וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטרה סקסית: השמלה המוגזמת שתופסת תאוצה ברשת

19.10.2020 / 7:00

שמלה מאגף ההלבשה התחתונה רושמת הצלחה לא ברורה ברשת. בהתחלה חשבנו כי מדובר בשיגעון רגעי, אך מדובר בהמשך ישיר למגמת הטופים האובר סקסיים. מעדכנות כי כבר יש רשימת המתנה ובמידה ורכשתן - דעו להתהלך בה בזהירות יתרה

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

המגמה הרותחת (מידי) של פרטי לבוש סקסיים מסתובבת באינסטגרם כבר כמה חודשים. טופים מסוג חזייה או כאלה קטנטנים שחושפים כמה שיותר, חולצות בטן בעלות מחשופי גב עצומים לצד מפיות זעירות שנקשרות ומחזיקות את פיסת הבד במקום. בהתחלה סברנו שמדובר בשיגעון רגעי ותואם מצב רוח לשגרת הסגרים והמסיכות, כמו גם למזג האוויר הקייצי שהוסיף קצת היגיון לתופעה.

עכשיו מסתבר שלאור ההצלחה הלא ברורה של העניין, בעיקר במסגרת הפיד יש לציין, הסגנון האולטרה סקסי הזה ממשיך להתגלגל לעבר העונה הקרה. את הרמז לכך קיבלנו בדמות שמלה ויראלית ביותר שתפסה נוכחות מואצת ברשת לאחרונה - שמלת סליפ שנראית כמו חזיית ברזלים שחורה פלוס שלוש פיסות בד המונחות באלכסון על אזורי הבטן, האגן והירכיים.

את חלקי השמלה מחבר טקסטיל שקוף ובגדול היא נראית כמו כותונת לילה לא נוחה המיועדת לחימום האווירה לפני השינה, תחתונים למשל אין אופציה להוסיף שם מבלי שיבצבצו מהצד. הפופולריות חסרת התקדים עצרה אותנו רגע לברר, האם יכול להיות שכשלנו בפרשנות ובעצם מדובר בכלל בבייבי דול מאגף הלנז'רי? אז ככה: לא טעינו. שמלת סקרלט מבית המותג הפולני God Save Queens, אכן נמכרת כשמלה לכל דבר. המחיר: 166 אירו. הסטטוס: רשימת המתנה (כרגע נרשמו 92).

הליייבל עצמו הוקם לפני כשש שנים על ידי קרולינה ברנקיאק ככזה המתמחה בלנז'רי יוקרתי. עם הזמן נוספו קטגוריות של בגדי ים ושמלות, שרובן, לטעמנו לפחות, ראויות להיחשף בחדר המיטות בלבד. כרגע היא בעיקר מתועדת באובססיביות על ידי אושיות אינסטגרם ועושה קולות של פריט סטייטמנט שיכול לעבוד מחוץ לבית עם בלייזר גברי או קרדיגן ארוך מעל. אנחנו החלטנו לדלג ולחסוך לסטייטמנט אחר, ובכל זאת, חשבנו שראוי לעדכן.

עוד בוואלה!

גם ככה השתגענו: העונה הזו תהיה בסימן מחשופים מוזרים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully