וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בימי קורונה: כששני מותגים מוצלחים חוברים לקולקציית בייסיק מעולה

רשת סטורי יצרה יחד עם המותג המקומי טרס קולקציית שיתוף פעולה מוצלחת במיוחד. מה תמצאו בה? קלאסיקות של טרס, דגמי בייסיק נכונים ופריטי דנים שיגרמו לכן להתאהב. סוף סוף בשורות טובות לתעשייה המקומית בתקופת הההזויה הזו

טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
חיבור מוצלח בין שני מותגים. קולקציית השת"פ של סטורי וטרס/דניאל ז'קונט

אין דבר שיותר מרגש אותנו משיתופי פעולה מוצלחים. אחד כזה נחשף ממש בסוף השבוע האחרון וכדאי מאוד שתכינו את הלב והארנק, כי כנראה שתתאהבו בכל מה שיש לשת"פ הזה להציע. אנחנו מדברות על החיבור בין רשת סטורי לבין המותג המקומי טרס (TRES), שמאחוריו עומדות שלוש מעצבות ישראליות - נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף.

השת"פ המבורך נולד דווקא בתקופה הקשה של הקורונה, שבה מותגים מקומיים מתקשים להתקיים, קורסים ונסגרים - וזה מה שהופך אותו לראוי אפילו פי כמה. לפי ההודעה הרשמית המודיעה על הקולקציה החדשה והמשותפת בין שני המותגים, "השנה הזו הביאה אותנו להסתכל פנימה על מה שכאן, נגיש וקרוב, ולגלות מחדש את הבית שלנו, השכונה והפרטנרים או במקרה הזה - הפרטנריות".

טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
"השנה הזו הביאה אותנו להסתכל פנימה על מה שכאן, נגיש וקרוב, ולגלות מחדש את הבית שלנו"/דניאל ז'קונט

הקולקציה המשותפת של סטורי וטרס היא בניחוח וינטג'י בהשראת שנות ה-70 ואפשר למצוא בה הרבה קלאסיקות של המותג התל אביבי שעברו התאמה לכבוד שיתוף הפעולה עם סטורי. כך למשל, בקולקציה אפשר למצוא גרפיקות המתכתבות עם סמלים של מותגי ספורט אייקוניים, מערכות לבוש טוטאליות כמו טריפל דנים שכוללות מכנסיים, חולצה וז'קט וכן סווטשירטים מעוטרים ברקמה בסגנון ארט נובו בהשראת עיטורים של כריכות ספרים ישנים.

קולקציית הדנים המסורתית של טרס נמצאת גם היא בשת"פ עם סטורי וכוללת את כל דגמי הבייסיק של המותג - פלוס כמה דגמים וגוונים חדשים. אפשר לומר שזוהי נקודת החוזקה של הקולקציה והפריטים הללו באמת הולכים לשבות את לבכן. צעיפי המשי של טרס, שהפכו לאחד מסימני ההיכר של המותג, נמצאים גם הם בקולקציה המשותפת בניחוח וינטג'י כמובן. אפשר לסכם ולומר שמדובר בקולקציית בייסיק מוצלחת למדי, כזו שמתאימה בדיוק לרוח התקופה שבה גרנדיוזיות כבר איננה רלוונטית.

עוד בוואלה! אופנה

מזוברות: הפרינט הזה פשוט לא עומד להיעלם

לכתבה המלאה
טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
קולקציה שמתאימה בדיוק מושלם לרוח התקופה/דניאל ז'קונט

למי שעדיין לא מכירה את המותג טרס, נספר כי מדובר במותג תל אביבי שהוקם על ידי שלוש ישראליות בוגרות שנקר ב-2015. העיצובים שלהן ידועים ככאלה שמשלבים איכות עם בייסיק ויוצרים ניחוח אורבני משגע. מאז הוקם, הצליח המותג לבסס את מעמדו כאחד מהבחירות הבולטות של הפאשניסטות המקומיות, ויצר לעצמו שורת לקוחות נוצצות כמו גל גדות, ניבר מדר, קורין גדעון ועוד ועוד.

המחירים של הקולקציה החדשה לא שונים בהרבה מאלה שמכירות חובבות המותג וחולצות טי יעלו 250 שקלים, ג'ינסים 591 שקלים, ז'קטים ב-651 שקלים וסווטשירטים במחירים שנעים בין 471 שקלי לגזרת קרופ ו-521 שקלים לגזרת אוברסייז. את הפריטים ניתן להשיג באתרי האונליין של סטורי ושל טרס.

טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
עפנו על הדנים/דניאל ז'קונט
טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
קולקציה בניחוח וינטג'י בהשראת שנות ה-70/דניאל ז'קונט
טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
המחירים של הקולקציה החדשה לא שונים בהרבה מאלה שמכירות חובבות המותג טרס/דניאל ז'קונט
טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
מותג אורבני עם שורת לקוחות מפוארת/דניאל ז'קונט
טרס, סטורי. דניאל ז'קונט,
גרפיקות המתכתבות עם סמלים של מותגי ספורט אייקוניים/דניאל ז'קונט
  • עוד באותו נושא:
  • טרס
  • סטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully