וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוקה וטוב לה: ככה אנחנו רוצות לראות את היידי קלום תמיד

הדוגמנית והמנחה הבינלאומית נוהגת לאכזב כשזה מגיע לשטיחים אדומים, אבל כשהיא יוצאת לרחוב בלוק הכי פשוט שיש - זה עובד כל פעם מחדש. אז מה לבשה היידי קלום לסיבוב שופינג משפחתי?

היידי קלום/אינסטגרם

נראה כי עם המלתחה של היידי קלום הצלחנו עם השנים לפתח יחסי אהבה-שנאה שכאלו. לשטיחים האדומים הדוגמנית הגרמנית-אמריקנית בת ה-47 לא חוסכת בנצנצים, מחשופים וצבעוניות מוגזמת כשרק חסר לתלות שלט - 'הגעתי, אפשר להתחיל'. בסטריט-סטייל לעומת זאת משהו קורה. אולי זה אומר שהיא צריכה להיפטר מהסטייליסט האישי שלה שמפספס בבניית לוקים לאירועים מתוקשרים ולסמוך יותר על הטאץ' האישי, או שבכלל הסטייליסט גם בוחר לה מראות קלילים יותר ליציאה מהבית וזה דווקא ה'פורטה' שלו. איך שלא נסובב את זה - חדל עם הנוצות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

היידי קלום. splash
הלוואי ותמיד יתעדו אותך ככה. היידי קלום/splash

אז ללא טווסים ושאר חיות בשלל צבעי הקשת, יצאה קלום לשופינג משפחתי בזמן החופשה שלה בברלין בלוק שמצא חן בעינינו במיוחד. נחדד כי לא קרה שם הרבה, לא היה איזה 'איט בג' של בית אופנה יוקרתי שכבש אותנו או נעליים שכולן חורשות עליהם, פשוט באלאנס נכון של שכבות, גוונים סתוויים ובלונד משגע עם פוני.

קלום לבשה מכנסי קרגו של Greg Lauren ב-820 אירו בגווני אפור וירוק זית, טי-שירט לבנה כשמעליה ז'קט ג'ינס פתוח ומעל מעיל אוברסייז משבצות באורך מידי גם כן בירוק זית. תיק קטן של לואי ויטון בצבע לבן שבור (לא אמרנו לא יקר, רק אמרנו לא 'איט בג') וסניקרס של veja.

עוד בוואלה!

מגדירה מחדש את הוואן-שולדר: היידי קלום בחליפה מטריפה

לכתבה המלאה
היידי קלום. splash
מעולה בסטריט סטייל, מפשלת בנצנצים/splash

שרשרת זהב, משקפי שמש שחורים בעדשת טייסים ומסיכה בפרינט צבאי שדרגו את הלוק אבל הדיוק ניכר בשרוולים הארוכים של ז'קט הג'ינס שבצבצו מבעד למעיל האוברסייז. זה לא שקלום לא התלבשה טוב מימיה. רק במרץ האחרון היא נתפסה בחליפת משבצות וואן-שולדר מצוינת של Monse, אבל המקבץ הקשוח של נצנצים ופוש-אפים מהעבר חזק מהכול.

יום לאחר מכן יצאה קלום לסיבוב אתרים בברלין וזללה פרוזן יוגורט עם הילדודס בלוק נהדר נוסף על טהרת השחור. מכנסיים רחבים מבד פשתן, חולצה מכופתרת בנקודות שחור ולבן כשמעליה קרדיגן סריג פתוח בשחור, מעיל עור ותיק צד שק, כובע גרב שחור ונעלי ד"ר מרטינס עם סוליית הצ'אנקי שחידדנו בפניכן לא מעט, אם מעניין אתכן גם מה היא גורבת - מתחת לד"ר מרטינס היא חשפה באינסטגרם גרביים במהדורה מיוחדת של דיסני להאלווין. נקווה לעוד פפראצי בפיג'מה בקרוב ואת על הגל.

היידי קלום. splash
טוטאל לוק שחור ומוצלח/splash
היידי קלום. splash
אולי זה הקור של ברלין מדייק את הסטייל?/splash
היידי קלום. GettyImages
מחשופים ונצנצים של ג'ורג' חובייקה/GettyImages
AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית היידי קלום. GettyImages
בטקס ה-Ama מגזימה בנוצות של מונסורי/GettyImages
היידי קלום. splash
שופינג משפחתי זה חשוב לבונדינג/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully