבים כסופים מנצנצים. לתצוגה של אלברטה פראטי הגיעה עם מכנסי דמוי עור בצבע אדום, סוודר גולף סגלגל, מעיל צמר בגוון אחר של סגול ומגפיים מזמש עד הברך בצבע בורדו. שילוב המרקמים והגוונים של סגול-אדום יצרו קולור בלוק שאי אפשר היה להתעלם ממנו. עוד במלתחת הפאשן וויק שלה: טוטאל לוק טורקיז-מנטה מלא שיק ושמלה פרחונית עם כתפיים מחודדות וחגורת קטיפה. מחוננת.

אנה קליבלנד מילאנו. GettyImages
שילוב אמיץ של מרקמים וגוונים. אנה בתצוגה של אלברטה פראטי/GettyImages
אנה קליבלנד מילאנו. GettyImages
טוטאל לוק טורקיזי נוטף שיק/GettyImages
אנה קליבלנד. GettyImages
נגיעה עדינה של סגנונות תקופתיים מתחילת המאה הקודמת/GettyImages
אנה קליבלנד מילאנו. GettyImages
איך גורמים לחליפה הזו להגיע לארון שלנו?/GettyImages
אנה קליבלנד מוגלר. GettyImages
מדגמנת מגיל שנתיים. על המסלול של מוגלר/GettyImages
אנה קליבלנד ז'אן פול גוטייה. GettyImages
נחשבת למוזה שלו. על המסלול של ז'אן פול גוטייה/GettyImages
אנה קליבלנד. GettyImages
המוזה - אנה קליבלנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully