וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי ביבר היא היחידה שנראית ככה במכנסי לטקס

19.10.2020 / 12:20

שלושה במחיר אחד: זה היה השבוע המוצלח של היילי ביבר. הוא התחיל בלוק מגה רותח שכלל מכנסי לטקס, שנראים טוב רק עליה. המשיך בשמלת עור הכי קלאסית שיש לצד התיק הטרנדי של התקופה והמשיך בסטריט סטייל עם מעיל מנצח. כולנו רוצות להיות קצת היילי ביבר

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

פחות מחודש עבר מאז פורסמה הפקת האופנה הסקסית של היילי וג'סטין ביבר במגזין ווג איטליה, ונראה שמלכת הסטריט סטייל מיישמת את כל מה שהיא למדה בצילומים - ומעבירה את הלוקים לוקיישן מהסטודיו אל רחובות העיר. מנת היתר של הלטקס שאפיינה את הפקת האופנה הלוהטת, העתיקה את עצמה אל המלתחה של ביבר, שנראתה לובשת אותה בבילוי במסעדה בניו יורק. ביבר יצאה עם בעלה ג'סטין לדייט נייט, ובו היא נראתה במכנסי לטקס בלתי אפשריים. אלא שעל ביבר, הכל נראה מדהים. גם פריט לבוש שעשוי להיות סליזי, לא כזה שראוי ללבישה ברחובות העיר, בחיבור הנכון ועל הגוף של ביבר נראה כמו לוק מגה שיקי. לא סתם היא נקראת אצלנו מלכת הסטריט סטייל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

היילי ביבר בולדווין ג'סטין ביבר. splash
טוטאל לוק רותח של סן לורן. היילי וג'סטין ביבר/splash

לבילוי עם ג'סטין, לבשה היילי טוטאל לוק של סן לורן. כל אחד מהפריטים לוהט בפני עצמו, אבל החיבור כאמור יוצר הופעה מושלמת. תוסיפו לזה את העובדה שמי שמחזיקה את הלוק זאת היילי עצמה ולגמרי קיבלתם את אחד המראות הרותחים שצפינו בהם לאחרונה. מה שמחזק את הטענה שלנו שהאדם עושה את הבגד ולא להפך, ולא כל אחת יכולה ללבוש את הלוק הזה ולהיראות כל כך מדהים. הלוק כלל מכנסי לטקס בצבע בורדו, חולצה שקופה בסגנון 'פוסי בואו', מעיל ארוך בצבע קאמל, חגורה שחורה ונעלי עקב בצבע אדום. שילוב הגוונים סגול-בורדו מסתמן לחלוטין כאחד החזקים בעונה הקרובה ונראה שאם עדיין אין לכן פריט בסקאלת הצבעים הזו - תחילתו של הסתיו היא לגמרי ההזדמנות להתחדש.

עוד בוואלה! אופנה

"אני לא מתלבשת בשבילו": השער הרותח של היילי וג'סטין ביבר

לכתבה המלאה
היילי ביבר בולדווין ג'סטין ביבר. splash
רק היא יכולה להחזיק ככה מכנסי לטקס ולהיראות שיק ולא צ'יפ/splash

יומיים אחר כך, היא נראתה לובשת שמלת עור באורך מידי עם כתפיות דקות ומחשוף מרובע של מגדה בוטרים שעולה 2,095 דולרים. אל השמלה היא צירפה סנדלי קשירה של המותג Femme שמחירם 170 דולרים ותיק מזובר של בוטגה ונטה עם פרייס-תג של 2,950 דולרים. הכי יקר בכל ההופעה. פרינט הזברה, כמו גם פרינט הפרה, הדיחו בעונות האחרונות את המנומר המאוס ואם כבר הדפס בעלי חיים - אלו לגמרי האפשרויות שלכן.

היילי ביבר בולדווין. splash
כמה סקסית אפשר להיות? היילי ביבר והלוק המזובר של בוטגה ונטגה/splash

זה כמובן לא נגמר שם. אחרי שני לוקים סקסיים למדי, כאלה שמתאימים לבילויים בערב עם רדת החשכה, חייבים להתפעל גם מלוק יומיומי מגה טרנדי. צהוב החלמון הוא גוון שאחת לכמה זמן מנסה להיכנס למיינסטריים של המלתחה, אבל לא תמיד זה הולך לו בקלות. ביבר יצאה לשיטוט בעיר, עם קפה טייק אוואי כמובן, כשהיא לובשת מכנסי בויפרנד רחבים של נטשה זינקו עם סוודר גולף בגזרת קרופ של ג'ונתן סימקאי בצבע צהוב חלמון. ללוק היא צירפה סניקרס של נייק וכובע בייסבול, שהפך להיות פריט לבוש טרנדי במיוחד בתקופה האחרונה.

אבל גולת הכותרת היא המעיל. ביבר לבשה מעיל פרוותי עם פרנזים של בוטגה ונטה בעלות מפוצצת של 8,900 דולרים, לא מחיר נגיש במיוחד, אבל כשמדובר באיט-קואט של העונה אפשר להבין מה עומד מאחורי זה. גם הפרנזים, גם בד הטדי-בר המנחם וגם הצבע. כל מה שצריך בשביל עיצוב זכור ומנצח שאי אפשר להתעלם ממנו. האם זה המעיל הנכון עבורכן (אם נוריד לרגע מהמשוואה את עניין המחיר)? בכלל לא בטוח. מצד אחד מדובר במעיל הכי לוהט העונה ומצד שני, מעיל כל כך זכור שקשה מאוד לחרוש עליו בעידן האינסטגרם שבו כל בגד מיוחד נשרף אחרי תמונה אחת בפיד. נקודה למחשבה.

היילי ביבר בולדווין. splash
מזהים? מתחת לכובע בייסבול ומסיכת הפנים ומתחת למעיל הטרנדי נמצאת היילי ביבר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully