וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה, בלי גימיקים: כל הפרטים על שמלת הכלה של אלינה לוי

21.10.2020 / 12:00

אחרי הדחיות בחסות מגפת הקורונה, אלינה לוי נישאה לבחיר לבה דור פרי בטקס מצומצם בחוף הים בקיסריה. שמלת הכלה הנבחרת של אלון ליבנה מעוצבת בסגנון רומנטי, נקי עם הרבה בד. "רצינו שתשדר משהו קליל וזורם ולכן אין קישוטים מיותרים"

אלינה לוי נישאה לדור פרי/יח"צ, עידן חסון

על החתונה של אלינה לוי עם בן זוגה דור פרי שמענו לא מעט במשך עונה שלמה של "הישרדות VIP". אז, כשצולמה העונה, מגפת הקורונה טרם פרצה בעולם, והתכניות כללו אירוע ענק רווי משתתפים, שבו כמובן תשמש ליטל סמדג'ה שושבינה, מה שלימים הפך להיות הריב הגדול של העונה. אבל הקורונה הגיעה והתכניות השתנו. אלינה ודור נאלצו לחשב מסלול מחדש. הם דחו את התאריך, צמצמו אורחים וכל בוקר מחדש קמו לאי הידיעה לגבי מתי יתקיים הטקס המיוחל, ובעיקר באילו תנאים.

אז אתמול (שלישי) זה קרה. במתכונת מצומצמת שכללה חברים ומשפחה בלבד בחוף הים בקיסריה, נישאה לוי לבחיר לבה, ועשתה זאתה כשהיא לבושה בשמלה שעיצב עבורה אלון ליבנה. בין השניים נרקם בשנה האחרונה קשר מיוחד וליבנה אף עיצב לאלינה את הלוקים שאיתם היא הגיעה לגמר הישרדות VIP. לחתונה לבשה אלינה שמלה נקייה ומודרנית בצבע פנינה, עשויה בד משי, אוף שולדרס נשפכת ורחבה בלי עיטורים, תוספות או גימיקים, שיוצרת מראה קסום ורומנטי ומשתלבת היטב עם הלוקיישן - חוף הים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החתונה של אלינה לוי. עידן חסון,
שמלה נקייה ומודרנית בצבע פנינה שיוצרת מראה קסום. הכלה אלינה לוי/עידן חסון

"השמלה של אלינה תוכננה כבר לפני כמה חודשים", מספר המעצב אלון ליבנה. "אלינה ביקשה משהו רומנטי - ואת עבודת העיצוב השאירה לי. הכנתי עבורה שמלת משי א-סימטרית ושרוולים שנופלים ברישול מהכתפיים. החלק התחתון גם הוא עשוי ממשי בגזרה נשפכת עם המון בד. רצינו שהשמלה תשדר משהו מאוד קליל וזורם, בלי קישוטים מיותרים. לכן אין פה תחרות, פנינים או חרוזים - רק בד משובח וגזרה מדויקת".

"גוון השמלה הוא פנינה, שיתאים לחול בלוקיישן החתונה שהוא חוף שדות ים בקיסריה", ממשיך ליבנה. "השתמשתי בטכניקת דיגום שיצרה צורות אורגניות של גלים, קונכיות ושאר מוטיבים מעולם הים. רציתי לתת מקום ליופי הטבעי של אלינה בלי להשתלט עליו, אבל שבמבט נוסף יתגלו היופי והקסם של השמלה".

עוד בוואלה! אופנה

גמר הישרדות VIP: הלוקים של המשתתפות

לכתבה המלאה
החתונה של אלינה לוי. עידן חסון,
"רציתי לתת מקום ליופי הטבעי של אלינה בלי להשתלט עליו". אלינה לוי לובשת אלון ליבנה/עידן חסון
אלינה לוי חתונה דור פרי שמלה אלון ליבנה. עידן חסון,
א-סימטריות והשראות מחוף הים. הדיטיילס בשמלת הכלה שעיצב אלון ליבנה לאלינה לוי/עידן חסון

בגזרת הביוטי, המשיכה אלינה את הקו הנקי של השמלה. היא ענדה עגילי פנינה עדינים בעיצובה של ענבר שטרית והלכה על איפור עדין, תחת ידיה של המאפרת יסמין בדוסה, בלי צבעוניות מוגזמת או זוהר מנצנץ למרחקים, אלא רק עם אייליינר המחמיא לעיניים הכחולות וצבעים טבעיים. את השיער אספה ברישול מדויק, תסרוקת שמאוד מזוהה איתה לאחרונה, בעזרת מעצב השיער שגיא ששון.

סביר להניח שאילולא הקורונה, היינו זוכות לחתונה הרבה יותר גדולה וגם לשמלה שנייה בשלב הריקודים, שכן אלון ליבנה תכנן בהתחלה לעצב עבור אלינה שני דגמים. בטוח גם היו מגיעות לא מעט אורחות מהתעשייה, שהיו גורמות לנו להתעכב על הלוקים שהן בחרו ללבוש לאירוע המשמח. אבל הקורונה לקחה מאיתנו את החתונות הגדולות והשאירה אותנו עם הבסיס - טקס הנישואים עצמו, לצד הקרובים ביותר. זו אולי לא החתונה שתכננו השניים כשדור הציע לאלינה נישואים בחופשה בלונדון, אבל היא הייתה לא פחות קסומה ומרגשת.

אלינה לוי חתונה דור פרי שמלה אלון ליבנה. עידן חסון,
ביוטי נקי עם איפור טבעי ושיער אסוף ברישול/עידן חסון
החתונה של אלינה לוי. עידן חסון,
בלי הקורונה היינו זוכים גם לשמלה שנייה. אלינה לוי ודור פרי/עידן חסון
החתונה של אלינה לוי. עידן חסון,
לא מה שתכננו, אבל התוצאה לא פחות מרגשת. החתן והכלה/עידן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully