וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ההיריון האלו הן פסגת הסטייל של אשלי סימספון

28.10.2020 / 6:00

היא האחות הצעירה של ג'סיקה סימפסון, אשתו של אוון רוס המשגע, זמרת שלא הצליחה לשבור את הפלייליסט בתקופת הזוהר שלה ובימים אלו בהיריון שלישי מתקדם. הסטייל של אשלי סימפסון כל כך מוצלח ותמונות הבייבי באמפ החדשות יוכיחו את זה

אשלי סימפסון. אינסטגרם, אמנדה דם, צילום מסך
אל תגידו מאיזה ארכיון שלפנו אותה, פשוט תצטרפו לחגיגה. אשלי סימפסון/צילום מסך, אינסטגרם, אמנדה דם

אתן בטח תוהות מאיזה ארכיון שלפנו את אשלי סימפסון. הזמרת האמריקנית, אחותה הצעירה של ג'סיקה, שהתחילה כאחת מרקדניות הרקע שלה ויצאה באלבום בכורה בשנת 2004 שממש לא הצליח להביא אותה לטופ בתעשייה. היה איזשהו סחרור זמני, אך הסיסטר הגדולה ג'סיקה הצליחה לשאוב את מירב תשומת הלב עם הקליפים הדביקים והסקסיים ששיחררה מידי חודש.

הביקורות על אשלי, היום כבר בת 36, היו מעורבות. חלק פרגנו לפופ ה'רע' שלה בסגנון אבריל לאבין, כשהיתר כלל לא הבינו את הפיצוח המוזיקלי. גם הלוק ניסה לשדר את הפרסונה הפרועה עם שיער צבוע שהתחלף מידי שבוע, בגדים שחורים עם וסטים ומכנסי דיקיס וזוגיות עם הבסיס פיט ונץ הוסיפה לתדמית הילדה הרעה. בשנת 2008 נולד בנם הבכור וב-2011 כבר הגישה סימפסון בקשה לגירושים.

נקודת המפנה, זו שהובילה לטעמנו גם לשדרוג עילאי בתחום ההלבשה הגיעה שלובה יד ביד עם אוון רוס, בעלה הנוכחי של סימפסון. הבן של הדיווה האלמותית דיאנה רוס, שחקן משובח ובעל טעם מחרפן בבגדים, אקססוריז ושילובים מסקרנים. גבר גבר כזה שאת מעט חוששת לצאת איתו מהבית מהפחד שהוא יקבור לך בכל לוק.

בשנת 2014, אשלי ואוון נישאו ובאותה השנה הודיעו כבר כי הם מצפים לבת. מי שעוקבת באדיקות אחרי ערוץ E, גם מכירה את הסיפור האישי של השניים בו השיקו אלבום משותף בדוקו ריאליטי חמדמד שנתן הצצה לזוגיות ולבית היפה שלהם בלוס אנג'לס ולסינכרון המדויק במלתחה.

אשלי סימפסון, אוון רוס. אינסטגרם, אמנדה דם, צילום מסך
מאמא רוס גאה - אשלי ואוון מדויקים באירועי יח"צ/צילום מסך, אינסטגרם, אמנדה דם

רוס הבן, ורסטילי בצורה בלתי רגילה, מחליפות מחויטות, ז'קטים אוברסייז מטורפים, כובעים רחבי שוליים, זקנקן צרפתי שנראה טוב רק עליו ובימים אלו גם בליץ' בשיער. אשלי לעומת זאת בשנים האחרונות אימצה לעצמה בוהו שיק יפהפה עם ארסנל קימונואים, שמלות גדולות, פרינטים פרחוניים והרבה אקססוריז זהובים. בבייבי שאוור לקראת הלידה הקרבה הגיעה סימפסון בשמלת פרחים כתומה של דודו בר אור עם עגילי חישוק זהובים ונעלי בובה עם עקב מאסיבי. היא תועדה גם כשהיא הולכת להצביע בשמלת מקסי שחורה מחמיאה כשמעליה עליונית זרוקה ותיק גב קטנטן של פנדי ובצילומים למגזין PEOPLE לבשה שמלת טאי דאי בשמנת ושחור עם קימונו תחרה שחור.

אבל השיא הגיע בשבוע שעבר, בצילומי היריון שחור-לבן של סימפסון כשהיא בחליפה שחורה מחויטת ובטן חשופה. גם אוון הצטרף לסט הצילומים שנלקח על ידי הצלמת אמנדה דם בתמונה זוגית משגעת וסימפסון הצטלמה בעוד פריים נהדר כשסביבה נכרכו בדים לבנים. בשורה התחתונה - הפאוור קאפל הזה חייב הפקת אופנה זוגית, אולי עוד תכנית ריאליטי משודרגת ובכללי הרבה יותר צילומי פפראצי, כי ללא ספק - יש כאן עם מה לעבוד.

אשלי סימפסון. AP,Evan Agostini, AP
רוקסטאר צעירה שניסתה לעשות הפוך על הפוך לאחותה. אשלי סימפסון בתחילת הדרך/AP, AP,Evan Agostini

עוד בוואלה!

המאם ג'ינס שריסק את ג'סיקה סימפסון

לכתבה המלאה
אשלי סימפסון, אוון רוס. אינסטגרם, אמנדה דם, צילום מסך
פאוור קאפל שחייב לזרוח באור הזרקורים ומהר/צילום מסך, אינסטגרם, אמנדה דם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully