וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם המחשוף הלוהט של העונה: איוונקה טראמפ עובדת קשה בקמפיין הבחירות

22.10.2020 / 19:00

הבת הראשונה של ארצות הברית לא נחה בכדי לדאוג שאבא שלה, הנשיא דונלד טראמפ, יזכה בכהונה נוספת. אז היא יצאה לפגוש אזרחים בחווה בצפון קרוליינה עם חצאית בעלת הדפס דלמטי של ברברי במחיר מופקע וחולצה מגה טרנדית

מי ומה איוונקה טראמפ/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, משתתפת במאמצים של אביה דונלד טראמפ לזכות בכהונה נוספת בבחירות שייערכו בקרוב. בשל כך, היא טסה ממדינה למדינה ופוגשת אנשים ואזרחים וכל זאת במסגרת הקמפיין של אביה הנשיא. בביקור שלה השבוע בחווה בצפון קרוליינה היא שילבה בין טופ מגה טרנדי לחצאית יוקרתית, וזה למעשה משדר את כל מי שהיא: מתלבשת משובחת ומעודכנת, שמחזיקה במלתחה שעולה לא מעט כסף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
חצאית יקרה, טופ מגה טרנדי. איוונקה טראמפ בצפון קרוליינה/צילום מסך, אינסטגרם

טראמפ הגיעה לאירוע כשהיא לובשת חצאית לבנה בסגנון פליסה עם נקודות שחורות, שיוצרות מראה דלמטי. החצאית, השייכת למותג ברברי, עולה 1,190 דולרים. תג מחיר יקר במיוחד, אבל כזה שמתאים מאוד למלתחה של הבת הראשונה. מדובר בחצאית מקולקציה שיצאה ב-2019 ואיוונקה כבר לבשה אותה בעבר בביקור בלונדון. נראה לאחרונה כי איוונקה מרבה לאמץ את רעיון מחזור הבגדים שתופס תאוצה בעולם בשנים האחרונות, בעיקר בחסות מגפת הקורונה שאילצה את כולם לחשוב על איכות סביבה וצמצום הפגיעה בכדור הארץ, שנוצר בין היתר על ידי פסולת טקסטיל.

לצד החצאית, לבשה איוונקה חולצה שחורה בעלת שרוולים ארוכים עם מחשוף מעניין, שיוצר מעין צ'וקר צמוד לצוואר. אל הלוק היא צירפה סטילטו בצבע שחור של מנולו בלאניק ועל פרק ידה ענדה צמיד חוט אדום, שמשך את תשומת לבם של האתרים בחו"ל שמיהרו לדווח כי מדובר בצמיד נגד עין הרע. מלבד הצמיד, ויתרה איוונקה טראמפ על אקססוריז נוספים. כשיצאה לשמש, הרכיבה משקפי שמש שחורים, וכשלא דיברה - גם הקפידה על עטיית מסיכת פנים שחורה.

עוד בוואלה! אופנה

לא מוקדם להכריז: המחשוף של דואה ליפה עומד להפוך להיסטריה

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
חצאית דלמטית של ברברי שכבר נלבשה בעבר/צילום מסך, אינסטגרם

נראה כי הסתיו הנוכחי, בהמשך ישיר למגמה מהקיץ, הוא בסימן מחשופים משונים, שזכו לשם "קאט אאוט". כמה שיותר מגוונים, מיוחדים, שחושפים חלקי עור בלתי צפויים ומשחקים עם גבולות הגזרה הטבעיים של פריטי הלבוש המיועדים לחלק העליון של הגוף. המחשופים המשונים יכולים להיות פרונטליים ואחוריים. זה יכול להיות גב, בית חזה, בטן, צלעות ועוד ועוד. טרנד הקאט אאוט מוסיף טוויסט סקסי לכל חולצה, סוודר או טופ, וכבר לא מעט משפיעניות אימצו את הרעיון. בשיא הקיץ, כשרק נראו ניצנים של הטרנד בקרב מותגים, בתי אופנה ומספר זעום של פאשניסטות, צפינו שהוא יתפוצץ בענק, והנה מגיעה ההוכחה לכך. העובדה שאיוונקה טראמפ מכולן בוחרת לאמץ את הטרנד מספקת את הגושפנקא לקיום שלו, אם למישהי עוד היה ספק.

איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
לא מוותרת על מסיכת פנים/צילום מסך, אינסטגרם
איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
רואים את הצמיד נגד עין הרע?/צילום מסך, אינסטגרם
איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
עובדת קשה בתקופת הקמפיין/צילום מסך, אינסטגרם
איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
מראה קולי עם משקפי שמש שחורים/צילום מסך, אינסטגרם
איוונקה טראמפ צפון קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
נותנת גושפנקא לטרנד/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully