וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי רטאייקאוסקי חושפת היריון ראשון בשער למגזין ווג

27.10.2020 / 10:00

הדוגמנית חשפה על שער הגיליון הדיגיטלי של ווג כי היא ובעלה מצפים לבייבי ראשון - מבלי לחשוף את מין העובר. "אנחנו לא נדע את המגדר של הילד שלנו, עד שהוא יגיע לגיל 18 ויודיע לנו". כמה שעות לאחר מכן כבר תועדה בפפראצי משגע ברחובות ניו יורק

LUISDA FILMS

הבייבי בום של אחרי הקורונה ממשיך. הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי חשפה אתמול בלילה (שני) על שער הגיליון הדיגיטלי של מגזין ווג האמריקני כי היא ובעלה סבסטיאן ביר-מק'קלארד מצפים לילד ראשון. על השער, שחושף את דבר ההיריון, נראית רטאייקאוסקי בשמלת סליפ בצבע ברונזה של ג'ונתן סימקאי שמציגה בייבי באמפ מפוארת.

בריאיון שמצטרף לכתבה שחושפת את דבר ההיריון, מספרת רטאייקאוסקי בת ה-29 כי היא ובעלה לא רוצים לדעת את מין העובר. ההצהרה הזו אינה רק מתוך רצון להיות מופתעים בלידה, אלא מתוך תפיסה ואמונה שבני האדם מגבשים את הזהות המגדרית שלהם במהלך חייהם וזה לא תלוי במין הביולוגי. "כשבעלי ואני מספרים שאני בהיריון, השאלה הראשונה, אחרי ה'מזל טוב', היא - מה אתם רוצים? (בן או בת). התשובה שלנו היא שאנחנו לא נדע את המגדר של הילד שלנו, עד שהוא יגיע לגיל 18 ויודיע לנו. כולם צוחקים מזה, אבל יש בזה אמת. אנשים הם הרבה יותר מורכבים מאיברי המין שאיתם הם נולדים. ובאמת, אין לי מושג מה גדל לי בבטן - מי זה יהיה האדם הזה? זה מופלא ומפחיד".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בהמשך, סיפרה רטאייקאוסקי: "בעלי אוהב להגיד 'אנחנו בהיריון', ואני אומרת לו שזה אמנם מתוק, אבל לא לגמרי נכון. ה-DNA של המשפחה שלו בתוכי, אבל ה-DNA של המשפחה שלי לא בתוכו. אני אומרת לו שזה פשוט לא הוגן, ואנחנו צוחקים על זה. זו סוג של בדיחה, אבל גם בזה יש משהו נכון. היריון זה משהו שאישה עוברת לבד בתוך הגוף שלה. גם אם יש בן זוג אוהב, והאישה משתפת אותו בפרטים - בסופו של דבר, אני לבד עם הגוף שלי בחוויה הזו. אין מי שירגיש את זה איתי, את הכאבים בבטן התחתונה שמגיעים משום מקום, את השדיים הכואבים. לבעלי אין תסמינים גופניים להיריון 'שלנו'. זו עוד תזכורת לכמה החוויה של החיים שונה בין נשים לגברים".

עוד בוואלה! אופנה

לא רק קולב: הצלם הבא שייפגש עם אמילי רטאייקאוסקי יצטרך לחשוב פעמיים

לכתבה המלאה

שעות ספורות אחרי הפרסום על ההיריון, יצאה רטאייקאוסקי לסיבוב בניו יורק וחשפה את הבאמפ המתפתחת. הלוק הנבחר לסיבוב הדאווין בעיר הוא בדיוק כזה שמשוויץ בבטן: שמלת קאט אאוט צמודה שחורה עם שרוולים ארוכים ופתח סקסי באזור הבטן והחזה, בצד אחד בלבד, שמספק הצצה לשינויים בממדי גופה. אל שמלת המידי היא צירפה מגפיים נועזים על עקבים דקים בצבע אדום, צמידים כבדים ועבים בצבע זהב, עגילי חישוק תואמים ומשקפי שמש שחורים. רטאייקאוסקי, עם שיער מסודר להפליא, פיזרה חיוכים לכל עבר ונראתה מאושרת. כך בדיוק נראה זוהר של היריון.

אמילי רטאייקאוסקי היריון. splash
שמלת קאט אאוט שחושפת את השינויים בגוף נוכח ההיריון. אמילי רטאייקאוסקי/splash
אמילי רטאייקאוסקי היריון. splash
פיזרה חיוכים ונראתה מאושרת. רטאייקאוסקי זוהרת/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully