וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן עושה קים קרדשיאן. התוצאה - גרועה מאוד

1.11.2020 / 11:00

הזמרת הישראלית העלתה בסוף השבוע טיזר לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא נראית לובשת טוטאל לוק של מעצבת ישראלית, שדומה בצורה מחשידה לבגד שעיצב בית האופנה בלמיין, ולבשה קים קרדשיאן קודם לכן

עדן בן זקן ושוקי ביטון בריקוד החתונה שלהם (יח"צ)

לפני פחות מחודש העמדנו את ג'ניפר לופז וקים קרדשיאן למבחן הסטייל, כאשר שתיהן לבשו אאוטפיטים של בית האופנה בלמיין עם המונוגרמה החדשה-ישנה בשחור-לבן. אלא שעכשיו נכנסת מישהי חדשה לזירה, והיא לא ממש לובשת בלמיין - מה שגרם לכולנו להרים גבה. בסוף השבוע האחרון העלתה הזמרת הישראלית עדן בן זקן תמונת טיזר לאינסטגרם שלה עם הכיתוב "Soon" (בקרוב), ובה היא נראית לבושה בלוק דומה בצורה מוגזמת לאאוטפיט של בלמיין שלבשה קים קרדשיאן לפניה. אז מה הסיפור עם ההעתקה הבוטה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בן זקן לבשה טייטס בהדפס פפיטה שחור-לבן עם קרופ-טופ תואם שאליו מחוברות כפפות ולו כתפיים מחודדות. לכל זה נוספה גם מסיכת פנים עם אותו הפרינט בדיוק. לא צריך דמיון מפותח כדי להיזכר באאוטפיט של בלמיין שלבשה קים בספטמבר האחרון, שנראה בדיוק אותו הדבר - טייטס רוכבים עד הברך עם אותו הקרופ-טופ בדיוק - מהכפפות ועד הכתפיים, פלוס מסיכת פנים. את הלוק של בלמיין שלבשה קים לבשה גם הזמרת רוזליה ולוק דומה מאוד, גם הוא של בלמיין, לבשה כאמור גם ג'ניפר לופז.

הבגד שלבשה בן זקן שייך למותג "Mori" של המעצבת מור לוי, שהלבישה את הזמרת כבר כמה פעמים בעבר. ברשימת הלקוחות שלה אפשר למצוא עוד מפורסמות כמו אלין כהן, אדל בספלוב, יעל שלביה ורומי פרנקל. וכאן נשאלת השאלה: האם המעצבת החליטה לקחת השראה או שפשוט העתיקה את מה שיצרו בבית האופנה הצרפתי? שאלת מיליון הדולר. העוקבות של בן זקן זיהו את הדמיון מיד והגיבו בהתאם. "לא הבנתי, חיקוי לקים?", כתבה אחת מהן, ואחרת קבעה: "זה חיקוי של בלמיין". שלישית פרגנה עם הביטוי: "קים קרדשיאן הישראלית".

עוד בוואלה! אופנה

ג'יי לו מול קים קיי - מי לבשה את החליפה של בלמיין טוב יותר?

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שבן זקן מוצאת את עצמה במרכזה של פרשת חשד להעתקה אופנתית. ביולי האחרון היא לבשה לוק צהבהב של המעצב הישראלי עידן כהן, טיזר לשיתוף פעולה חדש שלה עם הזמר עומר אדם. אלא שאז התברר, כי לוק דומה באופן מחשיד לבשה כמה חודשים קודם לכן הדוגמנית אוליביה קולפו בבילוי במיאמי, אלא שהיא לבשה לוק של המעצב הלבנוני הידוע ג'ורג' חובייקה. אז מה בעצם זה אומר על הבחירות האופנתיות של עדן בן זקן, שמסבכות אותה שוב ושוב בטייטל: "חשד להעתקה"?

העתקה או השראה?

העתקה
השראה
1241 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully