וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנשמו, סאנה מרין לא הראשונה ללבוש בלייזר בלי חזייה

20.10.2020 / 9:45

ראשת ממשלת פינלנד, סארה מרין, הסעירה את העולם כשהצטלמה למגזין נחשב בבלייזר ושום דבר מתחתיו. קים קרדשיאן, ריהאנה, ביונסה, ליידי גאגא, נעמי קמפבל וקארה דלווין - כולן כבר עשו את זה קודם, אז מה ההיסטריה?

בווידאו: ראשת ממשלת פינלנד עוזבת את פסגת האיחוד האירופי/צילום: רויטרס

הגבולות בעולם האופנה לגבי מה שמתאים לבגדי חוץ או לבגדי בית הטשטשו מזמן. הפיג'מה הארוכה הפכה להיות חליפה לגיטימית לכל דבר ועניין, חזיית התחרה לא נשארת רק לערב לוהט בחדר המיטות והטרנינג שהיה בעברו שמור רק לבינג' מול הטלוויזיה הפך לאאוטפיט הכי חשוב בשנתיים האחרונות.

סאנה מרין בת ה-35, ראשית ממשלת פינלנד, הצליחה להסעיר את העולם בימים האחרונים בעקבות צילומיה לכתבה במגזין "Trendi" לחודש אוקטובר, כשהיא לבושה בבלייזר שחור עם הדפסים עיגולים המוטבעים בבד, מינוס חולצה וחזייה.

מארי פאלוסלו-יוסינמקי, בכירה בקבוצת התקשורת A-lehdet, המוציאים לאור של המגזין סיפרה ל-CNN כי הם ספגו ביקורת חריפה ברשתות החברתיות מיד אחרי פרסום. "בגדול, גברים אומרים שזו טעות ונשים אומרות שזה נהדר", אמרה. "זה היה מעט מפתיע. היו לנו תמונות כאלו בעבר ואף פעם לא קיבלנו תגובות כאלו".

ראש ממשלת פינלנד, סאנה מרין במהלך צילום פרובוקטבי. אינסטגרם, אתר רשמי
עוררה סערה - סאנה מרין עם בלייזר בלי שום דבר מתחת/אתר רשמי, אינסטגרם

ובכן, כפי שמארי מציינת בהחלט מדובר בתופעה נפוצה בקרב ידועניות. הלוק שהיה לגיטימי בעבר אך ורק להפקות אופנה ולצעידה על המסלול כבר הפך לנחלת הכלל. אנחנו אולי יכולות להאשים את הקרדשיאנז שעזרו בדחיפה קלה לעבר הבלייזר מינוס החזייה, אבל כוכבות ומשפיעניות מסביב לעולם גם הן מחבבות את הלוק הנועז.

למשל, קווין בי פקדה את השטיח האדום של פרימיירת "מלך האריות" בשמלת בלייזר של אלכסנדר מקווין כשהחזה מעט מבצבץ מהמפתח, ליידי גאגא נאמה בחליפת אוברסייז של מארק ג'ייקובס באירוע נשים של מגזין אל ללא חולצה מתחת לז'קט, קארה דלווין הפגינה מחשוף לא רגיל באירוע המט גאלה ונעמי קמפבל צעדה על המסלול בחליפות מחויטות ודקולטה מרשים בכמה וכמה הזדמנויות. אמילי רטאייקאוסקי השיקה כך את ליין החליפות שלה וריהאנה פקדה אירוע מתוקשר בחליפת ה"סומו" של מתיו אדמס דולן ללא חזייה או חולצה מתחת לבלייזר המשגע.

קים קרדשיאן. GettyImages
מה הביג דיל אם תשאלו את קים קרדשיאן. חליפה שחורה, מינוס חזייה או חולצה/GettyImages

זהו קצה המזלג בהחלט משורת מפורסמות שהגיעו לשטיח האדום, למסיבות או לשיטוט ארעי ברחובות ובחרו לחשוף קצת 'סקין' מתחת לפריט המעונב. וכן, הן בחרו. בין אם הסטייליסט הצמוד המליץ, או שמדובר בהרכבת לוק ללא סיוע מקצועי - ההחלטה כאן היא מושכלת, מחושבת, אך גם לא ברמת הניתוח מוח. אישה יוצאת מהבית ופשוט לובשת מה שבא לה, סה טו.

מעבר למחשוף האקסטרים של קים וקלואי קרדשיאן שהשאיר אך ורק את הפטמות מוסתרות, ותודה לדבק הדו"צ המשובח שנרתם למשימה, במראות אחרים ניכר כי בלייזר ללא חולצה מתחת, נותן מראה מאוד נעים שחושף עור בדיוק במידה ויוצר דווקא באלאנס יפה בפלג הגוף העליון. סופיסטיות עם קורטוב של סקסיות.

ביונסה. אינסטגרם, צילום מסך
בלייזר - יש, חזייה - אין. גם ביונסה כבר הייתה שם/צילום מסך, אינסטגרם

אז למה מרין ספגה קלאשים בווליום כזה? מה היו עושים אם מלניה טראמפ הייתה מצטלמת ככה בימים אלו? קמלה האריס? קייט מידלטון הצנועה או אפילו אשת ציבור מקומית כמו יפעת שאשא ביטון? נשים מסביב לעולם העצימו וטענו כי מדובר במסר פמיניסטי חשוב, לנו מרגיש שאולי הסטייליסט החליט שאף חולצה על הסט לא עובדת טוב עם הבלייזר המדובר, ואם נתעמק בזה - מה כבר ראו? טיפה של שד לא נחשף לו בתמונה של מרין, מה שכן - על השרשרת המכוערת לגמרי היה אפשר לוותר.

ייתכן כי יש דברים שפחות תואמים את הנראות הציבורית, או לפחות ככה דאגו להנחיל לנו במהלך השנים, שכן מרין היא לא כוכבת ריאליטי או שחקנית קולנוע, אך גם לה בא לצאת קצת מאזור הנוחות ולהשתעשע ביום צילום אופנתי. היא כבר זכתה בטייטל מכובד של ראשת הממשלה הכי צעירה בעולם והנה עכשיו טייטל נוסף מסקרן לא פחות - ראשת הממשלה הראשונה שהצטלמה עם בלייזר בלי חולצה. שאפו.

ריהאנה ב"חליפת סומו" אוברסייז בגוון של מתיו אדמס דולן יוני 2017. GettyImages
ריהאנה ב"חליפת סומו" של מתיו אדמס דולן/GettyImages
ליידי גאגא. GettyImages
ליידי גאגא בחליפה המדוברת של מארק ג'ייקובס/GettyImages

עוד בוואלה!

מכנסיים זה לחלשות: המפורסמות יוצאות מהבית בלי חלק תחתון

לכתבה המלאה
קארה דלווין בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2017. AP
קארה דלווין, מט גאלה 2017/AP
קורטני קרדשיאן. GettyImages
יש גם אופציה כזו, נועזת לא פחות - קורטני העדיפה ללכת על בלייזר פתוח וחזייה של naeem khan/GettyImages
זארה. זארה, אתר רשמי
גם בקולקציית החורף 2020 של זארה/אתר רשמי, זארה
אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם רשמי, אתר רשמי
כך אמילי רטאייקאוסקי השיקה את קולקציית החליפות שלה/אתר רשמי, אינסטגרם רשמי
נעמי קמפבל. GettyImages
נעמי קמפבל המופלאה על המסלול וכל מילה מיותרת/GettyImages
קלואי קרדשיאן. GettyImages
דבק דו צדדי מהטובים שיש בשוק. קלואי קרדשיאן הלכה על האקסטרים/GettyImages
סופיה ריצ'י. אינסטגרם, צילום מסך
מעיל עור, בלי דבר מתחת. סופיה ריצ'י/צילום מסך, אינסטגרם
ביונסה, בלו אייבי. GettyImages
יש מגמה. ביונסה בבלייזר שמלה של אלכסנדר מקווין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully