וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בתולה: ג'ניפר לופז שיחקה אותה בשני לוקים לבנים

2.11.2020 / 11:40

ג'ניפר לופז החלה את הסופ"ש בלוק בוהו מדויק שכולל שמלה עם תג מחיר מטורף שממש בא לנו להכניס לארון ותיק עם אג'נדה חברתית שהפך אצלה לאחרונה לפריט חרישה. ואז הגיע ליל כל הקדושים והיא שיחקה אותה בענק עם הומאז' למדונה

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

ג'ניפר לופז היא לגמרי מסוג הנשים שלא משנה מה הן לובשות, הן תמיד יראו נהדר. במקרה של ג'יי לו, 51, גם אם היא בוחרת באאוטפיט אקסטרה סקסי, גם אם היא מגזימה עם הטאי דאי (וכבר היה לנו לוק כזה לא מזמן) וגם אם היא ספורטיבית אחרי אימון בלי טיפת גלאם - היא תמיד נראית טוב. ואם זה המצב, אז אין שום סיכוי שלוק בוהו מדויק ייראה עליה פחות ממושלם.

בסוף השבוע האחרון יצאה הכוכבת להסתובב יחד עם הארוס שלה, אלכס רודריגז, כשהיא לובשת שמלה לבנה גדולה ונפוחה בצבע לבן של ולנטינו בגזרת חולצה מכופתרת אבל כזו עם שרוולים נפוחים וטרנדיים וגזרה רחבה בסגנון בוהמייני. מחיר השמלה ישמוט לכן את הלסת, ולכן אנחנו מוסיפות אזהרה: 5,200 דולרים. נגיש זה לא. אל שמלת הוולנטינו המוצלחת, כזו שלגמרי היינו שמחות להעביר בה את הסתיו, צירפה לופז מגפי ברך בצבע חום עם עקב ופלטפורמה קדמית עשויים עץ של המותג coach, שעבורו היא משמשת פרזנטורית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בגזרת האקססוריז, בחרה ג'יי לו בתיק עם אטטיוד. כי אקטיביזם היא מילת המפתח ב-2020. לופז אחזה בתיק מונוגרמה של coach שעולה 450 דולרים שהדבר הכי מעניין בו הוא הכיתוב: "VOTE". בימים האחרונים היא נצפתה כמה פעמים עם התיק, ואם בכל מצב אחר היינו קוראות לה "ממחזרת לוקים", הפעם ברור לגמרי שמדובר באג'נדה שבמסגרתה היא קוראת לאזרחי ארצות הברית לצאת ולהצביע בבחירות שיתקיימו מחר. מלבד התיק, ג'יי לו הקפידה גם על מסיכת פנים שחורה עם כוכב לבן של המותג CrystalRags שעולה 20 דולרים.

את החגיגה הלבנה המוצלחת שלה, המשיכה ג'יי לו גם בליל כל הקדושים, אז שיחקה אותנו בענק עם תחפושת מדונה מדויקת. בואו נודה באמת, ג'יי לו היא מגה סטארית בפני עצמה, אבל מדונה יש רק אחת ומתברר שגם כוכבות כמו לופז לפעמים רוצות להיות מלכת הפופ. אז בהאלווין האחרון היא החליטה להתחפש למדונה בהופעה שלה ב-VMA ב-1984 עם השיר Like A Virgin. לופז לבשה מחוך לבן עם חצאית טול מעוטרת לבבות, גרביונים לבנים, סטילטו בצבע לבן וכפפות תואמות. היא גם ענדה שלל תכשיטים כמו שרשראות פנינים, שרשרת צלב, עגילי כוכב וחגורה עם הכיתוב: "Boy Toy" ולטובת המסיבה הביתית גם הארוס, אלכס רודריגז, זרם על אווירת אייטיז והתחפש לברוס ספרינגסטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully