וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכנס לנעליים של איוונקה טראמפ? הכירו את הבת של ג'ו ביידן

27.10.2020 / 6:50

ארבע שנים התרגלנו לאיוונקה טראמפ, "הבת הראשונה של ארצות הברית" והסטייל המשגע שלה. האם המצב הולך להשתנות אחרי הבחירות? אם כן - הכינו את הקרקע. זאת אשלי ביידן, בתו של ג'ו ביידן, חובבת אופנה מושבעת - אבל דואגת שלבגדים שלה תהיה משמעות

בווידאו: ג'ו ביידן נבחר רשמית למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב/צילום: רויטרס

בעוד קצת יותר משבוע נדע כולנו אם דונלד טראמפ זכה לכהונה נוספת בתפקידו כנשיא ארצות הברית, או שמא היריב הדמוקרטי, ג'ו ביידן, יקבל את כרטיס הכניסה לבית הלבן. אחרי ארבע שנות אובססיה לנשות משפחת טראמפ - מלניה ואיוונקה בעיקר, החלטנו לראות אם יש להן תחליף גם בצד השני של המפה הפוליטית. ובכן, הכירו את אשלי ביידן, מי שיכולה ממש בעוד כשבוע להיכנס לנעליים הגדולות של איוונקה טראמפ בתור "הבת הראשונה של ארצות הברית".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אשלי ביידן. GettyImages
אשלי ביידן בכנס וירטואלי לקראת הבחירות, אוגוסט האחרון/GettyImages

אשלי היא הבת הצעירה של המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, ג'ו ביידן והיחידה מרעייתו ג'יל ג'ייקובס. יש לה שלושה אחים מאביה - בו, האנטר ונעמי. את נעמי היא לא הספיקה להכיר. שלושת האחים הללו של אשלי נולדו לג'ו ביידן מנישואיו לניליה האנטר, שנהרגה יחד עם נעמי בתאונת דרכים ב-1972. בו והאנטר נפצעו אנושות בתאונה, אך שרדו. לאורך השנים, אשלי, היום בת 39, שמרה על קשר קרוב עם שני אחיה הגדולים, על אף שנולדו מאם אחרת. "מהרגע שהיא נולדה, האחים שלה דאגו לה", סיפרה אמה ג'יל בריאיון ב-2018 למגזין מקומי בדלאוור. "לאן שהם לא הלכו - היא רצתה להצטרף אליהם". ב-2015 בו ביידן הלך לעולמו לאחר מאבק בסרטן המוח. הטרגדיות המשפחתיות הללו, כמו גם העובדה שאביה שימש בתפקידים בכירים ובולטים בממשלת ארצות הברית לאורך השנים, בהם גם סגן נשיא ארצות הברית, אולי גרמו לאשלי להעדיף להתרחק מאור הזרקורים.

עוד בוואלה! אופנה

לא מחוברת: איוונקה טראמפ בלוק יקר להחריד

לכתבה המלאה
אשלי ביידן בו ביידן האנטר ביידן. GettyImages
תמיד היו ביחסים קרובים. אשלי, האנטר ובו ב-2012/GettyImages

בכנס נשים ב-2014 פתחה את אשלי את נאומה בכך שהיא אף פעם לא מרגישה בנוח באירועים מהסוג הזה. אחרי לימודי התיכון היא עבדה בפיצרייה ובהמשך עברה ללמוד אנתרופולוגיה באוניברסיטה. בהמשך, עשתה תואר שני בעבודה סוציאלית וגם עבדה בתחום. היא אף פעם לא "השתמשה" בג'וב של אביה כדי לקצר לעצמה דרכים. לפני שהתפטרה כדי לתמוך באביה במרוץ לנשיאות, העבודה האחרונה שלה הייתה במרכז בדלאוור שמסייע לבני נוער שהסתבכו בפשע. היא בעצמה הסתבכה בעבר בפרשות מביכות - ב-2002 הייתה חלק מעימות עם שוטרים וב-2009 נטען כי יש סרטון שלה בו היא מתועדת מסניפה קוקאין. ב-2010 החלה לצאת עם מי שלימים הפך להיות בעלה - ד"ר הווארד קריין, מנתח פלסטי יהודי וב-2012 השניים נישאו ונראה כי היא הותירה את הפרשות המסעירות והמביכות מאחוריה.

אשלי ביידן. GettyImages
כבר לא מסתבכת. אשלי ביידן ב-2016/GettyImages

אבל אי אפשר להיכנס לנעליים של איוונקה טראמפ בלי זיקה אופנתית. ואכן, גם לאשלי ביידן יש תשוקה לאופנה. בשנת 2017 היא ייסדה מותג משלה שנקרא - Livelihood. לפי האתר של המותג, מדובר ב"חברת הלבשה עם מודעות חברתית-אתית ששואבת ומספקת השראה לאנשים יוצאי דופן בחיי היומיום שלהם". אל תצפו שם לקולקציות משגעות, המותג מוכר בעיקר קפוצ'ונים מכותנה אורגנית כאשר 10% מהמכירות מועברות לתרומה. אשלי התייחסה בעבר להחלטה לשווק קפוצ'ונים וטענה כי מדובר בפריט לבוש שיוצר שוויון חברתי וזו אחת ממטרותיה.

עם היווסדו של המותג, סיפרה אשלי כי הלוגו שלו, שנראה כמו חץ שנורה מקשת, נוצר בהשראת אחיה המנוח בו. לדבריה, כשיורים חץ מקשת - קודם כל לוקחים את החץ אחורה, ורק אז אפשר לירות אותו קדימה. זה מה שהיא עברה כשהיא גילתה שאחיה חולה בסרטן. "לפעמים צריך ללכת אחורה כדי להתקדם קדימה. אחי היה הקשת שלי. הסרטן שלו הוריד אותי על הברכיים, לא הייתה לי ברירה אלא לירות קדימה, להתקדם ולהמשיך ולהגשים את החלומות שלי". לאחרונה, במסגרת המותג, עיצבה אשלי את המדים של צוות העובדים במלון המילטון בוושינגטון.

אשלי ביידן ג'ו ביידן ג'יל ג'ייקובס ביידן. GettyImages
כך נראה הקפוצ'ון מהמותג שבבעלותה. אשלי ביידן עם ההורים - ג'ו וג'יל בהשקה בניו יורק/GettyImages

ומה לגבי הסטייל שלה? אז למרות שהיא לא מחוברת לאור הזרקורים, מאז שאביה הכריז על המירוץ לנשיאות היא משתדלת לתמוך בו ונראית יותר ויותר באירועים פומביים. המלתחה שלה לא מורכבת מבגדי מעצבים עם תג מחיר בלתי אפשרי כמו שהתרגלנו מבנות משפחת טראמפ, וכנראה שלא תראו אותה לובשת פריטים יוקרתיים מידי. אולי עם התפקיד תתפתח החיבה למותגי על, אבל כרגע לא נראה שזה בראש מעייניה. אשלי מעדיפה שמלות מקסי בצבעים כהים או טבעיים וחליפות מחויטות ורשמיות. לזכותה ניתן לזקוף את הנתונים הטבעיים המשובחים, ובכל זאת - כשאימא היא דוגמנית לשעבר אין הרבה ברירות. אז מה מצפה לנו מבחינת הסטייל אם אביה יזכה בתפקיד? מקוות שקצת יותר גיוון ותעוזה, ועוד עשייה סביבתית וחברתית דרך אופנה ולבוש.

אשלי ביידן ג'ו ביידן. GettyImages
המעמד מחייב. אשלי מגיעה לאירועים חברתיים ותומכת באבא/GettyImages
אשלי ביידן ג'ו ביידן. GettyImages
המשפחה החדשה של הבית הלבן?/GettyImages
אשלי ביידן ג'יל ג'ייקובס ביידן. GettyImages
גנים משובחים בזכות אימא שהיא דוגמנית לשעבר/GettyImages
אשלי ביידן אוליביה פלרמו. GettyImages
יש לה חברות מתעשיית האופנה. עם אוליביה פלרמו/GettyImages
אשלי ביידן ג'ו ביידן ג'יל מישל אובמה. GettyImages
בתקופה שאביה היה סגן נשיא ארה"ב/GettyImages
אשלי ביידן ג'ו ביידן ג'יל מישל אובמה. GettyImages
תצא קצת יותר לאור הזרקורים?/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully