וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזה, בריאה ועם הרבה סטייל: הלוקים של אדל מ"סאטרדיי נייט לייב"

25.10.2020 / 13:00

שנה אחרי הירידה במשקל, נראה כי הזמרת מצאה את האיזון הנכון ומציגה גזרה מדויקת וסטייל שהולם את המידות החדשות. עם האייליינר האלמותי, פריזורה מסודרת ולוקים עם תג מחיר יוקרתי - כך נראתה אדל בהופעתה בטלוויזיה

בווידאו: אדל מנחה את "סטרדיי נייט לייב"/צילום: מתוך ״סטרדיי נייט לייב״, באדיבות yes ו- STINGTV

הירידה במשקל של הזמרת הבריטית אדל, 32, הוא נושא שהעסיק רבים בעולם בתקופת האחרונה. כבר לפני שנה הציגה הזמרת גזרה דקיקה ומפתיעה, שנוגדת לחלוטין את ההתבטאויות הקודמות שלה על כך שמשקל גופה לא מעסיק אותה וכי אין בכוונתה לשנות את המראה החיצוני. מאז שהציגה הכוכבת לעולם את המראה החדש שלה, רבים תהו על איכות הדיאטה, כיצד היא פועלת - ואיך בדיוק נראות התוצאות בסיום התהליך. אדל אמנם שיתפה ברשתות החברתית תמונות, אבל היות והמהפך התרחש ברובו בתקופת הקורונה, והופעות מול קהל לא באו בחשבון, כל מה שיכולנו לראות זה רק את התמונות הללו.

הסקרנות לגבי המייקאובר הרקיעה שחקים, אך אתמול (שבת) בלילה המצב השתנה. הזמרת הופיעה כמנחה אורחת של התכנית "סאטרדיי נייט לייב", החליפה לוקים משגעים בקצב מסחרר - ובעיקר השוויצה מול כל העולם במראה ובמשקל החדש שהיה נראה מאוזן ובריא. תחסכו מאיתנו את מחשבון ה-BMI, תחושה פנימית שכזו, אולי אנחנו טועות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"אני יודעת שאני נראית מאוד מאוד שונה מאז הפעם האחרונה שראיתם אותי, אבל האמת היא שבגלל כל מגבלות הקורונה והמגבלות שחלות על נסיעות וטיסות, הייתי חייבת להיפטר ממשקל עודף ולהביא רק חצי ממני. ובכן, זה החצי שבחרתי לבוא איתו", התבדחה אדל על המראה החדש שלה בתכנית. לאורך הערב, לבשה כמה לוקים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות בעזר הסטייליסטית גייל פול אבל כולם היו נראים נהדר במתכונת גזרתה החדשה.

בפרומו לתכנית לבשה אדל חליפת לבבות עם חולצת טי שחורה מתחת שעליה כתוב "I Love NY". חליפת הלבבות שייכת למותג Libertine ותג המחיר כבד במיוחד - 4,200 דולרים לבלייזר ו-1,750 למכנסיים. לצידם היא נעלה עקבים בצבע כחול מהמותג של שרה ג'סיקה פרקר, חבשה כובע ברט בהשראת חלומות על פריז וענדה תכשיטים יוקרתיים של קרטייה.

עוד בוואלה! אופנה

מ-ה-פ-ך! אדל מציגה גזרה דקיקה מתמיד בלוק מחשמל

לכתבה המלאה

בתכנית עצמה סימנו אייטם מדויק במיוחד: חולצה בצבע כחול נייבי בגזרת אוף שולדרס סקסית של ברוק קולקשן, צמודה במותן ומתרחבת מתחת, עם מכנסי סיגר ונעלי עקב. תוסיפו לזה איפור-שיער מחמיא וקיבלתם מגה דיווה ברמות הכי גבוהות. באיפור, אפשר היה לראות את האייליינר האלמותי שכל כך מזוהה עם אדל, ובגזרת השיער נראה שהוא בריא, זוהר ומבריק מאי פעם. לצד האאוטפיט המנצח הזה לבשה אדל גם שמלת תחרה קצת פחות מעודכנת שסיפקה לה מראה מבוגר מידי, שלא תואם את גילה הביולוגי כמו גם את שמחת החיים שהציגה לאורך התכנית.

עוד נרשמה חליפת קטיפה של Acne Studios שישבה עליה בצורה מושלמת, בד שחוזר להיות מגה טרנדי בעונה הקרובה במסגרת הקאמבק של אופנת שנות ה-2000. רק לאחרונה גם קים קרדשיאן הכריזה על שובן של חליפות הקטיפה לקדמת הבמה במסגרת קולקציה שעיצבה למותג שלה, סקימס. לוקים נוספים שהחליפה הזמרת - אוברול קימונו ירוק של ולנטינו שעולה 2,500 דולרים ועוד בלייזר כחול וקפוצ'ון עם הכיתוב: "this is such a nightmare" (זה כזה סיוט) של אשיש גופטה שמחירו 670 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully