וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צווארון כחול-לבן: מיזם הקולרים המדהים שאתן חייבות להכיר

22.10.2020 / 12:00

מפיקת האירועים המצליחה שני דידי מצאה את עצמה מגשימה חלום ישן בעקבות התרדמת בענף שנחתה עליה עם פרוץ מגפת הקורונה. כשלצידה הפאשניסטות המקומיות היא משיקה קולקציית צווארונים מופלאה, כזו שלא רואים בכל יום, מרקמות מיוחדות, מפות שולחן ובדים יוקרתיים

שונה צווארונים. שונה צווארונים,
הפיס הלוהט ממשיך לצבור תאוצה. צווארונים ברקמות מיוחדות/שונה צווארונים

בימים האחרונים שמנו לב לתופעה חדשה בסטוריז של כמה מ'האיט גירלז' הכי נחשבות בביצה המקומית. נסטיה ליסנסקי, שירן מניה, אתי קובו וקרן גבאי, העלו במקביל צילומים של צווארוני סטייטמנט מוקפדים, כאלו שלא יכולנו להתעלם מהם. בירור קל הביא אותנו לשני דידי, בחורה מסקרנת בפני עצמה ומי שעומדת מאחורי מיזם הקולרים המשגעים.

דידי, בת 40 ואימא לשניים מגבעתיים, מבעלי חברה להפקת אירועים בשם 'שייני פרודקשן', מצאה את עצמה מגשימה חלום ישן בעקבות התרדמת בענף ההתקהלויות שנחתה עליה עם פרוץ מגפת הקורונה. "הרבה זמן בא לי לעשות משהו משלי בתחום האופנה", היא מספרת בריאיון מיוחד לוואלה! אופנה, "מאז ומתמיד אני נמשכת לעולם הוינטג', לסיפורים שמאחורי כל פריט".

שונה צווארונים, שני דידי. שונה צווארונים,
"צווארון הוא משדרג אולטימטיבי לכל הופעה". שני דידי בפרויקט חדש/שונה צווארונים

את הקשר שלה לעולם האופנה היא בנתה במסגרת חברת ההפקה שבראשותה. "בשנים האחרונות שמתי לעצמה כמטרה להיכנס לאירועי אופנה. לא בקטע כלכלי, הייטק מכניס הרבה יותר, זה נבע ממשיכה עזה לתחום, סוג של הגשמה אישית. עבדנו עם לקוחות כמו נייקי ודיזל, הפקנו את אירוע העשור של המעצב ויוי בלאיש, השקות למותגים כמו פרי פיפל ואנת'רופולוג'י. ואז הגיע הקורונה".

ולמה דווקא צווארונים?
"בסגר הראשון היה לי זמן, וחשבתי על פריט שהוא חכם ויכול להתחבר כל פעם לאאוטפיט אחר. ככה נולד הרעיון. בגלל שאני מפיקה, למחרת בבוקר התחלתי לחקור את הנושא מכל הכיוונים ותוך שלושה חודשים התחלתי לייצר. נכון שזה חזק עכשיו בעולם האופנה, חולצות כפתורים עם צווארונים גדולים יש בכל מקום. אבל צווארונים שהם מופרדים מהבגד זה משהו אחר, הוא נוגע בתקופות שונות ובסיפורים שונים. ובפועל זה משדרג אולטמטיבי לכל הופעה, גם בקיץ וגם בחורף".

שונה צווארונים, נסטיה ליסנסקי. שונה צווארונים,
נסטיה ליסנסקי משגררת את הצווארונים של שונה/שונה צווארונים

איך הופכים דבר כל כך נישתי למסחרי?
"ייצרתי גזרות שהן שונות ומחמיאות לכל אחת, כמו צווארון פרח, צווארון משולש, צווארון מרובע וקלאסי. הכול מיוצר בעבודת יד וכל אחד שונה מהשני, כשחומרי הגלם הם מטקסטילים וינטג' וגם חדשים, מפות שולחן נדירות, רקמות בעבודת יד, כפתורים שאספתי (לסגירת הקולר), בדים של ולנטינו ושאנל. השקעתי יום ולילה באיתור של דברים האלו, עם הקפדה שהכול יהיה מהארץ, היה חשוב לי בעיקר בתקופת הקורונה. הכוונה שלי היא שמי ששמה את הצווארון תצליח לשדר כל פעם משהו אחר, כמו לדוגמא על סווטשירט עם סניקרס ואז זה לוקח את הלוק למחוז חדש".

שונה צווארונים. שונה צווארונים,
הסטייליסטית שירן מניה בלוק משגע בתוספת הצווארון/שונה צווארונים

ומה הקשר לנסטיה, שירן ושאר הבנות? זה מנוף לא רע.
"לא רציתי לצאת עם זה עד שאהיה סופר מוכנה. הן כולן חברות טובות שלי, התייעצתי ושיתפתי אותן. הן הכי מפרגנות אבר. מילדות שם החיבה שלי הוא שונה, וזה היה השם המקורי של המותג, אבל הבנתי שיש מעצבת תכשיטים בשם שונה אז שיניתי את השם ל- Shuna Collars כי רציתי שהיא תרגיש נוח".

מה יהיה כשהצווארונים יהיו פחות באופנה?
"לפי התפיסה שלי תמיד היו ויהיו צווארונים, כשהשאלה היא איזה סגנון. בינתיים אני עובדת על קולקציית מיני-מי לילדות, וממשיכה לכיוונים מתבקשים כמו שכמיות ועניבות קשירה, תוך הקפדה לשמר את הייחודיות ועבודת היד. במקביל אני מפתחת חנות אונליין. כרגע הכול קורה דרך עמוד האינסטגרם של Shuna Collars".

טווח מחירים: 450-800 שקלים
ותנו קפיצה לעמוד האינסטגרם

שונה צווארונים, נסטיה ליסנסקי. שונה צווארונים,
לא חסרות אופציות - צווארון פרח, צווארון משולש, צווארון מרובע וקלאסי/שונה צווארונים

עוד בוואלה!

נשים קטנות: אל תוותרו על צווארון מפית במלתחת החורף שלכן

לכתבה המלאה
שונה צווארונים, נסטיה ליסנסקי. שונה צווארונים,
גם מאחורי העדשה וגם מדגמנת - נסטיה ליסנסקי/שונה צווארונים
שונה צווארונים. שונה צווארונים,
מפות שולחן, בדים של מותגי יוקרה וכפתורי וינטג'/שונה צווארונים
שונה צווארונים, שירן מניה. שונה צווארונים,
הבסטיז מפרגנות. שירן מניה/שונה צווארונים
שונה צווארונים. שונה צווארונים,
חשוב שתכירו - הצווארונים החדשים של Shuna/שונה צווארונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully