וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פורץ נכנס לחנות של משכית ביפו וגונב סחורה במאות אלפי שקלים

פורץ אנונימי שבר את החלונות של בית האופנה משכית ביפו, נכנס פנימה - וגנב סחורה בשווי מאות אלפי שקלים. המנכ"ל ניר טל: זו תקופה קשה עבור המשק ועבור האופנה הישראלית, אבל אנחנו חזקים ואיתנים". כך נראה התיעוד ממצלמת האבטחה

תיעוד ממצלמות האבטחה: פריצה לבית האופנה משכית ביפו/מצלמות האבטחה של בית האופנה משכית

בית האופנה משכית ביפו נפרץ לפני פחות משבועיים על ידי אלמוני, שגנב עשרות פריטים בשווי מאות אלפי שקלים. הפורץ ניפץ את חלונות החנות באמצעות אבן - ונכנס פנימה. מצלמות האבטחה בחנות תיעדו את הפורץ, שנכנס באישון לילה למקום, רוקן את המתלים ולקח יחד עם הקולבים את הבגדים היקרים של משכית, שמאחוריהם עומדת המעצבת הנוכחית של בית האופנה, שרון טל. המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים ורק היום (ראשון) הותר הדבר לפרסום.

בית האופנה משכית. באדיבות משכית,
לפני הפריצה. בית האופנה משכית ביפו/באדיבות משכית

אם לא די בכך שתקופת הקורונה מאתגרת עבור עסקים קטנים שמתקשים לשרוד את הסגרים והירידה במכירות, עתה נפגע בית האופנה היוקרתי משכית כתוצאה מהגניבה. בתקופה האחרונה, בשל הנחיות משרד הבריאות נוכח מגיפת הקורונה, החנויות נותרו סגורות - וכך גם משכית. נוסף לכך, בשל הסגר, הרחובות היו ריקים וכוחות משטרה הוקצו לאכיפת הנחיות הקורונה. דבר שאולי השפיע על הפריצה לבית האופנה.

"זוהי חוויה לא נעימה לבית משכית בתקופה קשה במדינה במישורים השונים", אמר ניר טל, מנכ"ל בית האופנה משכית. "צר לי שמישהו מגיע למצב שהוא צריך לפרוץ לחנויות ולגנוב פריטי לבוש. זוהי תקופה קשה עבור המשק ועבור האופנה הישראלית, אבל אנחנו חזקים ואיתנים ונייצר עבור לקוחותינו פריטים נוספים במהירות". טל, שמנסה לשמור על אופטימיות חרף החוויה הקשה, גם הוסיף ואמר כי: "מעל לכל אנחנו מתנחמים בכך שמעיל המדבר האייקוני של משכית עדיין נחשק מאוד עד כדי שנגנב".

עוד בוואלה! אופנה

דוגמניות בע"מ: שיחות נפש על אופנה ומגיפה

לכתבה המלאה
בית האופנה משכית פריצה. מצלמות האבטחה, משכית,
נכנס לחנות, לוקח פריטים - ויוצא. תיעוד מתוך מצלמת האבטחה בחנות משכית/מצלמות האבטחה, משכית
בית האופנה משכית פריצה. מצלמות האבטחה, משכית,
מרוקן את המתלים הפורץ בתיעוד מתוך מצלמת האבטחה בחנות משכית/מצלמות האבטחה, משכית
בית האופנה משכית פריצה. מצלמות האבטחה, משכית,
נכנס באמצעות ניפוץ הזכוכיות בעזרת אבן. נלקחו טביעות אצבעות/מצלמות האבטחה, משכית

בית האופנה משכית הוקם ב-1954 על ידי רות דיין. ב-40 שנות פעילותו של המותג הועסקו בו לא פחות מ-2,000 עובדים ודגמיו נמכרו ברחבי העולם והוצגו בתצוגות משותפות עם דיור, ז'יבנשי ואיב סן לורן. בשנת 2013 קמה לתחייה משכית החדשה תחת ידה של המעצבת שרון טל, כשהיא שואבת השראתה ממורשת המותג. בין לקוחות המותג המוכרות אפשר למצוא את נחמה ריבלין המנוחה, אייקון האופנה שרה ג'סיקה פרקר, שביט ויזל, ניבר מדר, עמית פרקש, מורן אטיאס ונוספות.

משכית M By Maskit. יפעת זיילר,
דגמים מתוך המותג הנגיש יותר M by Maskit/יפעת זיילר
משכית. יפעת זיילר,
ב-2013 משכית החדשה קמה לתחייה/יפעת זיילר
שרה ג'סיקה פרקר. splash
לקוחה נאמנה. שרה ג'סיקה פרקר/splash
משכית, שבוע האופנה תל אביב 2020. גיל חיון,
על המסלול. משכית בשבוע האופנה בתל אביב, 2020/גיל חיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully