וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כל הדוגמניות: נעמי קמפבל בהפקת אופנה מדהימה בווג

20.10.2020 / 11:30

הטופ מודל האלמותית ואייקון האופנה נעמי קמפבל מככבת על שער גיליון נובמבר של מגזין ווג יחד עם דור ההמשך - הדוגמניות קאיה גרבר ואדוט אקש. בריאיון לצד ההפקה המשגעת היא מדברת על גזענות ועל האובדן הפרטי שלה

אימג'בנק GettyImages

הטופ מודל ואייקון האופנה נעמי קמפבל, שחגגה השנה יום הולדת 50, מוכיחה יותר מתמיד שגיל הוא רק מספר. קמפבל, שהייתה לדוגמנית השחורה הראשונה על שער גיליון ספטמבר היוקרתי של ווג ארצות הברית, חוזרת אל "זירת הפשע" וזוכה לככב על שער המגזין בגיליון נובמבר הנוכחי, הפעם בתור "אם כל הדוגמניות". אל השער מצטרפת גם הפקת אופנה עוצרת נשימה בכיכובה של קמפבל, לצד שתי דוגמניות צעירות שמהוות את דור ההמשך - אדוט אקש וקאיה גרבר.

אקש קוראת לנעמי "אימא" ומציינת בפני המראיינת כי "נעמי היא המשפחה שלי. היא האלילה שלי". גם קאיה, שאמה סינדי קרופורד היא טופ מודל בעצמה, שואבת השראה מקמפבל. "היא דגלה ביחסים אותנטיים עם מעצבים, עורכים, צלמים ועודדה אותי לנהוג באותו האופן", מספרת הדוגמנית העולה בת ה-18.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קמפבל היא באמת אם הדוגמניות. עם רזומה בעל שלל שערוריות, סערות, קמפיינים ותצוגות, קמפבל שינתה את האופן שבו תעשיית האופנה רואה דוגמניות. היא דרשה ייצוג של נשים שחורות במדיה, נלחמה על שינוי אופי התעשייה, הרחיבה את אידיאל היופי ועזרה לנשים לשחורות לפרוץ מחסומים. על כן, עיקר הריאיון שמתלווה להפקת השער עוסק בנושא הגזענות. "מעולם לא השתמשתי במילה גזענות, פשוט נהגתי לומר - טריטוריאליזם", היא אומרת. "לא רציתי שיגידו שהשתמשתי בזה כתירוץ". היום, קמפבל כבר יודעת שהיא יכולה להגיד מה שהיא רוצה, ושום דבר מזה לא ישמש נגדה. "אני שמחה שהיום אנשים מרגישים בנוח לדבר על החוויות שלהם אבל מבחינתי דבר לא השתנה, אני תמיד דיברתי ואני הולכת לדבר באותו האופן גם עכשיו". בניגוד לתחילת הדרך, אז נאלצה להיאבק על מקומה, היום היא הרוויחה את המקום שלה בתעשייה, כאחת הנשים המשפיעות, בעבודה קשה. אך יחד עם זאת, כאמור, זה לא אומר שהיא לא ממשיכה להילחם על הסטיגמות והיחס לקהילה. "הדברים שאני עושה היום הם כבר לא רק בשבילי. אני חושבת הרבה על התרבות שלי והגזע שלי, ולא רק על עצמי".

בהמשך הריאיון, מדברת קמפבל על האובדן הפרטי שלה. סבתה בת ה-77 הלכה לעולמה יום לפני הריאיון לווג. "סבתא שלי הייתה מקהילה חקלאית בג'מייקה. יש משפחות שבהן גבר עומד בראש המשפחה. סבתא הייתה ראש המשפחה שלנו", היא מספרת. לדבריה, היא הגיעה לניו יורק כדי להיפרד ממנה. היא לא ידעה שאלו יהיו הרגעים האחרונים שלה. "פשוט הייתי צריכה לפגוש אותה".

עוד בוואלה! אופנה

ליגה משלה: דוגמנית העל נעמי קמפבל חוגגת 50

לכתבה המלאה

בתמונת השער נראית קמפבל בשמלת הוט קוטור של דיור בצבע לבן בגזרת גולף עם שרוולים ארוכים וצללית שנצמדת במותניים ומתרחבת מיד לאחר מכן. מדובר בפרשנות מודרנית לגזרה האייקונית של בית האופנה דיור משנות ה-50, שנקרא "New Look". בתמונה נוספת מתוך ההפקה היא לובשת שמלה כסופה ונוצצת של ולנטינו. לוק נוצץ נוסף מתוך ההפקה הוא של ברברי וגם הוא שמלה עם שרוולים ארוכים.

ההפקה המדהימה של קמפבל נמשכת עם שמלת מיני לבנה ושרוולים כסופים של ורסצ'ה ושמלה שקופה של מרג'יאלה בעיצובו של ג'ון גליאנו. בתמונה נוספת היא בחצאית עור שחורה עם חולצת גולף של אזדין אלייה ויש גם טוטאל לוק פראדה שכולל מכנסונים קצרים, חולצה ונעליים בצבע לבן.

מלבד קמפבל, להפקה כאמור הצטלמו גם אדוט אקש וקאיה גרבר בשלל לוקים. כך למשל, קאיה לובשת באחת התמונות חליפה של כריסטופר ג'ון רוג'רס ובתמונה אחרת היא בשמלה של Loewe. אדוט בטרנץ' אייקוני של ברברי, בתמונה אחרת בחליפה של מקווין ואף שמלת פאייטים של בוטגה ונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully