וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוברות: הפרינט הזה פשוט לא עומד להיעלם

1.11.2020 / 6:00

הפופולריות של דפוס הזברה מלווה אותנו כבר תקופה, עניין שמצליח להפתיע כל פעם מחדש, ושני פריטים מדויקים מבית בוטגה ונטה הפכו להתמכרות בקרב המשפיעניות. היינו מציעות אופציה נגישה מהרשתות, אבל אנחנו בספק אם הן יצליחו לספק את הסחורה הפעם

אתר רשמי

חייבות להודות שההצלחה המסחררת של הדפוסים המנומרים בשנים האחרונות הפתיעה אותנו בכל פעם שהבנו שמתחלפת עונה אבל הנמר לא הולך לשום מקום. פרינטים מסוג זה לרוב כובשים את רשימת הטרנדים בסערה ונמוגים באותה מהירות. מסוג הדברים שיוצאים ונכנסים לליסט בתדירות גבוהה, אבל לא שומרים על מעמד יציב כלשהו בתמונה הכללית.

אחרי שקיבעו את מעמדם כסוג של קלאסיקה, תקדים מרשים ביחס לז'אנר, יש מצב, ואנחנו אומרות זאת בזהירות רבה, שאותו תהליך עובר גם על הפרינטים המזוברים. הפופולריות שלהם מלווה אותנו באופן גלי (נוכחות שעולה ויורדת אבל לא נעלמת) כבר מעל שנה, ועל פי מדד האינסטוש היא עדיין חיה ובועטת. אם נדייק, בועטת בשיא בסטייל באמצעות נעלי העקב המטריפות של בוטגה ונטה, המעוצבות בגזרת פאמפ שחוטמן ריבועי בקטע של הבהונות.

הקראשים על עיצוביו של דניאל לי תחת בית האופנה האיטלקי הוותיק, הם משהו שכבר נחקק עמוק בעולם האינסטוש והפאשניסטות. כשכל פעם מחדש הסקרנות שלנו לגבי 'מה יהיה הקראש הבא מטעמו' רושמת ציפייה נוכחת ומורגשת היטב. כמכורות לעניין, כנראה שנקבל בברכה כל אחד מהדגמים בקולקציה, ועדיין התהייה מהו הדגם החדש שיבלוט מעל כולם מעסיקה אותנו לא מעט. וגם כמה אפשר לטחון את נושא הקורונה? אפשר, וזה קורה 24/7, ומידי פעם אנחנו מרגישות פה רעב כבד להתעסק בפאן.

דפוס הזברה שנחשף בכל קולקציית הקיץ האחרונה, בנעליים המדוברות (635€) וגם בתיק 'פוש' לא פחות ממגנט (2,260€) מסמן בסתיו הנוכחי שיא של אובססיה מצד המשפיעניות הנכונות. כשתהינו על מה ולמה הדיליי, נזכרנו בקורונה, שכנראה מנעה מהם לקבל את הכבוד הראוי בזמן אמת.

תירוץ נוסף הוא הלוק המורכב מעור שחור בטקסטורת תלת ממד של פסים ארוכים ועליהם דפוס זברה לבן, שפחות מתאים לקיץ. אם ניקח בחשבון את מזג האוויר הנוכחי, כמו גם את סגנון הלבוש הנורמקורי שמפוקס בימים אלו על סריגים מנחמים, בלייזרים מחויטים בגוונים חלקים של אפור, חום, קרם, המון בז' וגם שחור ובורגנדי, אפשר להבחין שדגמי הזברה של בוטגה סוגרים את הפינות באופן מושלם. לא נעים לומר, אבל גם עם מצעד הטרנינגים בימי 'אין ממש חשק להתלבש' זה מסתדר על תקן המאזן הרשמי של הלוק. לפעמים אנחנו ממליצות לאתר פרשנויות של רשתות, אבל הפעם אנחנו לא מזהות אופציה שתוכל לספק את הטקסטורה והדיוק שאחראים על המונומנטים במחיר שפוי. אם יקרה נס מבטיחות לעדכן.

עוד בוואלה!

האיזון המושלם בין קלאסי לאדג'י: מעיל עור מחויט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully