וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעט אורחים, שמלת כלה עצומה: הבן של ברלוסקוני התחתן - וככה זה נראה

28.10.2020 / 11:15

בנו של ראש ממשלת איטליה לשעבר נישא לבחירת לבו בחתונה מצומצמת בכנסייה במילאנו. עם 40 אורחים בלבד, מינוס האבא שאושפז בשל מחלת הקורונה, אבל עם אאוטפיטים של חתן-כלה שלא היו מביישים אף אירוע נוצץ בימים שלפני המגיפה. קבלו הצצה

בווידאו: ארכיון של סילביו ברלוסקוני שאושפז בביה"ח אחרי שחלה בקורונה/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

מגיפת הקורונה אמנם שינתה את האופן שבו מתקיימות חתונות, אבל היא לא עצרה אנשים מלהתחתן. כך בעצם נוצר מתח בלתי פתור בין הצורך לחגוג בחתונת ענק נוצצת לבין הרצון להינשא, גם בהתאם למגבלות המחמירות בשל התפשטות הנגיף. מי שנאלצו להתמודד החודש עם המתח הזה היו לואיג'י ברלוסקוני, בנו של ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, ובחירת לבו, פדריקה פומגאלי. השניים התחתנו בטקס מצומצם בהתאם להנחיות, אבל הלכו על כל הקופה כשזה מגיע ללוקים שלהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

החתונה בין ברולוסקוני בן ה-32 לפומגאלי בת ה-31 נערכה בתחילת החודש בכנסיית סנט אמברוג'יו הקסומה במילאנו. לאירוע הוזמנו רק 40 אורחים, מרביתם קרובי משפחה, שנדרשו להקפיד על עטיית מסיכות פנים לאורך כל האירוע. מי שבלט בהיעדרו היה האב, ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני, שהיה מאושפז בבית החולים בזמן החתונה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. ואולם, בני הזוג לא רצו לחכות יותר והחליטו להינשא בכל זאת. הצעת הנישואים הייתה בחג המולד האחרון, ואחריה תוכננה חתונת ענק לקיץ. בשל המגיפה היא נדחתה לאוקטובר, והפעם השניים לא היו מוכנים לוותר. לאחר הטקס הדתי בכנסייה במילאנו, המשיכו בני הזוג והאורחים לארוחת ערב ומסיבה באחוזה במחוז מונצה-בריאנצה, שנמצא צפונית למילאנו.

עוד בוואלה! אופנה

הקורונה לא תעצור אותה: השחקנית שהתחתנה בשמלת חלומות מול 10 אורחים

לכתבה המלאה

אם הייתם מצפים שבחתונה מהסוג הזה, באווירת הקורונה ועם מעט אורחים, שמלת הכלה וחליפת החתן יהיו סולידיים - זה ממש לא היה המצב. כשזה מגיע לבחירת הלוקים, בני הזוג לא נתנו למגיפה להכתיב את הטון. פדריקה לבשה שמלת כלה עצומה בעיצובה של אלסנדרה ריץ' עם חלק תחתון גדול במיוחד, שרוולי תחרה עם כתפיים נפוחות והינומת טול ארוכה. יש היגידו שהשמלה שאבה השראה מהשמלה האייקונית שלבשה הנסיכה המנוחה דיאנה בחתונתה. במבט מהצד השמלה הנבחרת של פדריקה אולי עשויה להיראות מצועצעת, גרוטסקית ולגמרי מנותקת מהוויב של השנים האחרונות, אבל כשמסתכלים על הדיטיילס מגלים עולם ומלואו. החל מכפפות השנהב המבריקות, דרך הצווארון הרומנטי, העיטורים העדינים בעבודת יד על התחרה שבשרוולים התפוחים ואפילו הפפיון על נעלי העקב הוורדרדות. הכל יחד יוצר מראה אולי עמוס, אבל מתקתק ורומנטי שקולע בול למילה "כלה". החתן לואיג'י לבש חליפת טוקסידו שלושה חלקים בצבע שחור, עם עניבה סגולה לזריקת צבע מרעננת שמקפיצה את הלוק.

השמלה השנייה של הכלה ריגשה אותנו יותר - מינימליסטית, מדויקת וקולעת בדיוק לרוח התקופה. שמלת סטרפלס לבנה, גם היא בעיצובה של אלסנדרה ריץ', עם שסע עמוק ועיטורי ראפלס בתחתית ובמחשוף. לשמלה היא הוסיפה סטילטו קלאסיות ושרשרת עם נוכחות ונראתה כמו כלת חלומות. בעוד שהלוק הראשון לגמרי מדיף ניחוח של חתונה איטלקית מהמאות הקודמות, הלוק השני מעודכן לפי ההגדרה של כלה ב-2020. ואולי זה בעצם כל הכיף - היכולת לשחק ולנוע על הסקאלה שבין מודרני לנוסטגלי, עם שתי שמלות בסגנונות מנוגדים.

ברולוסקוני ופומאגלי הכירו בשנת 2012, כאשר היו סטודנטים יחד באוניברסיטה הפרטית בוקוני במילאנו. הוא נמנע מרשתות חברתיות, אבל היא דווקא משתדלת להיות פעילה. אולי זה קשור לג'וב שלה - מייסדת של חברת יח"צ בתחום הלייף סטייל. באינסטגרם היא מרבה להשוויץ בזוגיות הפוטוגנית עם ברולוסקוני ובלוקים נוטפי שיק איטלקי. משיטוט בפיד שלה ניתן לראות שהיא מאוד מחוברת לסגנון של אלסנדרה ריץ' ולובשת לא מעט בגדים בעיצובה, כך שלא מפליא שהיא בחרה בה ליום הגדול בחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully