וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוהרות בעיר הגדולה: אירינה שייק והבת במתקפת מותגי יוקרה

29.10.2020 / 12:00

לאחרונה נראה שהדוגמנית המצליחה אירינה שייק מחפשת בכוונה סיבות לצאת לרחובות ניו יורק רק כדי להשוויץ בסטייל הנהדר שלה. הפעם היא הוסיפה למותגי העל עוד פריט נגיש ודאגה גם למיני מי שלה ללוק מנצח

ז'אן פול גוטייה, פרסומת עם אירינה שייק/יח"צ

מלכת רחובות ניו יורק החדשה, אירינה שייק, ממשיכה להשוויץ במלתחה המשגעת שלה. לעתים נדמה ששייק יוצרת לעצמה במכוון סידורים בעיר רק כדי לנצל את ההזדמנות להפוך את המדרכות למסלול הדוגמנות שלה. אתמול (רביעי) יצאה שייק בת ה-34 לעוד שיטוט בניו יורק ועשתה חיבור מוצלח בין שני בתי אופנת על, לצד מותגים נגישים. כידוע - המתכון המוצלח ביותר ללוק מצטיין.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אירינה שייק. splash
מצאה את המתכון ללוק מצטיין. אירינה שייק/splash

שייק יצאה במעיל טרנץ' בצבע כחול נייבי של ברברי, עם בטנה בעלת פרינט המשבצות המפורסם של המותג, העומד על כ-2,000 דולרים ומשתנה בין דגם לדגם. מתחת למעיל, איתו היא הלכה פתוח ובלי לסגור את הכפתורים הזהובים, נחשף הלוק שכולל חולצת קרופ מכופתרת שחורה ומבריקה של המותג אורסונד איריס עם חצאית מיני תואמת. שייק הוסיפה גרביונים, ללא ספק אקססורי נחוץ בעונה הקרירה וכזה שלא יוצא מהאופנה אף פעם, של המותג הנגיש קלצדוניה שעולים בסך הכל 12 דולרים.

להשלמת הלוק, נעלה הטופ מודל מגפי גומי של שאנל בצבעי בז' ושחור שעולים גם הם בסביבות 2,000 דולר. בגזרת האקססוריז נרשמו משקפי שמש צרים של לינדה פארו ותיק שחור קטן של המותג DeMellier. כשנדרשה, עטתה שייק מסיכת פנים להתמגנות מפני הקורונה בפרינט זברה, עוד טרנד שתופס תאוצה.

עוד בוואלה! אופנה

המלכה החדשה של ניו יורק: אירינה שייק במפגן סטייל מסחרר

לכתבה המלאה
אירינה שייק. splash
גנבה את ההצגה. הפאשניסטה ליה עם אימה אירינה שייק/splash

אך מי שגנבה את ההצגה לא פחות זו הפאשניסטה המתהווה, בתה בת השלוש של אירינה שייק ובראדלי קופר - ליה. מלתחת הילדים שלה מעוררת קנאה ומורכבת מלא מעט מותגי על יוקרתיים. בעודה יושבת בעגלה, הולבשה ליה באאוטפיט תואם לזה של אימה, של בית האופנה ברברי, מעיל משבצות עם שמלה שחורה עמוסת טול בחלקה העליון. פרימה בלרינה. למרות המעיל היקר, מה שמשך את תשומת הלב היו דווקא הגרביונים המתוקים. בזמן שאירינה הלכה על גרביונים בצבע שחור, סולידיים וקלאסיים - לליה הקטנטנה הולבשו גריבונים לבנים עם ציורים של פינגוונים. אם ככה היא הולכת לגן, מי יודע מה היא לובשת לארוחת ערב משפחתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully